Boldog születésnapot!
A Calzedonia idén ünnepli 30. születésnapját – ebből a különleges alkalomból idézzük fel annak a sokarcú világmárkának a “történelmét”, amely az évek során a legwear és a beachwear tervezésnek is első számú specialistájává vált és szezonról szezonra stílusos modellekkel, innovatív anyagokkal és trendteremtő fazonokkal biztosítja azt lehetőséget a nők számára, hogy még szebbnek érezhessék magukat.Kép1/2/3
Minden Olaszországban kezdődött, Venetóban, 1986-ban. A Calzedoniát ma is erős szálak fűzik Veronához, a cég székhelyéhez, de története mindeközben kontinenseken és izgalmas, saját stílusirányzatokon ível át.
Az évek során a Calzedonia kialakította saját stílusát, amelyben a sikket, a nőiességet és sok esetben a praktikumot egyesítő kiegészítők sztárszerepben tündökölnek. A márka figyelemmel kíséri az aktuális nemzetközi irányzatokat, ezek a cég saját divatnyelvén, technológiai újítások nyomán, trendi, innovatív, ellenállhatatlan termékek formájában kelnek életre és szolgálják nők millióit, szerte a világon.
A Calzedonia figyelmének középpontjában mindig is a nők álltak: a márka számos üzenettel tisztelgett a nőiesség és a női erő előtt: a 2006-os, “Reméljük, lány lesz” szlogenű tévéreklám szívvel és elkötelezettséggel teli tisztelgés valamennyi nő, fiatal és idős előtt egyaránt. A Calzedonia együtt lélegzik a nőkkel, elkíséri őket életük meghatározó szakaszaiban – elérhető, közeli és hűséges társ minden alkalomra.
2009-ben a márka varázslatos kampányt indított: "Il futuro è rosa", A rózsaszín jövő címmel. A fülbemászó dallamú Song of Mameli című dal valóságos himnuszává vált Olaszországnak – a női világegyetem, a nőkre váró jobb jövő reményének kiáltványává.
25. születésnapján, 2011-ben, a Calzedonia a "25 éve együtt" mondattal fejezte ki ismét közelségét hűséges vásárlóihoz. 2014-ben a hatalmas nemzetközi népszerűségnek örvendő Calzedonia ismét elindít egy érzelmes reklámfilmet, immár a mozi vonzásától ihletve. Ezúttal a nőket egy időtlen ikon, Julia Roberts személyén keresztül szólítja meg, aki a mai napig a márka arcaként ragyog.
A 2015/16-os szezonban a színésznő visszatért, sőt főszereplője lett egy újabb reklámfilmnek. A könnyed, ironikus, rövid történet egy Calzedonia üzletben játszódik, azon az ideális helyszínen, ahol mindent megtalálhatsz a legwear kínálatán belül, amire csak szükséged van és amiben igazán nőnek érezheted magad.
A Calzedonia szívét maguk a termékek jelentik, köztük a harisnya és a zokni, melyek – a trendteremtő márkának köszönhetően is - reneszánszukat élik és a női ruhásszekrény elengedhetetlen kellékei. A Calzedonia - ikonikus és innovatív termékeinek köszönhetően - nemzetközi jelentőségre tett szert: például 2011-ben bemutatkozó alakformáló, vagyis Shaping kollekciójában a sikket egyesítette az innovatív technológiával és ezzel világszerte adott még több önbizalmat nők millióinak.
2015-ben az új PREMIUM harisnyák nagy sikerrel debütáltak, a TOTAL SHAPER-t ismét Julia Roberts mutatta be a nőiesség és az egyediség ikonjaként.
A Calzedonia, ezerarcú fürdőruha kínálatának köszönhetően egész évben, a nyári szezonban is elkíséri a nőket, amikor a harisnya a komód alján pihen. A márka a világ legszebb bikini modelljeivel működött együtt, amelyből nagyszabású, emlékezetes kampányok születtek. Gisele Bündchen természetes, túlzások nélküli varázsa rávetült a Calzedoniára is, amely a fürdőruhák megteremtőjeként is élvonalban tündököl.
Ezután jött még Cameron Russel, Sara Sampaio és idén Adriana Lima, akik a Calzedonia ikonikus arcaiként újabb ragyogást kölcsönöztek a színnel, stílusossággal teli fürdőruha modelleknek. A Calzedonia születésnapja egyben az örök nőiesség ünnepe, ez alaklomból a márka előre is tekint: első számú terve, hogy továbbra is szívét-lelkét beleadva végzi küldetését.
#calzedonia30
További információ:
CALZEDONIA