A The Naan Design egy olyan fiatal kortárs design márka, mely szem előtt tartja a művészi értékeket és intellektualitást. A naan egy organikus és instant lelki táplálék, mely nélkülözhetetlen a mindennapok rohanó világában, fizikai formában ölt testet ruházaton és kiegészítőin keresztül.
Elsősorban az eleganciát és modernitást igénylő mai kortárs nagyvárosi nőknek készül, függetlenül korra és testalkatra. A kollekciók darabjai, kiegészítői kézzel készülnek, fókuszban a magas minőségű alapanyagokkal.
A brand alapfilozófiája, hogy minden Nő, kortól és testalkattól függetlenül álmokkal, célokkal, vágyakkal teli és ezekért képes tenni! Ezért minden kollekció egy-egy értéket képvisel, hogy mindenki megtalálhassa azt, mely leginkább közel áll hozzá!
The Naan Design 2017-es tavaszi-nyári kollekciójára a tiszta mosolyban gazdag úttörő öröm érzése, túlburjánzott formák, izgalommal átitatott belső nyugalom és az élénk üde színek a jellemzőek.
A tervező, Natasa Litvin, mindhárom irányvonal tervezésénél szem előtt tartotta a márkára jellemző értékközpontúságot, mely a különböző kollekciókban más és más módon öltött testet.
A márka mindhárom - a Pleasure in the Garden, a Plume Touché és a Plume Basic - 2017-es tavaszi-nyári kollekciójára elmondható, igazán merész, erősen vizuális érzékbomba. A kollekciók kampányfotóit átitatja a játékosság, felszabadultság, és vagány nőiesség.
Az izgató narancs, a puha barack és az érzéki babarózsaszín, az ezüst és aranybarna színárnyalatú bőrök és pamutselymek gondoskodnak arról, hogy a hosszú mély téli álomból az ébredés pillanatában feltörő örömkedv ezekkel a vibráló színekkel megfűszerezve igazán felélessze a női lelket.
További információ:
The Naan Design
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.