Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2014. március 16. - Antalfy Krisztina

…elesni, majd mosolyogva felállni

Minden embernek megvan a maga karmája, az a bizonyos erő, amely a mindennapjait mozgatja és ha jó úton jár, akkor akár egész életére hatással lehet. Nem mondom, hogy most azon a területen vagyok, amit nekem szánt a sors, de hiszem, hogy minden okkal történik.

Ha valaki azt mondja nekem, hogy egyszer az egészségügyben fogok dolgozni, akkor azt egy csokitorta társaságában, szemrebbenés nélkül kinevetem. És most tessék, egy hete még én is sorban álltam a betegfelvételen, ma meg már én veszem fel őket…

1.  Első nap a hétből, és első nap az új munkahelyemen… Nem, nem ápolónő lettem, de a ruha stimmel.

large2. Türelmesnek lenni a végtelenül türelmetlen emberekkel is…

3. Hajnali napsütésben megörökíteni a Szent István-bazilikát…

Szent István-bazilika4. Nem felvenni a sértő szavakat, mert „Nem az a fontos, hogy mit mondanak, Hanem hogy kik!”

5. Egy hosszú és kimerítő hét végén elkortyolni egy csésze finom kávét és élvezni a tavaszi napsütést…

Névtelen
Képek:

http://www.pinterest.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr412307005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása