Már javában tart a nyár a Rossmannál
Ott álltam csütörtök délután a sorban, kezemben a napi jegyemmel, ami a kulcsot jelentette a Szigethez és persze Rihanna koncertjéhez. Izgatott voltam, hisz bár 30 is elmúltam már, még életemben nem járt kint a Sziget fesztiválon. De hogy is mondhattam volna nemet a Rossmann kedves meghívásának. Így én is fesztivál külsőbe öltöztem és bevetettem magam a jó zenék és a különleges arcok világába. A kaput átlépve végre elvesztettem fesztiválszüzességem.
Nagy sikerrel zárult a Rossmann nyári, pin-up stílust felvonultató „Horgonyt fel!” lojalitáskampánya, de a szezon még nem ért véget a drogériahálózatnál. A szigetlakók ugyanis a Szigeten, majd a Strand fesztiválon találkozhatnak a márka Fresh&Crazy kitelepülésével, amely többek között az új Rossmann Mobil App bemutatására is hivatott volt.
Összesen több mint 110 ezren vettek részt a Rossmann nyári „Horgonyt fel” lojalitás promóciójában, és ennek mintegy háromszorosát tette ki a kódfeltöltések száma. Ezzel a vártnál is szebb eredménnyel zárult a jellegzetes törölköző és strandtáska nyeremények mellett a teljesen egyedi pin-up stílusú reklámfilmje és hirdetései miatt is közkedvelt kampány.
Sziget és a Rossmann
Mivel imádtam a Rossmann reklám pin-up kommunikációját, első utam a márka kitelepüléséhez vezetett, ahol a televízióban már látott showtáncos csapat szórakoztatta rendszeres fellépéseivel a Sziget fesztivál közönségét a Rossmann Fresh&Crazy színpadán, amely a tv-szpotban a közismert osztrák producer és DJ, Parov Stelar ikonikus zenéjére bűvöli el a hajó kapitányát, Árpa Attilát. Természetesen csakis piros alapon fehér pöttyös fürdőruhában!
Emellett azonban még számos őrülten klassz dologgal várja a drogérialánc a Sziget közönségét. Rögtön ott a speciális szortimenttel feltöltött Rossmann Fesztiváldrogéria, amelyben úgy tudunk bevásárolni, hogy ki se tettük a lábunkat a rendezvényről, és a Rossmann Szépségsziget, ahol buli előtt és után sminkesek és fodrászok veszik kezelésbe az érdeklődőket. És képzeld, mindezt ingyen! Így máris fesztivál frizurával és dögös sminkkel dobhatod be magad az esti bulikba.
Emellett a Fresh&Crazy megjelenés része a felfrissülést nyújtó óriási habmedence, amelyben egész nap folyik a DJ-party: nappal a dús habban – hiszen akár 250 000 liter hab is lezúdul 1 perc alatt –, éjszaka pedig a világító, neon kellékekkel megy a tánc. S persze állandó bevetésen van a Rossmann hoszteszkommandó is, amely játékokkal, mintaosztással, termékbemutatással lepi meg a közönséget.
A drogérialánc kitelepülése idén már a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT fesztiválokon aratott nagy sikert, most pedig a Sziget után még a Strand zárja majd a sort.
A júniusban elindított mobil alkalmazás iOS, Android és Windows Phone rendszereken is fut, és a vásárlás mellett az üzletek megtalálását segítő boltkereső, valamint termék scanner szolgáltatás, illetve a Rossman baba program is elérhető benne.
És persze mi is felhőtlenül élveztük az idei Sziget Fesztivált!
További információ:
Rossmann Magyarország
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.