Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. április 15. - Antalfy Krisztina

Végre elpakolhattam a vastag, kötött pulóvereimet, a bélelt csizmáimat és a vállfákon roskadozó, nehéz nagykabátjaimat. Amikor indulás előtt ott állok a gardróbom előtt, már nem a télbe belefáradt ruháim néznek vissza rám, hanem a lenge, vidám mintáktól élénk blúzok, szoknyák és a napi rutinomhoz hozzászokott színes balerina cipők. Eljött a várva várt Tavasz!  

5 dolog

De hogy milyen is volt az elmúlt hetem? Gyorsan összeszedem Nektek 5 pontban, talán találtok közte egy-egy inspiráló momentumot…

♥ Rosszul indult hét, de tettem érte, hogy az undok hétfő kellemesebben folytatódjon…hazafelé tartva beugrottam kedvenc kis üzletembe ahol beszereztem a meglepetés vacsorához szükséges hozzávalókat… így a harmadik X-en túl rájöttem, hogy valami oknál fogva Konyha és én mégis csak egy nyelvet beszélünk…

5 dolog
♥ Végre kedd…egész nap szabad voltam, így egy nagy bögre kávé után erőt vettem magamon és nekiestem a ruhás szekrényemnek…osztottam szoroztam, dobozoltam, szortíroztam és pakoltam, aztán azon kaptam magam, hogy sok olyan darab porosodott már nálam, amit már legalább egy éve nem vettem fel és ahogy ismerem magam már nem is fogok…szóval komoly döntésre szántam el magam, örökbe adom őket. Ezeknek a valaha jobb napokat megélt szépségeknek jobb helyük lesz a barátnőimnél, mert megérdemlik, hogy felvegyék őket legalább még 100x… 

5 dolog
♥ Álmosan estem be szerdán a számítógépem elé…átfutottam az üzeneteimet, nem vártam semmi különlegeset, aztán megakadt a szemem egy kedves ímélen…a pár soros levél Dés Mihálytól, a Pesti barokk című könyv írójától  érkezett. El sem hittem, hogy az irodalmár, szerző rálelt a Róla szóló cikkemre, melyet annyi kedves szóval méltatott, hogy mindez végül megszépítette az egész napomat… hamarosan kézhez kapom Dés Mihálytól a könyvet, szóval jöhet a könyvajánló!
Addig is itt olvashatjátok el Pesti Barokk cikket!

5 dolog
♥ Csütörtök, a nap amely kizárólag Rólam és egyik legkedvesebb barátnőmről szólt…még a sminket sem varázsoltam fel az arcomra, amikor beparkolt az ablakom elé…kávé, néhány friss  péksütemény, kizárólag laktózmentesen, aztán irány imádott turink, ahol csak úgy repült az idő. Észre se vettük és máris pár kilónyi új holmival gazdagodtunk. Legalább lesz majd miből csereberéljünk… 

5 dolog
♥ A hét öt napja közül ahogy nálam általában lenni szokott, most is a péntek lett a legnyüzsisebb…

Megkezdte a Maserati luxusautók forgalmazását Magyarországon a Wallis Motor Pest Kft., ennek alkalmából én is hivatalos voltam reggel 10 órára az új Quattroporte exkluzív magyarországi bemutatójára amely a Maserati-Wallis új bemutatótermében került sor. Az autó lélegzetelállító volt, nő létemre egyszerűen elolvadtam tőle. Úgy siklottak végig az ujjaim ezen a koromfekete szépségen, mint ahogy Picasso végighúzta legtökéletesebb festményén az ecsetet… Azt hiszem ezt nevezik a luxus érintésének.  

5 dolog
A sajtótájékoztató után már csak annyi időm volt, hogy a barátnőmmel beüljek egy rövid ebédre az egyik külvárosi étterembe, ahonnan sietve rohantam a délutáni randevúm helyszínére. Amikor egy számomra kedves és szívemhez közel álló tervezővel találkozom, ebben az esetben a Sentiments couture tulajdonosával, Joó Beatrix divattervezővel, valamiért mindig 10 centivel a föld fölött járok…
(Hamarosan elolvashatjátok a Beatrixal készült interjút is, melyben bővebben írok majd a Sentiments couture legújabb tavaszi/nyári kollekciójáról)…addig is egy kép így kedvcsinálónak:

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1511924053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása