Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

RENAULT: Kerékbe zárt azúrkék szabadság

2017. május 14. - Antalfy Krisztina

Renault Capture 1.5 Energy DCI 110 Night & Day // Női szemmel

Az alábbi posztban a Renault gyönyörű városi Crossover modelljét hoztam el számodra, amely a palettán a Kadjar modell alatt áll. Mivel ezt az autót teljesen magaménak éreztem, úgy gondolom, hogy a valódi célcsoportja a városi 30-40-es korosztályú nők, de egy férfias színben az erősebbik nem képviselői is megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb kivitelt. Nézzük hogyan is teljesített a kezeink között ez a kis Crossover.
photocat_77.jpg

Átvételkor már elvarázsolt az autó gyönyörű azúrkék színe. Ez az árnyalat igazi unikum, közlekedéskor garantált a feltűnés. Igazán érezni, hogy ez az autó a városi nőknek készült, tengernyi modellváltozatban rendelhető, a kiegészítők, és a színválaszték kimeríthetetlen, teljesen a saját szájunk ízére tudjuk konfigurálni a megrendelni kívánt autót kívül és belül is. 

18518684_1378126595589247_412419737_n.jpg

Tekintsük át milyen is kívülről

Ez az autó egyszerűen remek. A teszthét alatt azt éreztük, hogy nincs olyan ebben az autóban amit nem szeretnénk, amit ne tudnánk elfogadni a mindennapos rohanásban. Az általunk tesztelt modell egy Night & Day felszereltségi nevet viselő változat volt, amely a Capture modellek között egy limitált modell. Ez a változat a legmagasabb felszereltséget takarja, amelyet a 6.000.000,- Ft körüli ára is tükröz.

18450105_1378125302256043_440208301_n.jpg

Ebben a modellben is megtalálható a már végtelenül kiforrott Renault kártya, amely itt is gyönyörűen teszi a dolgát: bezárnak az ajtók, ha távolodunk, kinyitnak az ajtók, ha az autóhoz érkezünk. Bőrbetétes ülések, Led menetfénnyel kiegészített fényszórók, fény és esőérzékelő, 6 sebességes váltó, automata klíma, tolatókamera, csak, hogy a legfontosabbakat említsem, amelyek a tesztautó felszereltségei közé tartoztak. Kívülről 17 colos felnik, fekete gyémántfényű tető és kék és króm díszbetétek emelték az autó nívóját.18492153_1378124742256099_692016423_n.jpg

Foglaljunk helyet

Az autó igazán átlátható, jó a kilátás a vezetőülésből, parkoláskor itt is segít a tolatókamera és a beépített tolatásérzékelő. 

18493697_1378126965589210_1804988274_o.jpg

A vezetőülésben nagyon jól el lehet férni, bár itt szerintem nem igazán engedhető elég mélyre az ülés. A kezelőszervek finomat járnak, az automata klíma hatásosan és gyorsan hűti le a napon felmelegedett utasteret. Ebben a modellben is jelen volt a Renault R-LINK médiarendszere, amelyhez bluetooth kapcsolaton keresztül összekapcsolhatjuk a telefonunkat, ezen kívül USB és SD kártya olvasóval is ellátták a rendszert, amelyen kedvenc zeneszámainkat hallgathatjuk. A rendszer hangminősége szerintem eléggé dobozszerű, el kellett volna ide is a BOSE hangrendszer. A kormány igényes nappabőrrel van burkolva, könnyen terelhető vele az autó.

18449875_1378125738922666_1816034088_n.jpg

Jól kapcsolható, jó fogású az ugyancsak nappabőrrel és fémmel burkolt 6 sebességes váltó. A műszercsoport egy az egyben a Renault Clioból érkezett, bal oldalon a fordulatszámmérő, középen az adott sebességet mutató kijelző, jobb oldalon pedig a benzinszint mutatója szerepel. A formák nagyon fiatalosak az autóban, igényes, értékes az összhatás. A hátsó ülés 2 felnőttnek gond nélkül kényelmes, nagy a hely.

18471862_1378126808922559_829111895_o.jpg Induljunk!

A több alkalommal tesztelt 110 LE-es gázolajos ebben a modellben is jól teszi a dolgát. Nekem az tűnt fel, mintha ebben a modellben lenne eddig a leghalkabb a működése. Itt nagyon jól sikerült a zajszigetelés. Alapjáraton nem rezegteti a karosszériát, és szinte nem is hallani, hogy jár a motor. Nagyon szépen húz, igazi gyorsuláskirály.
18298305_121976131699845_524742151989362688_n.jpg

Fogyasztása igazán baráti, 5 liter körüli, amely a 45 literes tankkal számolva 790 km körüli tankolás nélküli hatótávot enged meg. Az autó egyenesfutása igazán jó, szépen kivasalja az úthibákat a futómű, autópályán is csendes a működés.

18493876_1378126928922547_663236549_o.jpg

Egy hibát ugyanakkor produkált a 3000 km-t futott tesztautó. Kettes sebességi fokozatban történő gyorsításkor idegesítően rezgett a motor az autóban. Nem igazán tudtunk rájönni, hogy ennek mi lehet az oka, de gyanítom, hogy ez egyedi eset lehet, mert eddigiekben a Renault modellekben nem találkoztam ilyen jellegű problémával.

Összességében

Elmondhatjuk, hogy nagyon jól sikerült a Renault vagány városi crossovere. Ebben a vagány színben igazán ki tudunk tűnni a beszürkült forgalomból, amire az autó egyébként is jól sikerült formája ugyancsak rásegített. Itt is adott az autóra adott 5 év vagy 100.000 km garancia.

18252288_504168449914668_7484836564686602240_n.jpg

Ha valaki egy kis fogyasztású, a kis családot biztonságban tudó, feltűnő szépségű autót keres, ne habozzon felkeresni a Renault márkakereskedést. Csak aztán győzzön választani a végeláthatatlan variációk tengerében. A gépkocsi 3.699.000,- Ft indulóártól kapható.

18472512_1378124285589478_952372520_o_1.jpg

Az autót rendelkezésünkre bocsátotta:
Autó Triplex - Renault Budapest, 1173 Budapest, Pesti út 16. 


Ruha: SÜEL Ruházati bolt
Táska: Bags&More

További információ:
Renault Magyarország
 Szalon: Autó Triplex - Renault Budapest, 1173 Budapest, Pesti út 16. 

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6012504561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása