Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta-pillanatok az életemből...

2013. május 24. - Antalfy Krisztina

Ha hosszú hétvége akkor nekem irány a Balaton. Ami az esetek többségében nem csupán édes semmittevéssel telik, de azért persze én is igyekszem kiélvezni a pillanatot. Íme néhány momentum az elmúlt napok eseményeiből.

1. … mindig van nálam néhány magazin, persze hosszabb időre egy jó könyv is elfér a cipőim között…

2. …nem tudtam eldönteni, hogy milyen színt válasszak a szandálos napokra, hát elpakoltam az összeset… :)

3. … ha ragyogó napsütés, akkor stipi-stopi, csak és kizárólag türkiz…

4.  … számomra a kertészkedés az egyik legjobb dolog, ha ki akarok kapcsolódni…

5. … pihenni is kell az ember lányának… amit Brekivel együtt űztünk…

6. … a kert szép lett, a vacsora is elkészült a grillen… nem volt más dolgunk, mint kizárólag egymásra figyelni… és persze arra a néhány szúnyogra, akik túlélték a  nagy balatoni irtást…


7. … nem utazhattam úgy haza, hogy nem jutok el Mészáros Judithoz, a Terra Natura ruhatervezőjéhez, ha már a Balatonon vagyok… köszönöm neki a nagyon kellemes hétfő délutánt! 

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2912473971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása