Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Fesztivál szűzből Szigetlakó lettem

2016. augusztus 12. - Antalfy Krisztina

Már javában tart a nyár a Rossmannál

Ott álltam csütörtök délután a sorban, kezemben a napi jegyemmel, ami a kulcsot jelentette a Szigethez és persze Rihanna koncertjéhez. Izgatott voltam, hisz bár 30 is elmúltam már, még életemben nem járt kint a Sziget fesztiválon. De hogy is mondhattam volna nemet a Rossmann kedves meghívásának. Így én is fesztivál külsőbe öltöztem és bevetettem magam a jó zenék és a különleges arcok világába. A kaput átlépve végre elvesztettem fesztiválszüzességem.

fotorcreatedhh_7.jpg

Nagy sikerrel zárult a Rossmann nyári, pin-up stílust felvonultató „Horgonyt fel!” lojalitáskampánya, de a szezon még nem ért véget a drogériahálózatnál. A szigetlakók ugyanis a Szigeten, majd a Strand fesztiválon találkozhatnak a márka Fresh&Crazy kitelepülésével, amely többek között az új Rossmann Mobil App bemutatására is hivatott volt.

rossmannfresh_crazy_volt14.jpg

Összesen több mint 110 ezren vettek részt a Rossmann nyári „Horgonyt fel” lojalitás promóciójában, és ennek mintegy háromszorosát tette ki a kódfeltöltések száma. Ezzel a vártnál is szebb eredménnyel zárult a jellegzetes törölköző és strandtáska nyeremények mellett a teljesen egyedi pin-up stílusú reklámfilmje és hirdetései miatt is közkedvelt kampány.

Sziget és a Rossmann

Mivel imádtam a Rossmann reklám pin-up kommunikációját, első utam a márka kitelepüléséhez vezetett, ahol a televízióban már látott showtáncos csapat szórakoztatta rendszeres fellépéseivel a Sziget fesztivál közönségét a Rossmann Fresh&Crazy színpadán, amely a tv-szpotban a közismert osztrák producer és DJ, Parov Stelar ikonikus zenéjére bűvöli el a hajó kapitányát, Árpa Attilát. Természetesen csakis piros alapon fehér pöttyös fürdőruhában!

rossmannfresh_crazy_volt12.jpg

Emellett azonban még számos őrülten klassz dologgal várja a drogérialánc a Sziget közönségét. Rögtön ott a speciális szortimenttel feltöltött Rossmann Fesztiváldrogéria, amelyben úgy tudunk bevásárolni, hogy ki se tettük a lábunkat a rendezvényről, és a Rossmann Szépségsziget, ahol buli előtt és után sminkesek és fodrászok veszik kezelésbe az érdeklődőket. És képzeld, mindezt ingyen! Így máris fesztivál frizurával és dögös sminkkel dobhatod be magad az esti bulikba.

rossmannfresh_crazy_volt2.jpg

Emellett a Fresh&Crazy megjelenés része a felfrissülést nyújtó óriási habmedence, amelyben egész nap folyik a DJ-party: nappal a dús habban – hiszen akár 250 000 liter hab is lezúdul 1 perc alatt –, éjszaka pedig a világító, neon kellékekkel megy a tánc. S persze állandó bevetésen van a Rossmann hoszteszkommandó is, amely játékokkal, mintaosztással, termékbemutatással lepi meg a közönséget.

A drogérialánc kitelepülése idén már a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT fesztiválokon aratott nagy sikert, most pedig a Sziget után még a Strand zárja majd a sort.

rossmannfresh_crazy_volt17.jpg

A júniusban elindított mobil alkalmazás iOS, Android és Windows Phone rendszereken is fut, és a vásárlás mellett az üzletek megtalálását segítő boltkereső, valamint termék scanner szolgáltatás, illetve a Rossman baba program is elérhető benne.

És persze mi is felhőtlenül élveztük az idei Sziget Fesztivált!


nevtelen_3_39.pngTovábbi információ:
Rossmann Magyarország

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8610414768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása