Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta-pillanatok // Október

2016. november 01. - Antalfy Krisztina

10 dolog, amit szerettem benne...

...mert bizony az ősz második hónapja is tartogatott meglepetéseket és örömteli pillanatokat. Persze ezt így leírni, kicsit talán túl álszent dolognak tűnik, hisz az én életem sem tökéletes, én sem találom meg mindenben a boldog pillanatokat. Nem látom meg a szépséget a folyton hétvégén zajongó szomszédban, az ingerült pultosban, az undok eladóban, a sietős reggelek forgalmi akadályaiban, az óriási dugóban, a véget nem érő munkában, na meg az óraátállításban. Hisz ezzel elkezdődik a sötétség időszámítása, amikor reggel még sötét van, és amikor kilépsz a munkahelyedről, már sötét van.

fotorcreatedgg_8.jpg

Nem igazán értem, hogy ezzel a nagy sötétséggel mit nyerünk? Nem látok bele, de kétlem, hogy olyan sokat spórolhatnánk azon az egy órán, már ami a villanyszámlánkat illeti. Én ugyanakkor ébredek, csupán az órán 7 óra helyett 6-ot mutat az időzítő. Aztán meg csak ülök ott a kávém felett, az égő lámpa alatt, hogy milyen jó is nekem, hogy spórolhatok, meg tovább alhatok, meg a fene se tudja, mi mindent csinálhatok az ajándék órámmal.

14714548_647534622087549_6454488375826055168_n.jpg

De tudod mit, ilyenkor sem szabad magunk alá zuhanni, depresszióba esni, vegyünk inkább körül magunkat meleg színekkel, vidám mintákkal és igen is vegyük észre az élet örömteli pillanatait. Mert, ahogy mondani szokták: „Minden rosszban van valami jó!”

Az elmúlt hónapban engem ezek tartottak a felszínen...

1.

fotorcreatedttrgr.jpg

2.

fotorcreateddsad_1.jpg

3.

fotorcreatedsasa.jpg

4.

fotorcreatedssa_1.jpg

5.

fotorcreatedsss_6.jpg

6.

fotorcreated_108.jpg

7.

fotorcreated_109.jpg

8.

fotorcreateddawd.jpg

9.

fotorcreatedss_5.jpg

10.

fotorcreated_110.jpg

+1

fotorcreatedsasda.jpg

Neked hogy telt az október?
nevtelen_3_34.png
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a VoilaMode Facebook oldalához, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8011921151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása