Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Bemutatkozik a DS E-TENSE PERFORMANCE

2022. február 07. - Antalfy Krisztina

2014-es létrejötte óta a DS Automobiles stratégiájának központi eleme az elektrifikáció. A márka elsőként lépett be a Formula E-be a prémium gyártók közül, és a bajnokságban elért sikereiből rengeteget profitál. Tapasztalatai segítségével a fenntartható mobilitás irányában koncentrálja kutatási és fejlesztési tevékenységét. 2019-től a DS teljes palettája elérhető tölthető hibrid, vagy elektromos változatban, 2020 óta ez a márka büszkélkedhet a legalacsonyabb CO2 átlaggal a az elektromos és belső égésű motorokat is kínáló prémiummárkák között. Az átmenet felgyorsul : 2024-től a DS Automobiles kizárólag tisztán elektromos modelleket fog bemutatni.ds_e-tense_performance_003.jpg

Az elektrifikáció terén megszerzett pozíció megtatása érdekében a DS Automobiles jelentős mértékben támaszkodik versenydivíziójára, a DS PERFORMANCE-ra. A csapat most egy olyan prototípussal állt elő, amely tesztelhetővé teszi azokat az innovatív megoldásokat, amelyeket a jövő DS kreációiban fogunk viszontlátni.

« Célunk a Fomula E-ben megszerzett szaktudás és a bajnoki címekkel elért tapasztalat átültetése egy olyan projektbe, amely a jövő nagy teljesítményű elektromos autóját vetíti előre. Ez egy olyan laboratórium, amely lehetővé teszi a részegységek viselkedésének elemzését, azok előkészítését a szériagyártásra. Olyan megoldásokat keresünk, amelyekkel csökkenthetők a költségek, könnyebbé válik a gyártás, és amelyek szériamodellekben is alkalmazhatóak. A következő generációjú E-TENSE modellekben találkozni fogunk ezekkel a fejlesztésekkel. - Thomas Chevaucher, DS PERFORMANCE igazgató.ds_e-tense_performance_001.jpgA DS E-TENSE PERFORMANCE karbonvázas konstrukció, amelnyek futóműve a Formula E-ből származik. A felfüggesztés geometriája a lehető legjobb tapadást teszi lehetővé az úton, vagy a sokszor hepehupás városi versenypályákon, függetlenül az időjárási körülményektől.  

A hajtáslánc két elektromos motort tartalmaz, amelyek 600 kW összteljesítményűek (250 KW elöl és 350 KW hátul). Ez 815 LE-nek felel meg és 8 000 Nm nyomatéknak. A közvetlenül a DS PERFORMANCE Formula E-beli fejlesztéséből származó két motor teljesítménye kivételes. A soha nem látott, 600 kW-os visszatöltés segítségével  a DS E-TENSE PERFORMANCE hajtáslánca az energia lehető legjobb felhasználását nyújtja. Bár a DS E-TENSE PERFORMANCE hagyományos tárcsás/fékbetétes fékrendszerrel is rendelkezik, a visszatáplálás a legtöbb esetben önmagában biztosítja a fékezést.ds_e-tense_performance_002.jpgA hátul középen elhelyezett akkumulátor a DS E-TENSE PERFORMANCE egyik kulcseleme. Egy karbon-alumínium kompozit házban kapott helyet, amelyet a DS PERFORMANCE tervezett. Az elektromos versenysport által inspirált akkumulátor fejlesztése a TotalEnergies-vel és leányvállalatával a Saft-tal együttműködésben történt. A partner kutatásainak eredményeképpen az innovatív kémia és a cellák immerzív hűtési rendszere szakítást jelent  a jelenlegi technológiákkal, köszönhetően a prototípus számára kifejlesztett Quartz EV Fluid-nak. Ez az akkumulátor akár 600 kW teljesítményű gyorsítási és visszanyerési fázisokat is lehetővé tesz és teljesen új utakra tereli a jövő elektromos szériaautóinak fejlesztését.  

A DS Automobiles jövőbeli formanyelve

A frontrész a hűtőrács helyére egy új kifejezési felületet kapott. Ez a DS AERO SPORT LOUNGE tanulmányon már látott vitrinszerű megoldás magában foglalja a háromdimenziós hatású logót, és különleges üdvözlő animációt is láthatunk rajta.

Az új nappali fények a technológiát és a kifinomult stílust ötvözik. A fényforrásokat 800 LED alkotja. A fényszórók helyén két kamerát taláunk, melyek teljessé teszik a DS E-TENSE PERFORMANCE vizuális identitását, ugyanakkor hasznos adatokat biztosítva e guruló laboratiumról.  

Az aerodinamikus sziluettet « bogárpáncél-hatású » interferenciális fényezés kíséri. A külső körülmények és a látószög függvényében az érzékelt szín változik és erős kontrasztot alkot a fényes fekete felületekkel. A 21”-os keréktárcsák aerodinamikus profilúak.

Az utasteret az adatkinyerés jegyében tervezték. A kagylóülések és a Formula E kormány versenyatmoszférát teremtnek. A kényelem és a részletekre való figyelem szintén teret kapott a kárpitozás fekete bőrbetéteinél.

A DS E-TENSE PERFORMANCE vezetését még nagyobb élménnyé teszi FOCAL Utopia hi-fi rendszer és a hozzá kapcsolódó két  Scala Utopia Evo hangsugárzó, melyeket a prototípus színeire fényeztek. A legjobb összetevőkből álló rendszer egyedülálló hangzást nyújt.ds_e-tense_performance_004.jpgNagy teljesítményű laboratórium mozgásban

A DS Performance 2022 februárjától kezdi meg a DS E-TENSE PERFORMANCE első tesztjeit. Jean-Éric Vergne, E-TENSE nagykövet és António Félix da Costa, akik mindketten Formula E bajnokok, egymásnak adják majd a prototípus volánját, hogy tökéletesítsék a beállításokat, majd megkezdődhessenek a versenypályákon és a közutakon végzett tesztek.  A DS E-TENSE PERFORMANCE valós menetteljesítményére ekkor derül majd fény.

A DS E-TENSE PERFORMANCE NFT* formájában is vezethető

Az egy példányban elkészült DS E-TENSE PERFORMANCE NFT-ként is elérhető lesz. Négy különböző széria lesz elérhető február 7. és október 23. között, amikor a prototípust hivatalosan is bemutatják a Párizsi Autószalonon.  

Február 7-étől 100 DS E-TENSE PERFORMANCE « 100’ széria – 100% Electric » – naponta egy NFT eladása – repíti majd a DS Automobiles-t ebbe a világba. Ugyanezen a napon egy 50 napos licitálás veszi kezdetét egy 2 példányban limitált  DS E-TENSE PERFORMANCE « 100’ Series – 0-100 km/h in 2s » szériára.

A GOATi Entertainment által kifejlesztett DS E-ETENSE PERFORMANCE NFT-k a Pavillion platformon lesznek elérhetők és vezethetők. https://pavillionhub.com/goto/dsautomobiles

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

PosterStore.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina

 

*NFT = nem helyettesíthető token

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7317275312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása