Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Decemberi kedvencek

2018. január 05. - Antalfy Krisztina

Szia Kedvesem! Elérkeztünk az Újévhez, ami azt jelenti, itt az ideje, hogy összeállítsam 2017 decemberi kedvenceimet. Az előző évben is készítettem havi bontásban egy-egy ilyen kedvences posztot, ezért úgy gondoltam, ezt a sorozatot idén is folytatom. Bár a december nálam egyértelműen az ünnepi készülődésről, a karácsonyról és a pihenésről szólt, azért nem feledkeztem meg figyelemmel kísérni a divat és szépség trendeket. Neked mik voltak az előző év nagy kedvencei?
collage_photocat_43.jpgKép1/2/3/4

Lássuk is a decemberi kedvenceimet!

Egy csepp kényeztetés

Méghozzá a léleknek. Karácsony előtt volt szerencsém az első sorból élvezni a Jazzation Christmas Limited Edition koncertjét a Müpa melletti Sátorban. Én eleve imádom a jazz zenét, de kedvenc karácsonyi  dalaimat jazzesítve hallgatni még fantasztikusabb élmény volt. 

24862311_1799880053356840_985704961216250291_n.jpgKépen: Máté HomorKatus VárallyayHorváth Cintia és Kanizsa Georgina 

A Jazzation karácsonyi műsorában magyar népdalok és angolszász karácsonyi énekek is felcsendültnek a négyszeres nemzetközi nagydíjas együttestől megszokott könnyedséggel, ötszólamú harmóniában. A Jingle Bells, a Sleigh Ride és a Little Drummer Boy jól ismert melódiái mellett a Jazzation karácsonyi lemezének kedvencei, a Zöld az erdő, a Cherry Tree Carol és a Vörösmarty téri karácsonyi vásár ihlette Hóla is helyet kaptak a műsorban. Eddig még nem ismertem ezt az együttest, de azonnal beleszerettem a hangjukba! Ha tehetitek látogassatok el 2018-ban valamelyik koncertjükre.

Édes falatok

Aki ismer, tudja mennyire imádom a fánkokat. Ezekkel az édes finomságokkal úgy vagyok, mint Gombóc Artúr a csokival, jöhet szinte bármilyen ízben, csak friss legyen és fánk legyen. Ám mióta belekóstoltam a The Box Donut kínálatába, képtelen vagyok ellenállni ezeknek a csodás édességeknek, ezért fogyókúra ide, vagy oda, néha napján meg kell ajándékozzam magam egy-egy fahéjas, vagy málnás fánkkal. 

25014257_154124785350217_6119515088907927552_n_1.jpg

Smink kedvencek

Alapozó

Maybelline Fit Me Korrektor, ami hosszú ideje az első számú nagy kedvencem. Sok korrektort próbáltam már, de ez nálam a number one. Bár hajlamos picit beülni a szem alatti aprócska ráncokba, barázdákba, nagyon szépen elfedi a sötét karikákat, bőrhibákat, és csodásan egybedolgozható az alapozónkkal is. (6 árnyalatban kapható).

434166520_g_0-w_g.jpg

Mióta már nem szolizok nagyon kivilágosodott a bőröm, de még így is találtam a bőrszínemhez passzoló árnyalatot, amitől ráadásul ragyogóbb lett a tekintetem, nem fehérebb. Szép, tartós a fedése, az applikátorát külön imádom, hisz vékony fejével könnyű vele dolgozni. Csak ajánlani tudom! Én biztosan újra fogom venni.

Szemhéjpúder

Rajongok a szépen pigmentál palettákért, így nagyon boldog voltam, amikor lehetőséget kaptam, hogy kipróbáljam a Rimmel Magnif'eyes Color Edition újabb csodás színeit. A 12 színből álló paletták esti, nappali, és persze az alkalmi sminkekhez is tökéletesek. Nem tudom mennyire jön át ezen a fotón, de a színek nagyon intenzívek, élénkek, jól használhatóak önmagukban, de egymással is, szépen pigmentáltak, csak enyhén poroznak, és elég tartósak.

25006634_147767722539009_9180480066780397568_n.jpg

Pirosító

Ezúttal az 
Oriflame Giordani Gold bronzosító gyöngyei kerültek be a kedvencek közé. Imádni való színek gyöngyökbe zárva. Régebben ez is nagyon szerettem az ilyen gyöngyöket, hisz amellett, hogy nagyon tartósak, szépen pigmentáltak, de hosszú-hosszú ideig kitartanak. 

24838757_1894551520858567_8542480365929889792_n.jpg

Én általában ezzel teszem fel a sminkre a koronát, egy nagyfejű ecsettel, lágyan, épp csak enyhén, az arccsontra felvíve. A hatása nagyon szép, enyhe fényt, és barnaságot kölcsönöz és ráadásul eléggé tartós. Alkalmi sminkekhez tökéletes, de rohanós hétköznapokon is remek partnernek bizonyul. Bár szerintem főleg a napcsókolta arcbőrön mutat a legjobban, azért én télen is előszeretettel használom hófehér bőrömön.

Spirál

Először kissé szkeptikus voltam a L'Oreal Paradise Extatic with Castor Oil szempillaspirállal kapcsolatban. Hosszú ideje van egy nagy spirál szerelmem, de annyi pozitívat olvastam róla, hogy adnom kellett neki egy esélyt. Bár nem fogom első helyre tenni, mégis nagyon szeretem, hisz gyönyörű, sűrű pillákat varázsol, nem csomósodik, természetes hatású mégis feltűnő. A csomagolása elegáns, ünnepi, igazi csajos darab.

25039013_336746710133124_4918495770266566656_n.jpg

Az egyetlen nagy hátránya, hogy hosszú hónapokat nem bír ki a piperecuccaink között. Ugyanis azt tapasztaltam, hogy alig két hónap elteltével - mióta nálam van - elkezdett beszáradni, besűrűsödni a benne lévő festék. 

Arcápolók

Maszk

A L'Oreal Paris Pure-Clay Mask Detox & Brighten Treatment Mask hónapok óta kedvenc arcápolóim között szerepel. Korom fekete színe elsőre kissé furcsa volt számomra, de úgy gondoltam ki kell próbálnom. Illata agyagos, amolyan gyógynövényes, kicsit erőteljes, de csöppet sem irritáló. Állaga nagyon sűrű, krémes, mégis nagyon finom.

fotorcreated_407_1.jpg

Felvitele nagyon önnyű felvinni, hamar megszárad, szépen felszívja a felesleges faggyút és a pórusokat is tisztítja. Fontos, hogy mindig megtisztított bőrre vidd fel, kikerülve a szemek és az ajkak környékét. Ezután jöhet egy 10 perces édes semmittevés, amíg hagyod hatni a maszkot. Tíz perc elteltével mosd le meleg vízzel vagy tisztítsd le nedves törölközővel. A még jobb hatásért vigyél fel hidratálót vagy valamilyen tápláló krémet a maszk eltávolítása után. Bővebben itt olvashatsz róla!

Hajápolók

Hajszárító

Ezúttal nem egy sampon került be a kedvenceim közé, hanem egy különleges hajszárító, a Dyson Supersonic, amely méltán a világ legvagányabb hajszárítója. Már a csomagolásából kibontva magával ragadott a termék, odáig vagyok a készülék formájáért és színéért. 

24845813_197056927522584_374146244810899456_n_1.jpg
Egy valódi high-tech csoda nők számára, elképesztően könnyű, a használata rém egyszerű, és még soha ilyen gyorsan nem szárítottam és formáztam be a hajam a reggeli rohanásban. Az első benyomás totálisan pozitív, hamarosan érkezem egy hosszabb beszámolóval róla.

Ápoló kozmetikumok

Barnängen Nutritive Testápoló

Ebből a termékcsaládból bármelyik terméket szívesen látom a fürdőszobám polcán: testápoló, tusfürdő, vagy testápoló olaj. A testápolóját külön imádom. A csomagolása egyszerű, letisztult, mégis szuper benne a pumpás kiszerelés. Illata kellemes, csöppet sem tolakodó. A krém hamar beszívódik, könnyen eldolgozható és nem hagy ragacsos érzeted maga után. 
25007711_302563380263675_3526412920202199040_n.jpg

Parfüm

Még életemben nem kattantam rá ennyire parfümre, csak az üvege miatt, mint ahogy legutóbb beleszerettem Carolina Herrera Good Girl EDP csillámporos üvegébe és később az illatába is. Nekem elsőre kissé erőteljes, kemény volt, de ahogy telt az idő, úgy változtak át az illatjegyei finommá, lággyá, mint ahogy egy finom selyem sál végig siklik a bőrön. Nagyon szeretem.

26155804_1425695204165376_2346987477354414080_n.jpg

Öltözködés
25014133_380972162326517_523622123302813696_n.jpg

Sorozat

Nem sok időm van munka, háztartás, magánélet és a blog mellett sorozatot nézni, de a The Crown című sorozat magával ragadott, nem is annyira a történet, mint a gyönyörű kosztümök. A történetének középpontjában a 25 éves II. Erzsébet királyné áll. Szerintem érdemes belenézni!
 
dqgl5dvumaakvby.jpg

Olvasás

Na jó, nem mondom, hogy máris kiolvastam, de remek recepteket találtam a Lidl Hazai Ízutazás című vadonatúj szakácskönyvében, a képek pedig külön megérnének egy posztot. Gyönyörű!
25010558_2028786847368082_4138136015430746112_n_1.jpg

Aktuális autó szerelem csajos pillanatokhoz

Annyira hálásak voltunk decemberben a Ford Magyarországnak, hisz a nagy ünnepi őrület előtt rendelkezésünkre bocsátotta számunkra ezt a cuki Ford Fiestat, mely remekül bírta a hosszú dugókat, nem hagyott cserben a városi őrületben, elbírta a nehéz karácsonyi ajándékokat, a karácsonyfát és külön öröm, hogy átgurulhattunk vele az Újévbe is. 26157892_1558713957514990_3064873694464573440_n.jpg

Zene

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.pngHa tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6113552035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása