Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

JÚLIUSI kedvencek / nyár

2019. augusztus 01. - Antalfy Krisztina

Éjjel még a csipke hálóing is túl sok volt ebben a forróságban. Órákig csak forgolódtam, képtelen voltam elaludni, bekapcsoltam a ventilátort, ittam egy pohár jeges teát, majd ismét visszafeküdtem, de csak nem ütött be az a fránya álomkór. Szinte izzottak a falak ettől az elviselhetetlen melegtől, gondolataim pedig megolvadva kavarogtak a fejemben. Végül feladtam, kimentem inkább a verandára kémlelni a csillagos eget. Mert hát ki a fene akar aludni, mikor ilyen gyönyörűen ragyog fent a hold, és még kívánni is lehet szegény hulló csillagoktól. Minden okkal történik, én meg majd holnap kialszom magam!   

summer_in_the_hamptons_4.jpg

Kislány korom óta valami erotikus vonzalmat érzek a csillagos égbolt iránt, imádom bámulni, órákig nézni a csillaghalmazokat ragyogó csillagképek után kutatva. Annak idején nagymamám mindig mesélt a régi alakzatokról, csillagképekről, olykor még meséket is szőtt köréjük, amit szinte áhítattal hallgattam. 

Azóta persze felnőttem, és ma már sajnos kevesebb alkalommal nézek fel az égre, de azért néha most is eszembe jutnak a régi mesék, és nagyikámmal töltött esték és a nyugalom, amit akkor éreztem mellette.  A legegyszerűbben és a leggyorsabban talán a Nagy Göncölt (a Medvét) lehet megtalálni az égen, amelynek hét fényes csillaga akár a városi fények mellett is jól kivehető, s talán ezért lett ez a csillagkép a kedvencem, amire ha felnézek, kicsit mindig megnyugszok, és újra azt a nyugalmat érzem, mint gyerekként. Talán épp emiatt szeretem a nyarat, mert ilyenkor szinte minden este ki tudok ülni az udvarra, kávéval a kezembe, és számolni a lehulló csillagok elhalványuló fényeit.

És, ha már nyár, akkor itt az ideje az újabb havi kedvences posztnak, amivel a nem titkolt célom, hogy ÉNIDŐRE buzdítsalak Téged is, s ha nem is kapsz rá azonnal az ízére, legalább ültessem el benned a késztetést, hogy apró lépésekkel tegyél valami örömteli dolgot önmagadért. Mert önzőnek lenni néha egyáltalán nem bűn! 

Lássuk is a JÚLIUSI kedvenceimet!

Hétköznapi pillanatok

♥ Reggeli percek, édes nyugalomban...

El sem hinnéd mennyire másként indulnak azok a sunyi hétfők, ha ilyen bőséges, finom reggelivel vágsz bele a hétbe. Az én személyes kedvenceim a piacról beszerzett friss zöldségek, gyümölcsök, és persze az elmaradhatatlan kávé - az utóbbi időben tej helyett laktóz és cukor mentes kókusz vagy mandulaitallal.

66259122_348391722518344_3241113745413097847_n.jpg

Divat pillanatok

♥ Léleksimogató vásárlás...

Lehet szeretni, vagy szívből utálni a fast-fashion üzleteket, de tény, hogy a leárazások alkalmával remek darabokat lehet beszerezni a kínálatukból. S bár az utóbbi időben én is egyre tudatosabban próbálom élni az életem, így a Zara-val szemben előnyben részesítem a turkálókat, de teljesen azért nem tudtam elhagyni kedvenc fast fashion üzleteimet sem. Az én nagy szerelmem többek között, idén nyáron a képen látható Orsay ruha, aminek a fazonja és a mintája épp olyan, amilyen teljes egészében én vagyok: nőies, csinos és totál '60-as évek.  

66421656_2349151821816732_8249990421569019296_n.jpg

Szépség pillanatok

♥ Yves Rocher kényeztetés 

A jól megválasztott kozmetikai termékekkel mindig sokat tehetünk a bőrünk szépségéért, frissességéért. Júliusban volt szerencsém kipróbálni az Yves Rocher termékeit, melyekkel  valóban boldogabbá tudtam tenni a bőrömet és üdévé a megjelenésemet. Bővebben itt olvashatsz a tesztről... 

66506272_355972085072807_7159607721706492227_n.jpg

♥ Kis lépés a környezetvédelem felé

Ha Neked is fontos a környezetvédelem és a környezettudatosság, van egy jó hírem Számodra! Végre már itthon, a magyar drogéria láncok polcain is elérhető a Jordan szájápolási márka újdonsága, a Green Clean öko fogkeféje, mely amellett, hogy alaposan tisztítja a fogainkat, még a környezetet sem károsítja.
Bővebben itt olvashatsz róla...

66087690_123084455613502_2705343897114544977_n_1.jpg

Gasztronómiai pillanatok

♥ Barack ellátmány Köri mamától

Néhány napja mennyei őszibarack befőttet kóstolhattam az egyik kedves barátom édesanyja jóvoltából, aki volt olyan kedves, és el is küldte részemre a receptet. Eleve nagy nyári kedvencem a barack, de miután Kedves keresztmamija küldött részünkre jó pár kiló barackot, úgy gondoltam eljött az ideje, hogy kipróbáljam azt a bizonyos receptet. Te szereted a baracklekvárt?

65971793_661248044352352_3072670781570123659_n.jpg

Emlék pillanatok

Kényeztetés a javából

Évek óta járok Fonyódra nyaralni, a gyönyörű Kripta-villa valahogy mégis kimaradt a látószögemből, eddig. Júliusban ugyanis korán felkeltem, elkészültem, kirángattam Kedvest az ágyból, és felgurultam vele egészen a József utcáig, ahol teljes pompájában áll a már felújított villa. Az alsó szinten megcsodálhattuk Abrudbányay Ödön és fiatalon (esküvőjük előtt) elhunyt menyasszonyának, Magdusnak vörös homokkőből kifaragott nászágyát, a félemeleten Magyarország tragikusan elhunyt szépségkirálynőjének, Molnár Csillának emléktermét, és a teraszon megpihenve, egy isteni latte társaságában elveszhettünk a mesés balatoni tájban. Ha arra jártok, feltétlenül nézzetek el ide, mert örök emlék egy ilyen pillanat!

65315616_672371976543502_3955754538113606006_n.jpg

El nem múló boldogság

Tizennégy év ide vagy oda, mi mind a mai napig képesek vagyunk megnevettetni egymást, gyönyörködni a Balaton nyugalmában és boldogan sétálni a mólon.

62248687_890137358019959_7833311736910537616_n.jpg

Kocsikázzunk!

♥ Azért az, hogy hozzám került először ez a gyönyörű DS 3 CROSSBACK SUV modell, azért ez az érzés rendesen tudja simogatja a lelkem. Imádom a formáját, a belső színeit, könnyű vezethetőségét, elegáns megjelenését... és engem különösen elbűvöl az ajtókilincsek varázslatos működése! Csak akkor nyílnak ki, amikor szükség van rájuk, máskülönben láthatatlanná válva, kecsesen a karosszériába simulnak, ezzel is kiemelve a DS 3 CROSSBACK kifinomult vonalvezetését. Neked hogy tetszik?

66209817_637730979970276_6798288491795078276_n.jpg

Kikapcsolódás

Ahová mindig vissza kell térni

Nem lehet úgy lemenni a Balatonhoz, hogy legalább egyszer ne nézzünk el Tihanyba. Számomra Füred után ez a legszebb hely a Balaton környékén. Imádom a hangulatát, a fekvését, a sétáló utcáját, a paprikafűszeres házikóját, a zegzugos kis utcácskáit, a hangulatos kávézóit, a fagyizókat és a gyönyörű kilátást az Apátságból. Ide élmény visszatérni minden évben!

66662766_478304949654489_454242926668914268_n.jpg

Amit meg kell örökíteni

Este, naplemente után sokan inkább már szeretnek visszavonulni, megpihenni, de én ilyenkor szeretek a legjobban kimozdulni a nyaralóból, sétálni és csak üldögélni a víz partján, elnézve a madarakat és a vízen ringatózó halászhajókat. Nekem most nincs ennél nyugtatóbb érzés a világon!
66152227_178362406509476_2624328609165551411_n.jpg

Könyv

Elnézve a könyves polcomat, mindig az jut eszembe, bár annyi időm lenne olvasni, ahány könyvem van a szobámban. Bár júliusban két remek könyvet is sikerült elolvasnom, amiről hamarosan bővebben is írok majd ide az oldalra. Az egyik Borsa Brown: Gyalázat és hit, a másik Mireille Guiliano: A francia nők nem számolnak kalóriát. Remek nyáresti olvasmányok, csak ajánlani tudom!

64848328_393628618167310_2815949540021130639_n.jpg

Film

Sosem voltam egy nagy Halálos Iramban rajongó, de őszintén, rég tetszett film annyira, mint a Hobbs & Shaw. Ok, hogy nekem bármit el lehet adni Dwayne Johnson-nal, de ez a film tényleg nagyon jó. Ki ne hagyd! És ha még nagyobb filmélményre vágysz, akkor feltétlenül válts jegyet Corvin Pláza tetőkertjén található Kultik Sky Cinema-kertmoziba!

♥ Zene

Júliusban végre én is megnéztem az Elton John életéről szóló zenés filmet, a Rocketman-t, ami annyira megfertőzött, hogy azóta szinte csak Elton John dalokat hallgatok. 

Neked hogy telt a Július?

 

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr415008202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása