Amourette 300 – 2016. ősz/tél
"Van, aki kivetkőzik magából Van, aki levetkőzik magától" szól a közismert LGT dal. Nos én túl szemérmes vagyok ahhoz, hogy csak úgy levetkőzzek bárhol és bármikor. Szívem szerint inkább csak öltöznék, épp emiatt igazi kincsvadász vagyok, ami a ruhákat illeti. Nem számít a márka, csupán, hogy szerelem legyen első látásra. De, hogy mi van a ruha alatt, arra már sokkal jobban odafigyelek. A fehérneműt illetően fontos a minőségi és a stílusos kivitelezés, ami nemcsak a külsőnket teszik csábítóvá, de önbizalmunkat is hatalmas löketete ad.
Időpont: 2016.09.08.
Helyszín: Budapest, A38 Hajó
A jól megválasztott, minőségi fehérneművel erőt, nőiességet, érzékiséget, szenvedélyt, vagy kislányos romantikát is sugározhatunk…
És, ha már minőségi fehérnemű. akkor Triumph, melynek épp a napokban volt egy szuper hangulatú sajtótájékoztatója, ahol bemutatásra került az Amourette kollekció a Triumph fehérnemű márka ikonikus szériája, mely az 1950-es években született, és azóta is a vásárlók egyik kedvence. Különböző korosztályok választják az Amourette darabokat kiváló szabása és illeszkedése miatt. Akár egy klasszikus darabról van szó időtlen árnyalatban, akár egy csábító variációjáról, biztos lehetsz benne, hogy megfelelő tartást nyújt. Milyen alsóneműre vágyik egy elfoglalt, aktív nő? Olyan melltartóra, amely megfelelően illeszkedik, kiválóan tart, és az életstílusához idomul; amely stílusos és kényelmes.
Magic Boost TVC kampány sikereit követően a 2016-os őszi-téli szezonban a Triumph az ikonikus Amourette 300 szériával tér vissza a képernyőkre, melyben a főszereplő Hannah-t Radics Gigi szólaltatta meg. Az énekesnőre egyrészt különleges hangja és elbűvölő személyisége miatt esett a választás, másrészt ő a legjobb példa arra, hogy a klasszikus #Amourette kollekcióból a fiatalabb korosztály is megtalálja az Igazit!
A 2015-ös díjnyertes Találd meg az igazit! kampány folytatásaként a Találd meg az Igazit… Újra! bájos és vidám hangulatú reklámfilmje bemutatja a három kulcsfontosságú Amourette terméket – az új minimizert, a Mágikus körmerevítős, és a normál körmerevítős fazont szezonális árnyalatokban.
Az Amourette Találd meg az Igazit… Újra! TVC kampány a nemzetközileg ismert Hannah Ferguson főszereplésével és Radics Gigi magyar hangjával szeptember 12-tő kerül a TV képernyőkre.
A 2016-os őszi kampány szórakoztató módon mutatja be, hogy a hősnő Hannah élete hogyan változott meg első gyermeke születését követően. A történetben központi szerepet tölt be Hannah barátsága Lunával és Jaddel. A szereplők közötti kapcsolat a valódi barátságokat és az érzelmi kötődéseket ünnepli, amely világszerte összeköti a nőket.
A Találd meg az Igazit… Újra! kampány elkészítésében részt vett a díjnyertes amerikai színházi rendező Jason Robert Brown, valamint szimfonikus zenekar és kórus is. A szereplők angol hangjait olyan Broadway énekesnők kölcsönözték, mint J. Elaine Marcos, Ta’rea Campbell, Betsy Wolfe és Leslie Kritzer, ezért különösen fontos volt, hogy magyar nyelven is egy nemzetközileg elismert énekesnőt, Radics Gigit kérjük fel a magyar kisfilm szinkronizálására.
Radics Gigi, a Triumph ősz-téli TV kampányának hangja így nyilatkozott a középpontban álló Amourette kollekcióról: „Az időtlen Amourette széria darabjait minden hölgynek ajánlom, mert a kollekció egyaránt tartalmaz klasszikus vonalvezetésű és vonzó csipke darabokat is. Én személy szerint a dekoratív csipkés fehérneműkre szavazok.”
Hannah Ferguson, a Triumph fehérnemű márka 2016-os őszi-téli kampányának nemzetközi arca így nyilatkozott a kampányról: “Izgalmas másodszor is egy animált figuraként látni a „jövőbeli énemet”. Örömömre szolgál, hogy ismét részese lehetek ennek a nagyszerű kampánynak. Nagyon szeretek a Triumph-fal együtt dolgozni, a szabásvonalaknak és a dizájnnak köszönhetően szupernőiesnek és csábosnak érzem magam fehérneműikben. A tehetséges kreatív csapat ismét csodálatos munkát végzett az elbűvölő reklámfilm folytatása során! Alig várom, hogy mindenki lássa!”
Suzanne McKenna, Global Head of Brand, elképesztően sikeresnek ítélte meg a kampányt: “A többcsatornás TV kampány nem csak azt teszi lehetővé, hogy felkeltsük az érdeklődést a legújabb termékeinkkel kapcsolatban, hanem lehetőséget ad arra is, hogy eredeti módon közvetlenül egy szélesebb hallgatósággal lépjünk kapcsolatba. A TV kampány egyik legnagyobb erőssége az, hogy vásárlóink azonosulni tudnak a főszereplővel, így fantasztikus visszajelzéseket kapunk vásárlóinktól.
És most ismerd meg az Amourette kollekciót!
Amourette 300 Magic Wire
Amourette 300 Magic Wire™ melltartó, a díjnyertes mágikus körmerevítő innovációjával: láthatatlan és rugalmas körmerevítő hálós szerkezettel a kifogástalan tartásért nagyobb kosárméretekben is. Sima, előformázott kosarak gyönyörű csipkedíszítéssel az idei szezonban, éjkék árnyalatban. A megjelenést a csipkés Tai fazonú alsó teszi teljessé.
Amourette 300 Minimiser
A Triumph az Amourette kollekciót egy minimizer hatású melltartóval egészítette ki, amely optikailag egy kosármérettel csökkenti a mellméretet. A sima, előformázott kosarak biztosítják a megfelelő tartást és illeszkedést nagyobb méretekben is. A melltartó kiválóan párosítható a színben harmonizáló Tai vagy Maxi fazonú csipkés alsókkal.
Amourette 300 W
A csupa-csipke Amourette 300 W fazonú melltartó minden idők egyik kedvenc Triumph darabja. Tökéletes sziluettet hoz létre, megfelelő tartást és emelő hatást biztosít. A klasszikus fazon ebben a szezonban éjkék és eper árnyalatokban érhető el. A hozzá illő bámulatos csipkés Tai és Maxi fazonú alsók teszik teljessé a megjelenést.
Bármelyik korosztály képviselői megtalálhatják az ’Igazi’ Amourette darabot, melyben gyönyörűnek érezhetik magukat. Az Amourette kollekció 2016-os őszi/téli kínálata már elérhető a Triumph üzletekben.
Triumph az ikonikus Amourette 300 TV reklám:
További információ:
Triumph Magyarország
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.