Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. november 04. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Az életet nem túlélni, hanem megélni kell, szokták mondani. Na de mi van azokon a napokon, amikor még az ágyból sincs erőnk kikelni, amikor képtelenek vagyunk mosolyogni, felöltözni és elhagyni a lakást? Mindenki másmilyennek látja a világot, amiben élünk, de abban mindannyian egyformák vagyunk, hogy az életünk elvárásokból, rutinból és mindennapos feladatokból áll. De nem mindegy, hogy ezeket a teendőket, váratlan szituációkat akadályként, vagy csak egy megoldandó kihívásként éljük meg!

fotorcreated_121.jpgKép1/2/3/4

Persze én sem gondolkodtam mindig pozitívan, voltak napok, amikor egy pattanás is kiborított, amikor napokig képtelen voltam kialudni magam, amikor hosszú órákig csak rágódtam, tépelődtem a dolgokon, mert úgy éreztem gyenge vagyok, és képtelen vagyok megbirkózni az előttem álló gondokkal.

giphy_25.gif

Most visszanézve régi önmagamra látom csak, hogy bár kiegyensúlyozottnak tűntem, valójában nem voltam az, inkább kudarckerülő voltam, mintsem, hogy kiálltam volna a saját dolgaim, nézeteim mellett, és egy idő után „túlélő üzemmódba” kapcsoltam. Aztán, egyszer csak azt vettem észre, hogy kiüresedtem. Akkoriban boldogtalanul teltek a napjaim, és nem azért mert nem volt benne semmi öröm, hanem mert én nem vettem már észre őket. Ekkor ráébredtem, hogy tennem kell végre önmagamért, és végre nem csak készülni kell a nagy pillanatokra, de el is kell indulni. Persze még ma sem tökéletes minden, de legalább rájöttem, hogy az élet ajándék, melyet meg kell élnünk, nem pedig egyszerűen áthaladni rajta, úgy, mint egy vonat, mely egyik megállóban sem hajlandó megállni.

♥ Hétfő

fotorcreated_116.jpgKép

♥ Kedd

fotorcreated_117.jpgKép

♥ Szerda

fotorcreated_118.jpgKép

♥ Csütörtök

fotorcreated_120.jpgKép

♥ Péntek

fotorcreated_119.jpgKép

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3811934913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása