Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten

2014. február 10. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Amikor körülöttem már mindenkit ledöntött a nátha, tudtam, hogy itt az ideje feltuningolni a gyenge lábakon álló immunrendszeremet, de mire eljutottam a gyógyszertárba, túl késő volt, másnapra én is torokfájással ébredtem. Így a kedvenc frappémat lecseréltem citromos hársfateára, a rántottámat fokhagymával megszórt pirítósra… és volt értelme felhalmozni papírzsebkendő készleteimet is… 

1. A füstölt sonka illatának képtelenek ellenállni… hát lehet nemet mondani ilyen pofiknak?

2. Ennyit a heti diétámról…

3. Felavattam legújabb dögcsizmámat, ami olyan messze áll a kényelemtől, mint az egy éves unokaöcsém a japán nyelvvizsgától… azt hiszem ennek a darabnak is jobb helye lesz a szekrényemben, mint a lábamon….
4. Mit nekem náthás tünetek… akkor is elmentem a Scholl Velvet Smooth sajtótájékoztatójára. És milyen jól tettem… 
5. Alig teszem ki a lábam, és a kis rosszcsontok máris átmennek okosba…

Csodás hetet fiúk, lányok!
nevtelen_3_89.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3912171988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása