Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Egy olvasón az összes könyved

2015. augusztus 22. - Antalfy Krisztina

Nagyító alatt: PocketBook Touch Lux 3

Az ősz közeledtével néha elkap a nosztalgia az iskolakezdés után. Vessetek meg, de mindig is szerettem iskolába járni, augusztus utolsó hetén már alig bírtam magammal, nagyon vártam, hogy a szüleimmel végre beszerezzük a legújabb iskolatáskát, a füzeteket, a trendi füzetborítókat és persze a hozzájuk illő tollakat. Az iskola első napjáról már nem is beszélve, amikor végre kézhez kaptam a tankönyveket és a kötelező olvasmányok listáját, amiket nagy örömmel tettem a táskámba, de kevésbé voltam boldog, amikor már haza is kellett cipeljem azokat. Milyen jó lett volna, ha akkoriban néhány könyvet e-book olvasón kaptam volna meg, így máris nem lett volna olyan nehéz az iskolatáskám.
img_3396.jpg

Mindig is imádtam a hagyományos, papíralapú könyveket, lapjaik érintését, illatát, kemény fedeles borítójukat. Az e-book olvasókon valahogy nem ragadt meg a tekintetem, pedig több barátomtól is hallottam, hogy a könyveket szép lassan háttérbe szorítják a modern könyvolvasók, de én még nem álltam készen erre a változásra, mindaddig, amíg el nem küldték számomra a TouchLux3 wifi alapú könyvolvasóját.
img_3392.jpg

Elsőre csupán egy formás kis dizájn kütyüt láttam benne, hisz sosem voltam túlságosan oda az ilyen digitális kütyükért. Kicsomagolása után napokig csak az íróasztalom díszét képezte, aztán rákerestem néhány könyvre, amiket egyik este szép lassan feltöltöttem rá. Aztán megnyíltam felé, a kezdeti ellenszenvem pedig szép lassan elmúlt, néhány nap múlva már mindenhova elvittem magammal, és szinte már nem tudtam nélküle elképzelni egy kávészünetet, vagy egy hosszabb utazást az iroda felé.
img_3394.jpg

Nőies külseje, apró termete, könnyedsége, finom tapintása és gyors kezelhetősége miatt szép lassan beleszerettem. Ahogy volt egy kis időm azonnal rákattantam az elektronikus szövegekre, amikkel azonnal kibővítettem az én kis TouchLux3 olvasóm tudását. Persze itt most nem az Egri Csillagokra, vagy a Bűn és bűnhődésre gondolok.

img_3399.jpg

 

Rájöttem, hogy az ember lányának igenis szüksége van könyvolvasóra, hisz ennek a készüléknek az óriási előnye a könyvekhez képest, hogy rengeteg e-könyvet lehet tárolni, könnyű benne keresni és egyszerre olvashatunk krimit, lányregényt, vagy komoly irodalmat, miközben nem kell magunkkal cipelni a fél könyvtárat – gondolok itt egy hosszabb miniszabira, vagy nyaralásra.

img_3397.jpg

Összességében:

Bár nem fogom száműzni a régi, hagyományos könyveimet, és továbbra is garázdálkodni fogok a Libri webshopján, a TouchLux3 a táskám örök darabja marad. Nagyon praktikus, könnyű a kezelése, a beépített Wi-Fi modulnak köszönhetően könnyedén vihetünk át tartalmakat a készülékre, míg az előre telepített ReadRate alkalmazáson keresztül megoszthatjuk a könyvekkel kapcsolatos élményeinket és véleményeinket barátainkkal.

Én ezt a modellt használom!
http://www.pocketbook-int.com/hu/products/pocketbook-touch-lux-3

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8014195791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása