A megújulás és a korszerűség továbbra is hívószavak a KATTI ZOÓB Divatház életében: a modern nő igényeit lekövető, a régi és az új előtt tisztelgő, antik és kortárs képzőművészeti elemeket életre keltő ruhakollekciók darabjai 2016 őszétől már a márka újonnan született, saját webáruházán keresztül is hozzáférhetővé váltak.
A 3 különböző márkacsalád, a UNIQUE TOUCH (Haute Couture), a HIGH STREET (a KATTARZIS és a CHANCE), és az ATTITUDE következetesen felépített ruhavonalai ízlés, életmód, korosztály és árkategória tekintetében is széles közönséghez szólnak – az aktuális trendek követői és az időtlen elegancia hívei számára is elérhető divatvágyakat teremtenek.
Az oldal látogatói néhány gombnyomással áttekinthetik a több mint 20 éves múlttal rendelkező ház sokarcú kínálatát, a finom konfekciótól a kötöttárun át, az egyedi couture darabokig, a modern, letisztult, világvárosi sikket képviselő, vagy akár sportosan elegáns és business stílusú viseletektől, a kézművesség jegyében készülő, egyedi kreációkig.
A háromféle árkategóriát jelölő 3 almárka közül az ATTITUDE az időtálló finomkonfekció vonalat, a HIGH STREET a limitált mennyiségű aktuális tend kollekciót és finomkötött árút, a UNIQUE TOUCH pedig a különleges anyaból készülő, méretre szabott, egyedi darabokat fedi le. A termékfejlesztés folyamatos: a Divatház már dolgozik a kiegészítő termékek, sálak, sapkák, kendők, tervezésén és kivitelezésén, amellyel még szélesebb vásrlókörhöz közelítenek.
A KATTI ZOÓB Divatház többszáz terméket felvonultató webshopja akár stílustippek tárházaként is funkcionálhat, emellett a ház több mint két évtizedes múltjának összegzése, sokszínű összművészeti tabló, modern keretbe foglalva, és egy újabb nyitás a vásárlók, a hazai és a nemzetközi piac felé.
További információ:
KATTI ZOÓB Divatház