Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Júniusi kedvencek

2018. július 04. - Antalfy Krisztina

Valami furcsa oknál fogva az elmúlt egy hónap gyorsabban elrobogott mellettem, mint a reggeli gyorsvonat. De nem lehet okom a panaszra, a június tele volt boldog pillanatokkal, amiket semmiért sem cserélnék el, ahogy felejthető, monoton hétköznapokkal is. Ezúttal is akadt elég munka, de a hétköznapi teendők közé azért beiktattam magamnak egy kis pihentető kikapcsolódást: lelassítottam az időt magam körül, és belefeledkeztem a saját kis énidőmbe.
blue_circle_sunflowers_spring_instagram_post.png

Volt hétvége, amikor egy picit kitoltam a vakációt, hogy tovább élvezhessem a vidéki levegőt, voltak reggelek, amikor ágyban reggeliztem, és voltak napok, amikor késő estig csak sorozatokat néztem. Élveztem a júniust, hisz végre friss gyümölcsökkel tömhettem tele a bevásárló kosaram, végre minden nap jeges limonádéval hűsíthettem magam ebéd után, és végre színes, olykor tőlem szokatlan stílusú ruhákba bújhattam a forró napokon. 

És, hogy milyen is volt még a júniusom? Az alábbi posztban elhoztam legújabb kedvenceimet, mely összeállításban - mint megszokhattad már - nem csak szépségápolási termékeket, de néhány emlékezetes pillanatot is becsempésztem, amihez a későbbikben talán te is kedvet kapsz majd...

Lássuk is az JÚNIUSI  kedvenceimet!

Hétköznapi pillanatok 

fotojet_53.jpg

Divat pillanatok

fotojet_1_4.jpg

Egy kis gasztronómia

fotojet_54.jpg

Szépségápolás

fotojet_56.jpg

Smink újdonságok 

fotojet_1_6.jpg

Legjobb esemény a hónapban

fotojet_1_5.jpg

Nőies megjelenés a volánnál

fotojet_55.jpg

Kikapcsolódás

Sorozat, amitől mindig ledöbbenek:

Zene, amit nem tudok elégszer meghallgatni:

Neked hogy telt a június?

35397754_183725638927285_3777178459839660032_n.jpg

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr9014091105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása