Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így karácsonyoztunk 2013-ban

2014. január 01. - Antalfy Krisztina

Insta pillanatok...

Remélem mindenki csodás pillanatokkal és örömteli élményekkel gazdagodott Karácsonykor és az év utolsó napján. Ilyen posztot még nem írtam, de arra gondoltam most, hogy átléptünk 2014-be és magunk mögött hagytuk az év legszebb ünnepét, én is megmutatom Nektek hogyan is teltek számomra az ünnepek.

A két ünnep között én is szabadságot vettem ki, és egy kis időre visszavonulót fújtam a blogon is. De a pihenésnek vége, a következő napokban pedig igyekszem utolérni önmagam és persze behozni a lemaradásokat… főleg ami a teszteket és az interjúkat illeti. De addig is jöjjenek a személyes pillanatok az életemből:

1. A felhőtlen kikapcsolódás már december 20-án elkezdődött. Céges vacsiztunk a Trofea Grill Étteremben. A szolid falatozásra a Király utcát választottuk, és bizony nagy szerencsénk volt, mert a csipet-csapatunk épp az utolsó asztalt tudta lefoglalni.

2. Másnap korán reggel kipattantam az ágyból, lefőztem a kávét. A párom persze még nagyban aludt… aztán végre őt is sikerült kirángatnom a pizsamájából és elindultunk levadászni a maradék ajándékokat… persze ilyenkor én is kapok valami apróságot.

3. Hosszú nap elé néztünk… még aznap este leutaztunk vidékre… és naná, hogy a fél házat bepakoltam a bőröndömbe, hisz sosem lehet tudni!

4. Reggel korán keltünk. A 7 órai ébredés nem volt szándékos, hanem muszáj, ugyanis időben fel szerettünk volna érni a Mátrába, mielőtt még ránk sötétedne, és akkor lőttek a betervezett hócsatánknak. Mert bizony időjósaink szerint a hegyekben már havazott… És tényleg! Sajtos-fokhagymás lángos a kézben, friss hó a csizmám alatt… 5. Mielőtt felértünk, beugrottunk még pár helyre… de az elemek és a tartós élelmiszerek mellé csatlakozott egy akciós Rénszarvas is… Azóta mindenhova velünk tart.

6. Fent aztán belevetettük magunkat a Tél örömeibe… dekoráltunk, díszítettünk, sétáltunk, szánkóztunk és hócsatáztunk.

7. Észre sem vettük és eljött a Karácsony… végül így lett a földön heverő fából, a lakás legszebb dísze.

8. Este 9-re már mindenki nagyon éhes volt… de közben alig vártuk, hogy nekiessünk a tűlevelek alatt megbújó ajándékoknak.

9. Miért eszünk mi mindig ennyit? – kérdés után felpattantunk és kirohantunk a karácsonyfához. Mindenki elfoglalta a saját, évek óta jól megszokott helyét a kanapén és vártuk, hogy a nevünk sokszor, de nagyon sokszor felcsendüljön. Csodás ajándékokat kaptunk idén is…

huo10. Nagyon későn feküdtünk le aznap… de a karácsony minden egyes percét élveztük. Mesésen éreztük magunkat. Persze azért többen voltunk, mint ahányan ráfértünk erre a képre…

BÚÉK!

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2012093413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása