#Fashion4Children
Ismerkedj meg az UNICEF legújabb adománygyűjtő kampányával, aminek arca nem más, mint Mihalik Enikő. Szívesen csatlakoznál, szívesen megszabadulnál fölöslegessé vált ruháidtól miközben szerzel néhány új darabot? Örömmel áldozol rászoruló gyermekek támogatására? Hiszel a fenntarthatóságban és igyekszel tudatos vásárló lenni?
Akkor ezt a kampányt Neked találták ki!
Szervezz Te is gardróbvásárt barátaiddal! Gyűjtsétek össze közösen ruhásszekrényetek azon darabjait, amiket nem használtok már, adjatok-vegyetek egymás között és a befolyt összeggel támogassátok az UNICEF és Mihalik Enikő közös munkáját!
Légy Te is egyike az elsőknek, akik exkluzív hazai és világmárkák, illetve ismert emberek által felajánlott különleges darabok között válogathatnak, magával Mihalik Enikővel.
"Az első tíz legsikeresebb adománygyűjtőt én magam látom vendégül május 10-én az általam szervezett Pop-Up Store megnyitóján, ahol elsőként válogathattok a külföldi és hazai divattervezők illetve ismert emberek által felajánlott különleges darabok között. Várlak benneteket!" Mihalik Enikő
MI A TEENDŐD?
1. Regisztrálj a #Fashion4Children kampányoldalán és hozd létre saját profilod!
2. Rendezz akár hagyományos vagy online ruha csere-bere bulikat barátaid, ismerőseid körében gardróbod ritkán vagy egyáltalán nem viselt darabjaiból – jótékony kezdeményezésed hirdesd profilod megosztásával minden lehetséges fórumon, hogy minél többen értesüljenek és részt vegyenek kezdeményezésedben!
3. Légy magadra büszke amiért a világ gyermekeit segíted és teszed ezt a környezettudatosság jegyében!
Hogy csináld? Az adománygyűjtés menete:
Mindenekelőtt regisztrálj a #Fashion4Children oldalon és hozd létre saját profilod.
Bizonyára a te szekrényedben is foglalják a helyet valamilyen okból ritkán hordott kincsek, amiket nehezen engedsz el. Most megválhatsz tőlük úgy, hogy közben jól érzed magad a barátaiddal, szerzel néhány új, izgalmas darabot és nem utolsó sorban: jót teszel.
Szervezz divat-délutánokat, -esteket ismerősi-baráti de akár ismeretlenek körében is! Kérd a meghívottakat arra, hogy hozzák el fölöslegessé vált ruháikat, kiegészítőiket és leljetek kincsekre egymás holmija között.
Az eseményen befolyt összeget aztán töltsd fel kampányodhoz az ADOMÁNYOZOK gombra kattintva.
Szervezhetsz virtuális gardróbvásárokat is: hozz létre akár Facebook eseményt, tölts fel képeket azokról a ruháidról, amiktől úgy érzed, itt az ideje megválni és a bankszámlaszámod helyett a #Fashion4Children oldalon létrehozott saját profilod linkjét add meg arra kérve barátaid, ismerőseid, hogy a megvásárolni kívánt ruhadarabok árát itt, az ADOMÁNYOZOK gombra kattintva töltsék fel. Ez lényegében egy egyszerű bankkártyás fizetés. Ezen a felületeden követheted, hogy eleget tettek-e a fizetési kötelezettségének, mert azonnal megjelenik a feltöltött összeg. Ezután már nyugodtan átadhatod vagy küldheted neki a megvásárolt ruhát.
(Arra hadd hívjuk fel a figyelmed, hogy az esetleges postai költségbe mi nem tudunk beszállni, ha nem szeretnéd, hogy téged terheljen, akkor válaszd a postán a bérmentesítés nélküli szolgáltatást!)
Miért?
Mihalik Enikő, az UNICEF Magyarország Bajnokaként a lánygyermekek védelmének ügyét tűzte zászlajára. Támogasd te is Enikőt választott missziójában!
A nemi megkülönböztetés a diszkrimináció egyik legelterjedtebb olyan formája, amivel már gyermekként szembesülünk. A világ számos országában nőnek születni egyet jelent korlátozott lehetőségekkel egy teljesebb életre.
A világ több országában bevett gyakorlat az erőszakos házasítás – globálisan évente 12 millió gyermekházasság köttetik. Jelenleg a világon mintegy 781 millió felnőtt nem tud írni, olvasni. Kétharmaduk nő.
Bármely kontinens bármely országában – Magyarországon is – a szegény társadalmi rétegek között a fiatal, gyakran kiskorú lányok számára fenyegető valóság a nőkereskedelem és a prostitúcióra való kényszerítés.
A világon számtalan iskolában nem biztosítottak a megfelelő higiénés körülmények a lány hallgatók számára: a fejlődő világ számos országában lányok tömegei nem mennek iskolába, amikor megjön a menzeszük, és így hozzávetőleg 20 százalékuk végleg kikopik az oktatási rendszerből. A menstruáló nő a világ több kultúrájában tisztátalannak minősül, nem gyakorolhatja vallását, nem léphet be a szakrális terekbe, sőt, sok helyen a saját otthonába sem, így tulajdonképpen száműzetésbe kényszerül.
Az UNICEF elkötelezett a nemek közötti egyenlőség előmozdításában és védelmében.
A szervezet a lánygyermekekre kiemelt figyelmet fordít.
A szervezet gyermekházasság tiltásáért folytatott fokozott küzdelmének, valamint a lánygyermekek oktatására fordított kiemelt figyelemének köszönhetően az elmúlt évtizedben mintegy 25 millió gyermekházasságot sikerült megelőzni.
Az oktatás kulcs a nők egyenjogúsításához: elengedhetetlen azon meggyőződés kialakításához és elmélyítéséhez, hogy ők éppen annyira értékes részei az egyes társadalmaknak, mint a férfiak. A nők önmagukban való megerősített hite az egész világot megváltoztathatja. Mára a világ országainak kétharmadában sikerült elérni, hogy fiúk és lányok egyenlő arányban járjanak általános iskolába.
UNICEF által támogatott WASH programok 44 országban tartalmaztak menstruációs higiénés tanácsadást. Indonéziában például a menstruáció egészségügyi és higiéniai oktatása intézményesített kereteken belül az Országos Iskolai Egészségügyi Programba építve a tanárképzési tantervekbe is bekerült.
Mihalik x UNICEF Pop-Up Store Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/344811042804268/
Én már csatlakoztam, ha szívesen adományoznál, akkor itt megteheted:
Tegyünk együtt azért, hogy a világ leánygyermekei a mindenkinek kijáró biztonságban és méltóságban éljenek és fejlődjenek!
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_