Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

AUGUSZTUSI kedvencek / nyár

2018. szeptember 04. - Antalfy Krisztina

Nekem az ősz mindig a nagy összegzések időszaka, nálam ugyanis nem a január, hanem a szeptember az új év kezdete, amikor fogadalmakat teszek és új dolgokba vágok. S bár a hosszú tél után már én is nagyon hiányoltam a nyárat, - mely idén is tele volt élményekkel, tanulságos pillanatokkal és örömökkel, - most mégis nagyon örülök, hogy véget ért. Az idei ősz még elég kiszámíthatatlan eddig, mégis vágytam rá, a maga feladataival, újdonságaival, illataival és színeivel együtt. Szóval viszlát nyár, helló ősz! 
blue_circle_sunflowers_spring_instagram_post_2.jpg

kép1/2/3/4

Ez a nyár számomra az elengedésekről, az új barátságokról, a több munkáról és a rendrakásról szólt, úgy az új otthonomban, mint a lelkemben. Jó volt végre elengedni mindazt, ami nehézségeket és álmatlan éjszakákat okozott, jó volt új emberekkel megismerkedni, akik előbbre segítettek, nem pedig hátráltattak, és szinte vérpezsdítő érzés volt új feladatokba kezdeni és megvalósítani a rég áhított célokat. Persze mindehhez az is kellett, hogy helyre tegyem magamban a dolgokat, keményen kilépjek saját kis komfortzónámból és az eddig megszerzett tapasztalatokat végre az előnyömre fordítsam. Mit mondhatnék? Az idei nyár nem a lustálkodásról és a hosszú nyaralásokról szólt, de ezt most egy csöppet sem bánom!

giphy_109.gif

Ám mielőtt még túl lelkizném itt ezt a bejegyzést, inkább ismét összeszedtem nagy kedvenceimet, és az alábbi posztban gyorsan megmutatom, hogy milyen is volt az én augusztusom. 

Lássuk is az AUGUSZTUSI kedvenceimet!

Hétköznapi pillanatok

♥ Lopott perceket szerezni ebédidőben

A napom úgy alakult, hogy semmi kedvem sem volt bedugni az orrom a konyhába, kinyitni a hűtőt és főzni valami ehetőt, ehelyett inkább összeszedtük magunkat Kedvessel, bezártuk magunk mögött az ajtót, autóba pattantunk, és elgurultunk kedvenc IKEA üzletünkbe, ahol aztán jól tele tömtük a pocakunkat. Naná, hogy svéd húsgolyókkal!

37948000_1892784157685046_6350306883135340544_n.jpg

Szépség tippek

♥ Szemre való újdonság

Mindenkinek szüksége lenne egy tökéletes, tartós és dúsító vízálló spirálra. Az én személyes kedvencem az IsaDora Big Bold Waterproof szempillaspirál. Bővebben itt olvashatsz róla!
39339414_295048051297392_4088711142401114112_n.jpg

♥  Mert fontos a napvédelem, télen-nyárom

A naptejet sokan csak nyári strandkelléknek tekintik, és kizárólag napozás előtt használják. Holott már az első tavaszi napsugarak megjelenésénél fontos beszerezni, és a kora őszi napokban sem árt használni az arcukon, a szabadon hagyott testrészeken. Az én személyes kedvencemről itt olvashatsz

39322101_2121825298076950_6373296541695737856_n.jpg

Nincs hónap AVON újdonságok élkül

Rohanós napokra kellenek az instant megoldások. Egy gyors smink, egy kis spirál, pír az arcra, szájfény és pár fújás az Avon új illatából. A Big and Extreme dúsító és hosszabbító szempillaspirállal pillanatok alatt szalon minőségű szempillákat érhetünk el. A végeredmény valóban szép, extra dús és hosszabb pillák. A My Attitude kölni különlegessége pedig abban rejlik, hogy saját magunk tervezhetjük meg és formázhatjuk egyedivé az üvegcséjét. Írhatunk rá, díszíthetjük kedvünk szerint. Az illata elegáns írisz és édes-krémes kókusztej. 

39238602_2006619169629343_3955158077770039296_n.jpg

Családi pillanatok

♥ A legjobb esemény a hónapban

Bár mondhattam volna, hogy egy flancos sajtótájékoztató volt a legjobb esemény ebben a hónapa, de augusztusban a névnapom megünneplése volt a legemlékezetesebb  számomra. Az utóbbi időben egyre gyakrabban választom inkább az otthonom kényelmét, és a családom társaságát egy-egy sajtó, vagy blogger esemény helyett. Így a névnapom alkalmából - már szentendreiként - ugrottunk le a Skanzenbe, ahol ismét beültünk kedvenc helyünkre, a Művész Éttererembe. Ha arra jártok, feltétlenül üljetek be!      
39019247_1828127023968549_5681233841222582272_n.jpg

Divat pillanatok

♥ Meglátni és megszerezni

Az idei nyár talán egyik legdivatosabb darabja a trópusi minta, azok közül is a legszebb a gyönyörű, smaragd zöldben pompázó, pálmaleveles összeállítások. Engem is magával ragadott ez a divat hullám, olyannyira, hogy lassan több a levél mintás ruhám, mint a virágos - ami eddig első számú szerelmem volt. Fülledt nyári napokon a zöld pálmalevelek rendkívül jól mutatnak a fehérrel, a rózsaszínnel és az élénk színekkel : pink, narancssárga. Én ehhez a nőies Answear ruhához egy tégla színű, szexi tűsarkú szandált, rózsaszín táskát és pár apró Rossetti Bizsu ékszert választottam. Ez a szett kifogástalan választás lehet, esküvőre, randevúra, vagy egy szuper esti buliba.

37929456_226741014628655_6999916546306867200_n_1.jpg

Kocsikázzunk!

♥ Nőies megjelenés a volánnál

Elképesztő milyen az ember! Télen már nagyon utáltam az egész hideggel, havazással járó undok időjárást. Most pedig már annyira unom ezeket a nagy melegeket, hogy szinte ki vagyok éhezve egy jó kis őszies időjárásra. Tudod, arra a 23 fokos, szélcsendes, kardigános őszre. Éppen ezért, én már augusztus végén elpakolásztam a nyári ruháim nagy részét, és helyüket átvették azok a darabok, melyeket nyár végén és kora ősszel is fel tudok venni.

38215614_2143047875953501_1938407874141093888_n.jpg

Kikapcsolódás

♥ Könyv

Kiolvastam! Mindig is vonzott az iszlám és az arab kultúra, a tőlünk oly távolinak tűnő emberek. Eleinte csupán lopott 10-15 perc erejéig vettem elő a könyvet, de a végén annyival magával ragadott a történet, hogy szinte a főszereplő bőrében éreztem magam, vele nevettem, majd miatta sírtam. Olykor pedig annyira magával ragadott a hév, - köszönhető Borsa Brown sajátos, erotikával fűszerezett, néha arcpirító részletekkel gazdagított stílusának., hogy már-már belepirultam a fantáziám sajátos világába. Az Arab nem egy csöpögős lányregény, de megéri elolvasni, remek könyv!

39059707_290060821781205_1284013479962869760_n.jpg

♥ Film

Tisztában voltam vele, hogy Palo Escobar az egyik leghírhedtebb drogbáró volt, mégis kíváncsi voltam erre a pocakos Javier Bardem karakterre. Escobar volt az a tipikus rosszfiú, aki bármilyen gonosz is volt, mégis sokan felnéztek rá, hisz a kolumbiai kartellvezér annak idején lentről, a szegénysorból kapaszkodott fel, és került fel a Forbes gazdagsági toplistájára. És a film? Nos valahogy ezt az életutat mutatja be, csak elég röviden. Bár imádtam benne Javiert és Penélope Cruzt, érdekes volt a drogbáró szeretőjének szemszögéből látni a történetet, de valahogy nem jött át úgy az egész. De szerintem azért egyszer érdemes megnézni!

♥ Zene

Sting forever! Őt bármikor el tudom hallgatni, megnyugtat, ellazít, feltölt. Egyszerűen imádom!  

Neked hogy telt az augusztus?

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4714220079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása