Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Süel Jótékonysági Műhelyvásár a bátorság jegyében

2019. november 17. - Antalfy Krisztina

Bátorság, erő, szabadság, önbizalom, többek között, ezek körül a hívószavak körül forgott idén a “Színek a ruhádra valók” kampány fotózása, mely a családon belüli erőszakra hívja fel a figyelmet. A kampány a nők elleni erőszak megszüntetésének világnapján megrendezésre kerülő jótékonysági műhelyvávásárban csúcsosodik ki, melyet az egyedi kötött világáról ismert, budapesti márka, a Süel  szervez immáron hatodik éve.
sloth_stuffed_animal_toy_for_children_4.jpg

A vásár adómentes bevételét 2019-ben a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület ) kapja. Céljuk, hogy az adománnyal segítsenek a családon belüli erőszak áldozatainak, illetve felhívják a figyelmet a problémakörre.

Bár az utóbbi években egyre nagyobb figyelmet kapott a leginkább nőket és gyerekeket érintő, családon belüli erőszak, sajnos a számok még nem javultak. A Magyarországon az elérhető statisztikák szerint havonta legalább 3 nőt meggyilkol férje, élettársa, barátja esetleg alkalmi partnere és minden ötödik nőt rendszeresen bántalmaznak.

szinekaruhadravalok5.jpg

A MeToo mozgalom lökést adott annak, hogy többen merjenek telefonálni, segítséget kérni, illete, hogy a segélyszervezetekre is több figyelem irányuljon, de statisztika szintjén még nem érezzük a változást. A Süel programja egyedülálló abból a szempontból, hogy nem csak pénzbeli támogatást nyújt, de a túlélőket is bevonva a kampányba valóban erőt, példát mutat és inspirál.”

Írta Ötvös Veronika a NANE szóvivője.

A 2014-ben induló program a tervező, Csillag Zsuzsi, saját ötlete nyomán valósult meg, és már az előző 5 évben is rendkívül nagy sikert aratott a vásárlók és a támogatott szervezetek körében. A vásár most már elengedhetetlen része, mondhatni fő pillére a márka társadalmi szerepvállalásának, ami ilyen hosszú távon, intergráltan igazi kuriózum. Az előző öt évben több, mint másfél millió forintot adományoztak a nemes célra. Idén egy olyan anyag összeállítására szánják a pénzt, ahol az anyát érő bántalmazás gyerekekre gyakorolt hatását mutatják be.
szinekaruhadravalok3.jpg

A koncepció a márka értékeihez valóban illeszkedik. Felvilágosult, karakteres nőknek terveznek, akik az intenzív színekben még erősebbek és a néha páncélszerű kötöttségek megvédik őket ha kell. 

Különlegessége a vásárt megelőző kampánynak, hogy nagykövetei túlélők, azaz olyan nők, akik már átélték a családon belüli erőszak valamilyen formáját és most először vállalják arcukat és a múltjukat a nyilvánosság előtt. A szlogen „A színek a ruhádra valók...” utal a túlélők múltjára és szorosan kapcsolódik a márka egyedi színvilágához.

szinekaruhadravalok1.jpg

A vásárt megelőző kampány fotózás évek óta nagy kíhívás elé állítja az összes résztvevőt. A segélyszervezetek a toborzásban segítenek, a márka kreatív csapata a nyitott és elfogadó légkörért vállal kezességet, a túlélők pedig végtelen bátorságról tesznek tanubizonyságot azzal, hogy felvállalják arcukat a nyilvánosság előtt, miközben gyakran egy szatyorral a kezükbe, épphogy csak elmenekültek a múltjuktól.

szinekaruhadravalok2.jpg

A program hivatalosan is része a 16 akciónapnak.

Bővebb információ az esemény facebook oldalán:
https://www.facebook.com/events/2472024283080269/

Köszönöm, hogy elolvastál.
christine_1.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3915309792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása