Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta-pillanatok // Október

2012. november 01. - Antalfy Krisztina

Beköszöntött az Október és vele együtt a hétfő. Undok hétfő, ez a nap valahogy mindig nehezebben indul. De kit érdekel, ezt a napot is legyűrjük valahogy. Új hét, új hónap, amikor vadiúj lehetőségek várnak Ránk. Lássuk mi volt a legjobb benne!

Legyen tél vagy nyár, ősz vagy tél, korán reggel mindig egy finom forró feketével indítom a napot. Nincs is annál jobb, mint imádott gőzölgő bögrém mellett ébredezni. Ha már hétfővel indult ez a hónap, akkor jöhet egy kis egyszemélyes kényeztetés, magamnak. A kávé mellé dukál egy leheletnyi tejszín és egy csipetnyi fahéj. Így már indulhat is a nap.

Aprócska, alig pár perces késéssel beestem az íróasztalom mögé. Titokban kibújtam kedvenc tűsarkúmból, és szemérmetlenül mezítlábaskodtam az íróasztal alatt. Hihetetlenül vicces érzés volt, legalább is én jót derültem aznap rajta.

A hosszú nap után hazafelé betértem kedvenc tuributikomba és beszereztem néhány igazán egyedi darabot, csak hogy tovább gazdagítsam ruhatáram beltartalmát. Nem mintha férne még bármi is gardróbom négy fala közé. Lassan már csak lábbal tudom a szekrényben maradásra bírni  a ruháimat.

Micsoda nap, micsoda hétvége! Október 6-án minden egyéb programomat hátra hagyva, a forgalommal nem törődve rohantam át a városon, hogy szombaton 10:30-ra oda érjek a II. Primőr Blogger találkozóra. A Kozmetikai Kft. Király utcai épülete aznap megtelt fiatal, vidám, cserfes és őrülten divatérzékeny bloggerinákkal. Nekem ez volt az első randevúm ezekkel a lányokkal, de remélem nem az utolsó.

Tizenöt éves lett a Cosmopolitan kishazánkban. Ennek méltó megünneplésére nem kis meglepetéssel kedveskedett a magazin olvasói számára. A hónap elején egy pályázati felhívást tett közzé „Ünnepeld a Cosmopolitan 15. születésnapját New Yorkban!” címmel, amelynek fődíja egy utazás, amely során a nyertes látogatást tehet a Cosmopolitan New York-i szerkesztőségében is. Szóval izzítsátok be az ujjaitokat, és árasszátok el a főszerkesztőséget fotóitokkal és beszámolóitokkal!

Ez a hónap egy őrületes szülinapi buliba rángatott el. A Sugarbird lányok egy évvel öregebbek lettek, amelyet természetesen a lehető legnagyobb felhajtással ünnepeltek meg. A Boscolo Event Centerben hatalmas sztárparádéval és feledhetetlen partival várták a meghívottakat, ahol a Sugarbird 2012/2013 őszi-téli kollekciója mellett a Fiat Magyarország, legújabb nagyvárosi autóját, a Fiat 500L-t is bemutatták. A fantasztikus éjszakát Zséda fellépése koronázta meg.

Aki egy kicsit is közelebbről ismer, az tudja, hogy imádom a meglepetéseket. Éppen ezért örültem neki annyira, hogy a külföldön már elterjedt GlossyBox mintájára, kishazánkban is elkészült az első magyar szépség-doboz, a Pixibox. A zsákbamacska olyan luxuskozmetikai termékek mintáit rejti magában, melyet talán még a keményen dolgozó lányok sem tudnak megvásárolni. De vajon tényleg megéri az árát?  

Ó igen! Végre hozzánk is megérkezett Mr. James Bond, aki most épp a SkyFall-ban bizonyíthatja milyen tökös titkosügynök is valójában. Bár 50 éve már mindenki jól ismeri, sosem lehet elégszer hallani, azt a bizonyos mondtatot, hogy: “A nevem Bond. JAMES Bond!”

Drága októberünk igazán kedves volt hozzánk, hisz négynapos hosszú hétvégével búcsúzott. Így igyekesztem értelmesen elütni ezt a röpke szabadidőt. Halloween közeledtével beszerezetem a legijesztőbb jelmezt amit csak találtam, és felvásároltam a maradék tökkészletet az autópálya mellett. Otthon aztán őrületes tökfaragásba kezdtem, párom legnagyobb örömére. A konyhából kisebb csatateret varázsoltam, amit végül ő kellett eltakarítson, de megérte. Happy Halloween!

Te mit szerettél ebben a hónapban?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2211924071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása