Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. május 10. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Amikor hétfőn kikelsz az ágyból, amikor úgy érzed felemésztenek a szürke hétköznapok, és rád nehezednek mások szavai, amikor azt hiszed végleg kicsúszik lábad alól minden, és nincs melletted senki akibe megkapaszkodhatnál, nézz szembe a világgal, nézz szembe a bántó, önmarcangoló gondolatokkal, és ne etesd tovább a haragod és a bánatod, tápláld inkább azt az embert, aki a boldogságra éhezik. Rángasd ki magad az önsajnálatból és lépj, tégy végre önmagadért!

5 dolog...

Ez a hét egy petit fáradtabban és sokkal nehezebben telt, mint a többi. Így a berögzült napi rutin feladatok között most még nagyobb szükségem volt a lelki feltöltődésre…

♥ Vannak olyan napok az én életemben is amikor nincs kedvem kikelni az ágyból, a 7 órai ébresztőt kinyomva, bármilyen kellemes is az előző este beállított dal, egyszerűen magamra húznám a paplant, de annyira nagyon, hogy még véletlenül se ismerjék fel ki lehet az ágyban… vagy egyszerűen csak bújócskáznék az egész világgal, és egy olyan szuper búvóhelyet találnék, ahol hosszú-hosszú ideig nem talál rám senki…. de szerencsére ott vannak azok a bizonyos valakik, akiket barátoknak hívhatok, és akik mindig mellettem állnak, és ha kicsit duzzogva is, de miattuk önszántamból is előjönnék…

5 dolog♥ A kedd máris jobban indult… és így kellemesebben is telt… este a megérdemelt forró fürdő után visszamentem gyerekbe, abba az időbe, amikor imádott nagyikám még langyos tejet és vajas kekszet adott vacsorára… a ropogós aprósütemény édes volt és élvezet volt ahogy a tejbe mártogatva lágyan megpuhult… Tejbe áztatott keksz… nincs is ennél jobb lelki dopping… egy napra sutba vághattam a fogyókúrát… 

5 dolog♥ A páromat az őrületbe tudom vele kergetni, de azt hiszem én még 80 évesen is imádni fogom a Szex és New York sorozatot… így a hosszúra nyúlt szerdai nap után fogtam az első évadot és újra végignéztem Carrie, Charlotte, Miranda és a szexi Samantha bakijait, vicces botlásait… engem mindig felvidítanak, ez van. 

5 dolog♥ Csütörtökön eljutottam arra szintre, hogy egyszerűen kell valami amitől kiugrom a bőrömből és kell egy röpke óra, amikor semmi más dolgom nincs csak szépülni és átalakulni… ehhez pedig a legjobb hely kedvenc szépségszalonom… és végre hosszú kihagyás után ismét csodás körmökkel büszkélkedhetek… tökéletes… imádom.

5 dolog♥ És mi volt a legjobb dolog a héten? Hogy leülhettem minden nyomás és feszültség nélkül a gépem elé… és kiírhattam magamból az elmúlt napok “fáradalmait” Nektek… Szép napot mára! 

5 dolog

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7012473995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása