Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Helló JÚLIUS! Viszlát Június!

2017. július 04. - Antalfy Krisztina

Június, amit igazán szerettem benne

Mindig imádtam írni. Kislány koromban mások tollából élveztem az írásokat, csak úgy faltam a könyveket - még a kötelező olvasmányokat is elolvastam a nyári szünetben. Sokak szerint ezek a történetek elzártak a külvilág elől, de számomra a könyvek külön kis szigetek voltak, ahova mindig elvonulhattam egy stresszesebb-fáradtabb nap végén. Számomra mindig izgalmas volt átlépni a valóság és a képzelet különleges határát. Bár a szőke hercegbe továbbra sem hiszek, az írás erejében annál inkább. A sok könyv elolvasása után rájöttem, hogy az írás számomra minden: adrenalin, feltöltődés és maga a totális öröm forrás. 

fotorcreated_607.jpgKép1/2/3/4

Bízom benne, hogy Neked is van az életedben legalább egy olyan dolog, ami igazán boldoggá tesz a szürke, monoton hétköznapon, valami, ami átlendít a rosszabb pillanatokon. Hogy picit inspiráljalak, most is elhoztam a júniusi hónapom legemlékezetesebb pillanatait, melyek az adott percben talán fel sem tűntek számomra, de így utólag boldog vagyok, hogy megélhettem... 

♥ Garnéla rákos hamburgert ebédelni Balatonfüreden, a Kékszalag sajtótájékoztatóján....

♥ Kedvenc olvasmányom egyik részletét - lemosható - tetoválásként felvinni a bőrömre...

Nyugalmas estét feldobni egy finom vacsorával, és egy jó könyvvel...

A Burger King gyerekmenünek köszönhetően visszamenni gyerekbe...

♥ Leugrani vidékre, ahol kikapcsoltam a laptopom és lenémítottam a mobilom...

Elég korán kelni ahhoz, hogy legyen időm a bőséges reggelire...

♥ Hétfő ellenére is színes összeállítást választani magamnak...

♥ Egy izgalmas vízi taxizás után néhány blogger ismerősömmel lazulni Badacsony egyik legszebb borászatán...

Gyertek be!

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

Gyönyörű kilátás, jó társaság, és egy pohár finom bor - kikapcsolódni egy finom ital társaságában.

♥ Megtalálni az egymáshoz tökéletesen illő színeket....

♥ Nem morogni, nem puffogni, csak jókedvűen belevágni az éjszakába...


Gyűjts Te is boldog emlékeket!
 Neked milyen volt a Június?
nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a 
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A fotók a Huawei P10 okostelefonnal készültek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6912641237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása