Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Interjú: Hegymegi Gabriellával, a Levary Bag tervezőjével

2016. április 18. - Antalfy Krisztina

"Cipő és táska nélkül nem élet az élet..."

Képes vagyok szimbiózisban élni kedvenc táskámmal, főleg ha az messzemenőkig tükrözi a személyiségemet. Természetesen felfigyelek a szépre és a trendire, de nekem ma már több kell ahhoz, hogy elcsábuljak. Talán túl sokat kérek, de inkább legyen egy minőségi darab a gardróbomban, mint száz haszontalan szépség. Egy táska legyen stílusos, mégis időtlen, egyedi, mégis klasszikus, ugyanakkor praktikus, és jól variálható. Hegymegi Gabriella táskái épp ilyenek, akivel egy finom kávé mellett beszélgettem tervekről, munkáról, sikerről, és persze a jövőről.

img_6234_3.jpg

Hegymegi Gabi a bőr szerelmese, így nem véletlen, hogy a táskák elsősorban bőrből készülnek. A bőr egy csodálatos, és nemes anyag, ami jól formálható, tartós, változatos, és az illata csodálatos! Egy bőr táska tapintása nem hasonlít semmilyen másik „mű”anyaghoz. A LeVary márka táskák kizárólag kis szériában készülnek, tehát egy színből maximum 1-2 db születik, így elkerülve a tömegcikk gyártást.

zip-up.jpg

A LeVary márka alapeleme a variálhatóság, a merész színválasztás, letisztult formák, minden nap hordható egyedi termékek, elérhető áron.

Kérlek, mesélj kicsit magadról, hogy csöppentél bele a divat világába, hogy lettél táskatervező?

Siófoki lány vagyok, ott is jártam gimnáziumba. Már 15 évesen a barátnőimnek készítettem ruhadarabokat, kiszabtam, megvarrtam, másnap vittem készen. Jó volt nézni, mikor az osztálykiránduláson sokan az általam készített ruhákba jöttek. Festettem az anyagokat, nyakláncokat készítettem, bőrtáskát varrtam.

Gyerekkori álmom volt, hogy lesz egy szalonom, ahol egyedi ruhákat készítek majd. Hát ez kicsit másképp alakult, amikor rájöttem, hogy „cipő és táska nélkül nem élet az élet”, belevágtam a táskakészítésbe, bár kaptafám is van már, de a cipőkészítés még várat magára.

Amikor megvettem az első bőrvarró gépemet, potyogtak a könnyeim, tudtam, hogy hazaértem. Eleinte csak egyedi megrendelésre alkottam, később elkészítettem az első saját kollekciómat.

12486048_468463486691279_2415720305727559624_o.jpg

Mikor alapítottad meg a márkát, mit jelent a LeVary név?

2009 óta készítek táskákat, a márka 2014 tavasz óta létezik. A LeVary franciául változót, variálhatót jelent. Eleinte azt gondoltam, hogy a táskáról van szó, amit elkészítettem, később rájöttem, hogy „Én vagyok az”. Nálam egy folyamatos megújulás van, ami a táskáimban is megmutatkozik.

Hol találkozhattunk az eddigi munkáiddal?

2014 óta a WAMP Design vásáron, Bécsben és itthon is, és a Palomában.

Mi az, ami megfog a hétköznapokban és inspirál a munkád során?

Szinte minden inspirál, egy jó érzés, egy szín, amikor boldog vagyok, azonnal színekben, táskaformákban jelenik meg bennem. Már gyerekkorom óta ösztönösen használom a színeket. Mindig megéreztem, hogy milyen szín lesz a divat, de az utóbbi időben azt vettem észre, hogy amit a „divat diktál”, azt sokszor felül írja az emberek tudata, azoké, akik odafigyelnek a megérzéseikre. Egyre fontosabbá válik az emberek számára, hogy kiteljesítsék magukat, és ezért is tudnak hozzám a hasonló értékrendű emberek kapcsolódni.

A férjemmel együtt nagyon sokat dolgozunk magunkon, így egyre tisztább energiákkal tudok alkotni, így a belső világ kivetülése mutatkozik meg inkább a tárgyaimon. Imádom Olaszországot, az életszemléletüket, számukra az első a szerelem és a család, a többi csak másodlagos, és ezt én is így gondolom! J

levary.JPG

Hogyan és hol készülnek a táskáid?

Magam készítem a táskákat. Természetesen a terveim között szerepel, hogy találok olyan embert, akit inspirál, hogy ő is részese tud lenni egy alkotói folyamatnak. Itt egyedi darabok készülnek, sokszor egyedi megrendelésre, nem sorozatgyártásról van szó. Ritkán készül két egyforma darab.

Melyek azok az anyagok, amiket a legszívesebben használsz a táskáid elkészítésénél?

Főleg bőrből készítem a tárgyaimat, de használok textilt is a sokszínűsége miatt. Szeretem a különböző színű és struktúrájú anyagokat társítani, azt gondolom ez az egyik erősségem, és meghatározó eleme a márkámnak.

Milyen stílusú darabokat találunk Nálad, főleg a hétköznapokra álmodsz meg táskákat, vagy elegánsabb, exkluzívabb darabokat is találunk a kollekcióid között?

Bennem van a luxus érzés, de mivel egy folyamatos fejlődésben vagyok, bármi lehet.

Azt gondolom, hogy a hétköznapokban is igényes nőknek készítem kollekcióimat. Olyanoknak, akiknek igénye van arra, hogy egyéniségüket, hangulataikat fel merik vállalni kifelé is, akik a folyamatos fejlődésük által, igénylik a megújulást.

shopping_bag.jpg

Első sorban kiknek készíted a táskáidat, ki a te célcsoportod, ha van ilyen?

Olyan egyéniségeknek, akik hangulataikat , érzéseiket fel merik vállalni kifelé is, akik a folyamatos fejlődésük által, igénylik a megújulást. Így 9-99 éves korig, ha ilyen életszemléletű. De gyerekeknek még csak egyedi megrendelésre készült táska.

Mit érzel, amikor az utcán szembe jön veled egy általad készített egyedi darab?

Attól vagyok boldog, hogy őt is boldognak látom vele.

levaryzipup.jpg

A stílus maga a nő, de ahány nő annyi stílus. Hogy érzel rá, hogy az adott megrendelődnek milyen darab állna igazán jól?

Hallgatok az első megérzésemre. Ha kész kollekcióból választ, azonnal látszik, ha olyan darabhoz nyúl, ami igazán Ő. Inkább akkor nehéz tanácsot adni, amikor 2 olyan darab közül vacilál, ami a mostani Ő-t és a jövőbeli Ő-t mutatja.

Ha egyedi megrendelésről van szó, ott nem elég az első megérzés, ott Ő is és Én is benne vagyunk, itt csak a határok a kérdésesek.

zip-up_2.JPG

Mi az, ami az idei tavaszi-nyári kollekciódban a táskáidat jellemzi?

Ilyenkor újra előkerülnek a víz színei. A türkiz, a zöld, a sárga, és melléjük egy kis piros, és természetesen az ezüst és az arany. Formákban pedig a variálhatóság bővítése, a kistáskák is előkerülnek, amit csak úgy feldobunk a nyári ruhákhoz, illetve a tánchoz használható övtáskák.

Mik a jövőbeni terveid, céljaid?

Az egyik, olyan workshopok szervezése, ahol kreatív embereknek segíthetek az alkotásban.

Távolabbi céljaim között szerepel egy olyan mentor program, műhely létrehozása, ahol fiatal tervezők, bőrműveseknek tudok segíteni a tapasztalataimmal, hogy aztán saját lábra állhassanak. Az egyik fő mottóm: Azzal, hogy másoknak segítesz, te is több leszel, nem kevesebb.

12801529_487317014805926_2722807292056591029_n.jpg

Köszönöm az interjút!

nevtelen_3.png
További információért látogass el:
Facebook:     https://www.facebook.com/levarybag/
Honlap:         http://levary.hu/    
Instagram:    https:// instagram.com/levary.bag.design/   

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr538640082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása