Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Szerezd be a H&M és WWF gyerek kollekcióját!

2016. szeptember 26. - Antalfy Krisztina

Most a divat által segíthetsz

Az emberek és a természet fenntartható jövőjének elérése érdekében egyesítette erejét a H&M és a WWF. Az összefogás eredménye egy olyan gyerek kollekció lett, aminek célja, hogy a bolygónk megóvására ösztönözze az embereket a világ minden táján. A kollekció minden egyes darabja biopamut alapú és azonnal felismerhető a veszélyeztetett állatfajokat ábrázoló nyomott mintáiról. A kollekció szeptember 29-től lesz kapható a H&M üzleteiben és online. Minden megvásárolt darab után a bevétel 10%-a a WWF veszélyeztetett fajokért folyó munkáját támogatja.

4126_01_566030.jpg

A gyerek kollekció darabjain olyan veszélyeztetett állatfajok jelennek meg, amilyen a tigris, a panda, a hópárduc és a delfin. Élőhelyeiket és fennmaradásukat a vízszennyezés mellett az éghajlatváltozás hatásai is fenyegetik. A kollekció kényelmes és könnyen hordható, biopamut alapú darabokból áll: a hosszú ujjú pulóverek, pólók, ruhák, harisnyák, nadrágok és pizsamák 92-től 170-es méretig lesznek elérhetők.

A kollekcióra jellemző semleges színek, a bézs, szürke és a törtfehér egy kis kék árnyalattal, a fajok realisztikus ábrázolását erősítik. Néhány darabon olyan inspiráló üzenetek is megjelennek, mint a “Roar for wildlife” (’Üvölts a természetért’), “Protect my habitat” (’Óvd az élőhelyemet’) vagy “Let’s go wild” (’Vaduljunk’).

h-m-4.jpg

A kollekció célja, hogy inspirálja a H&M vásárlóit a bolygónk védelmére, valamint az, hogy kihangsúlyozza azt a 2013 óta tartó szoros együttműködést a H&M és a WWF között, melyet további 5 évre meghosszabbítottak. A WWF-el való közös munka a fenntartható vízgazdálkodásra és az éghajlatváltozás hatásainak enyhítésére összpontosít, emellett pedig stratégiai párbeszédet kezdeményez a H&M-et és a szélesebb értelemben vett divatipart érintő fenntarthatósági kihívásokról.

Az együttműködés részleteiről itt olvashatsz bővebben:
http://wwf.panda.org/what_we_do/how_we_work/businesses/business_partnerships/hm.cfm

A WWF Magyarország 25 éve dolgozik a hazai természeti értékek védelméért, egy olyan jövő elérése érdekében, ahol harmóniában élhetünk a természettel. Az erdei életközösségek és vizes élőhelyek védelmében, valamint az éghajlatváltozás mérsékléséért végzett munkájuk során olyan védett, hazánkban ritka őshonos fajok fennmaradásáért küzdenek, mint a szürkefarkas, az eurázsiai hiúz, a barnamedve, vagy a rákosi vipera. Tudj meg többet a szervezet  tevékenységéről és arról, hogyan támogathatod itthoni munkájukat.

h-m-fashion-2.jpg

A H & M Hennes & Mauritz AB (publ) vállalatot 1947-ben alapították Svédországban, és a Nasdaq Stockholm tőzsdén jegyzik. A H&M üzleti modelljének alapja, hogy divatot és minőséget kínál a lehető legkedvezőbb áron, és mindezt fenntartható módon teszi. A H&M-en kívül a csoport tagjai az & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki és Weekday márkák, valamint a H&M Home. A H&M cégcsoport 62 piacon több mint 4100 üzlettel rendelkezik, a franchise-piacokat is beleértve. 2015-ben az értékesítések összege ÁFÁ-val együtt 210 milliárd SEK volt, az alkalmazottak száma pedig több mint 148 000.

nevtelen_3_55.png

További információkért látogas el a hm.com oldalra.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1611743999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása