Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Csúcsragadozók között a Jaguar erőforrása

2018. január 26. - Antalfy Krisztina

Fedezd fel az F-PACE semmivel nem összehasonlítható luxusát!

A Jaguar Land Rover 250 lóerős, 2,0 literes, négyhengeres, benzines Ingenium turbómotort „2018. 10 legjobb motorja” közé választotta be a WardsAuto. 2018-ban nem kevesebb mint 32 teljesen új vagy számottevően átdolgozott hajtásláncot teszteltek a WardsAuto szerkesztői. A különböző gyártóktól származó erőforrásokat valós, közúti körülmények között tették próbára. Az idei '10 legjobb motor' listát többek között olyan vizsgálati szempontok alapján állították össze, mint a maximális teljesítmény, az üzemanyag-fogyasztás, a zaj-jellemzők vagy az új technológiai tartalom.
19642792_1136005813169219_1167830746526112049_n.jpg

A teljesen alumínium szerkezetű, 2,0 literes Ingenium négyhengeres benzines turbómotor kompromisszumok nélküli menetdinamikát, takarékosságot és kifinomultságot kínál. Legutóbb a Jaguar első kompakt szabadidőjárműve, az E‑PACE is megkapta ezt a 250 lóerős Ingenium erőforrást, amely mindössze 7,0 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára, átlagos üzemanyag-fogyasztása pedig csupán 7,7 liter/100 km.
636347630589624961zx.jpg

„Hatalmas megtiszteltetés, hogy a WardsAuto véleménye szerint 2018-ban mi építettük a világ egyik legkiválóbb motorját.” – nyilatkozta Nick Rogers, a Jaguar Land Rover termékfejlesztésért felelős vezérigazgatója. „Csekély károsanyag-kibocsátású, négyhengeres Ingenium benzin-, illetve dízelmotorjaink a világ legtisztább belső égésű erőforrásai közé tartoznak, megerősítve azon törekvésünket, hogy mérsékeljük járműveink emisszióját, illetve üzemanyag-fogyasztását. A minden körülmények között optimális menetteljesítményeket kínáló Ingenium motorok fejlett változó szelepvezérléses technológiája és csekély súrlódású turbófeltöltője élénk gázreakciók mellett a lehető legkedvezőbb üzemanyag-fogyasztást biztosítja.”

Az Ingenium motortechnológiát 2015-ben vezettük be; a család első tagja a 2,0 literes négyhengeres dízelmotor volt. Ezt követték a fejlett benzinmotorok, amelyek 2017 áprilisában kerültek gyártásba.
636348696225706040iz.jpg

A Jaguar Land Rover modellkínálatának legtöbb tagjához elérhető 2,0 literes, négyhengeres Ingenium benzines turbómotor 250, illetve 300 lóerős változatban készül. Az E-PACE mellett a legkülönfélébb típusokban sikerrel alkalmazzuk a motorcsaládot, a Jaguar XE szedántól a Jaguar F-TYPE kupéig; a Land Rover Discovery Sport szabadidőjárműtől a legújabb Range Rover és Range Rover Sport Plug-in Hibrid járművekig.

636348696275079595cz.jpg

A vállalat emisszió-csökkentést célzó törekvéseinek egyik alapköveként a négyhengeres Ingenium motorcsalád a Jaguar Land Rover egymilliárd angol fontos beruházással létrehozott motorgyártó központjában (Wolverhampton, Egyesült Királyság) készül. 2017 júliusában a vállalat kínai motorgyára is megkezdte a 2,0 literes Ingenium négyhengeres benzinmotor gyártását; az erőforrást a kínai piacon forgalmazott Chery Jaguar Land Rover járművekbe szerelik be. A Jaguar Land Rover által tervezett, fejlesztett és gyártott motorok csekély belső súrlódású, minden elemükben jelentős mennyiségű alumínium felhasználásával épített erőforrások. A kiváló hőtani jellemzőkkel bíró, kistömegű konstrukciók a hagyományos acél szerkezetű motoroknál csekélyebb üzemanyag-fogyasztást, valamint kedvezőbb menetdinamikát szavatolnak.
636348696249142211sb.jpg

2020-tól a Jaguar Land Rover minden újonnan bevezetett típusa elérhető lesz részben vagy teljesen elektromos meghajtással, ugyanakkor a vállalat a továbbiakban is jelentős beruházásokkal támogatja a különösen tiszta üzemű benzin- és dízelmotorok fejlesztését.

Állítsd össze a saját E-PACE modelled: https://www.jaguar.hu/modellek/e-pace/

További információ:
JAGUAR Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.pngHa tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr9113605113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása