Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Viszlát március, helló április!

2014. április 01. - Antalfy Krisztina

Insta pillanatok az életemből

Még észbe sem kaptunk és máris elrohant mellettünk a tavasz első hónapja, mi pedig vágyakozva belezuhantunk az áprilisba, remélve, hogy az újabb hónap örömtelibb lehetőségeket rejt majd magában. Bízom benne ez a hónap őrülten boldog lesz mindannyiunk számára. De, hogy milyen is volt az én márciusom, azt az alábbi instagram képeimből megmutatom most Nektek.

VoilaMode

1. Végre kisütött a nap, felkúszott a hőmérő higanyszála és előkerült imádott körömcipőm, ami még Borisznak is bejött….

2. Magoltam ezerrel, és így bővítettem az egészségügyi ismereteimet…

3. Minden reggel csöndben, tisztességes távolságból ráköszöntem kedvenc, pocakos közrendőrömre, persze viszonzást  sosem kaptam…

4. Egy finom reggeli, és a Glamour…

5. Komoly pillanatkép a Vivaldi koncert előtt…
6. A komolyzene ihletet adott egy kis spenótos, csirkés tésztához…

VoilaMode7. Esti olvasnivaló…

VoilaMode8. Tesztelnivaló szépségesség…

Voilamode9. Rákészültem a Húsvétra…

VoilaMode10. Nincs is szebb a cseresznyevirágzásnál…

Voilamode11. Lélekemelő este a mai Mai Manó Házban...

Voilamode12. Hattyúk tava egy picit másképp. Ohh, ha tehetném minden héten megnézném…

13. Egy finom vacsora mellett kézhez kaptuk a várva várt esküvői meghívót…

VoilaMode14. A tömeges népvándorláshoz csatlakozva mi is újMetróztunk…

15. A metrózás után levezetésként beszereztem pár boldogság hormont…

16. Szuper bemutató a burlesque világában…

VoilaMode17. Viszlát március, állok elédbe április! 

Ha tetszettek a fenti összeállítás akkor tarts velem:
Facebookon, és Instagramon.

nevtelen_3_97.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1212367809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása