Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. július 01. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Amikor megkérdezik a koromat, gondolkodás nélkül rávágom, aztán hirtelen ledöbbenek, hogy már ennyi idős vagyok. Te jó ég, öregszek! Nemrég még a Spice Girls számaira buliztam a szintén 15 éves barátnőimmel, kedvenc dalaimat okostelefon helyett walkmanen hallgattam, a Backstreet Boys posztereim alatt fekve néha megetettem imádott Tamagotchimat, és szinte elolvadtam a boldogságtól, amikor végre megvettem életem első magastalpú cipőjét. Ma sem értem miért jött divatba ez a szörnyűség, mit ettem rajta akkoriban és, hogy telhetett el hirtelen 19 év? Én felnőttem, a borzalmas lábbeli kiment a divatból, az akkori barátok pedig eltűntek az életemből, de az idő már csak ilyen, nem áll meg, nem vár meg, mi pedig ha felvesszük vele a ritmust, még előnyünkre is változhatunk, végül is Victoria Beckham számára is jót tett az évek elmúlása...

fotorcreatedrr.jpg

Miután beköszöntött egy újabb péntek, ismét megosztom veled azt az 5 apróságot, amely boldoggá tette az elmúlt hetemet. Remélem te is megtaláltad e heti örömforrásod...

♥ Hétfő

fotorcreatedd_1.jpg

♥ Kedd

fotorcreated2_2.jpg

♥  Szerda

 

fotorcreatedd_2.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreated4_2.jpg

♥ Péntek

fotorcreatedsdwad.jpg

 Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr268870018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása