Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Áprilisi kedvencek

2018. május 01. - Antalfy Krisztina

A minap nem volt kedvem munka után azonnal haza rohanni, inkább vettem egy nagy pohár jegyes kávét, egy isteni csirkés szendvicset, kiültem velük a Duna-partra, lenémítottam a mobilomat és csak szemléltem a tájat, az embereket magam körül. A nap már szinte a nyarat idézte, én meg persze ismét nem tettem el a napszemüvegemet. Ahogy fogyott a kávém, úgy melegítette fel tagjaimat ez a kellemes, tavaszias meleg, s úgy töltődtem fel energiával és életkedvvel.  Olyannyira jól éreztem itt magam, hogy még ezt a posztot is itt írtam meg, itt a Parlament lábánál, József Attila szobra mellett. Te rá szoktál még csodálkozni saját városod szépségére?  
my_ideal_weekend_is_spent_with_a_cup_of_coffee_and_a_good_book.pngKép1/2/3/4

Késő délután volt már, mire elhagytam a Kossuth-teret, és már rég rám sötétedett, mire hazaértem, de nem bántam meg ezt a kis kitérőt, imádom a 2-es villamos vonalát, gyönyörű panoráma nyílik róla a Dunára, Budára, a Királyi Palotára és a legtöbb budapesti hídra.

Mostanában nem gyakran van időm csak úgy megpihenni a városban, egy finom kávé társaságában, így ez most nagyon jól esett. A május ismét sok munkával és tennivalóval köszöntött rám, de mielőtt még átlapoznám naptáramban az áprilist, elhoztam legújabb kedvenceimet, mely összeállításban - mint megszokhattad már - nem csak szépségápolási termékeket, de néhány emlékezetes pillanatot is becsempésztem, amihez a későbbikben talán te is kedvet kapsz majd...

Lássuk is az áprilisi kedvenceimet!

Hétköznapi pillanatok...

fotojet_29.jpg

Divat pillanatok...

fotojet_31.jpg

Szépségápolás...

Smink újdonságok

fotojet_30.jpg

Kedvenc illat, amivel nem tudok betelni

fotojet_33.jpg

Legjobb esemény a hónapban

fotojet_36.jpg

Nőies megjelenés a volánnál

fotojet_34.jpgPóló: Answear 
Szandál: Answear 

Kikapcsolódás 

Könyv

fotojet_35.jpg

Film

Ez a film engem maximálisan lebilincselt. Döbbenetes volt látni, hogy milyen lenne egy egész életet leélni néma csendben, totálisan halkan, hogy csak jelbeszéddel kommunikálhatsz szeretteiddel - már ha még élnek - és figyelned kell még a legapróbb mozdulatodra is, hogy még véletlenül se csapj zajt, mert az bizony az életedbe is kerülhet. A főhősnőnk pl. egy ilyen hangtalan, néma világba hozza világra gyermekét óriási fájdalmak között.  

A végén annyira beleéltem magam a filmbe, hogy legszívesebben én kiáltottam volna föl a vajúdó édesanyát látva, aki néma csöndben kellett tűrje a percenként érkező fájdalmakat, miközben az emberiséget elpusztító lény alig várta, hogy csak egy kis hangot halljon, és így okkal lecsaphasson. De nem spojlerezek tovább, csak azt javaslom nézd meg ezt a testre és lélekre egyaránt ható, John Krasinski rendezésében és főszereplésével készült filmet, szerintem te sem fogod kibírni, hogy a végére ne némulj el legalább pár perc erejéig.

Zene

Ezt a dalt véletlenül fedeztem fel, tök másra kerestem rá, amikor meghallottam ezt a számot, és azonnal beleszerettem. Képes vagyok akár 10x is meghallgatni egymás után.

Neked hogy telt az április?

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6813885088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása