Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

BOLTMUSTRA // MARCHA Ballerina Hungary

2014. április 29. - Antalfy Krisztina

a legfinomabb kényelem, nem csak balerináknak

Tűsarkakon járni élmény a négyzeten, kiemel a tömegből és vonzóvá varázsolja a megjelenésünket, ám egy 21. századi Nő az élet minden területén meg kell állja a helyét, reggel futunk a troli után, vagy araszolunk a dugóban, egész nap talpalunk az irodában, hazafelé elugrunk a gyerekért az oviba, és olykor még egy bevásárlást is beszorítunk a hétköznapokba. Ám a napi rutint képtelenek lennék egy több centis magassarkúban végig csinálni, ekkor jön képbe ruhatárunk elengedhetetlen alapdarabja, a balerina cipő. És, ha balerina, akkor MARCHA, mely hazánkban még új márkának számít, de ha már egyszer belebújsz, hatalmába kerít a gyűjtőszenvedély…  

Marcha Ballerina Hungary

Cipőmániás vagyok, ezt sosem tagadtam, de a magassarkú szépségeim az utóbbi időben több időt töltenek a szekrényem mélyén, mint a lábamon.  Rohanó életet élek, ezért a kényelmetlen tűsarkú helyett célszerűbbnek láttam, ha balerinát választok az egész napos rohangáláshoz, mert ez a darab nem csupán kényelmes, de elegáns is.

Marcha Ballerina HungarySzámtalan ilyen fazonú cipőm van, nagyon szeretem őket, mert bármihez fel tudom venni, akármivel kombinálhatom, és kedvemre variálhatom. Így nem volt kérdés, hogy én is ellátogatok az április 18-án megnyílt első magyarországi Marcha Ballerina üzletébe, a budapesti Árkádba.

Marcha Ballerina HungaryA francia stílusú üzlet azonnal kitűnik a hagyományos butikok tömegéből. A Marcha balerinái ugyanis egy tipikus párizsi piacot idéző standon kaptak helyet. A gyönyörű környezet a francia főváros hamisítatlan hangulatát árasztja, tele színes, mintás, kislányos, és dögös balerina cipőkkel.

hdrElső utam során szinte azonnal elvarázsolódtam, alig győztem válogatni a szebbnél szebb tipegők közül, és mivel amúgy is odavagyok ezekért a lapos talpú topánokért, nagyon nehezen tudtam dönteni, hogy mely darabot is válasszam.

Marcha Ballerina HungaryA hétköznapokban inkább sportosan öltözködök, de a Marcha standjánál bármilyen színben és mintával találok olyan darabot, amely tökéletesen passzol a gardróbomhoz, és persze a különböző élethelyzetekhez. Óriási kínálatában találunk visszafogott, kislányos darabokat, letisztult, klasszikusokat, de dögös, vadmacska, vagy kígyómintás cipőket is.

Marcha Ballerina HungaryAmi különösen tetszett a Marcha-nál minden egyes balerina egy-egy virág, vagy gyümölcs nevét viseli. Én még ilyennel nem találkoztam, de szerintem nagyon ötletes, ez is tükrözi a tervező kreativitását.

Marcha Ballerina HungaryHa először ellátogatsz a Marcha Ballerina Hungary standjához, képtelen leszel dönteni, hisz számtalan színnel és mintával találod majd szembe magad, de az eladó lányok kedvesek, segítőkészek, így bátran fordulhatsz hozzájuk bizalommal, és nyugodtan kikérheted a véleményüket stílusbeli kérdésekkel kapcsolatban is.

Marcha Ballerina HungaryKülön nagy piros pont még a márka neve mellett, hogy a standon a ma annyira divatos boríték táskákat is megtaláljuk, természetesen a cipők mintájához illően. Sőt, ha összeöltöznék a kislányunkkal, vagy a hugicánkkal, akkor bizony ezt is megtehetjük, mert a Marcha még a legkisebb divatrajongókra is gondol.

Marcha Ballerina HungaryÉn biztos vagyok benne, hogy nem fogsz üres kézzel távozni, és ha már egyszer felpróbáltál egy MARCHA balerinát, szívesen visszalátogatsz majd a párizsi hangulatú üzlethez, ahol mindenki csak Bonjour-ral köszön Neked. 

További képek:
Marcha Ballerina HungaryMarcha Ballerina HungaryMarcha Ballerina HungaryÉs íme az első, de biztos nem az utolsó Marcha balerinám :) 

…különleges csomagolásban kaptam kézhez, mintha csak egy bagettet vásároltam volna.

…a színe miatt pedig bármivel felvehetem, és bátran kombinálhatom.

…a lábaim pedig egyszerűen imádják 

További információt itt találtok:
MARCHA Ballerina Hungary

nevtelen_3_97.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr312367561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása