Magic of Jewellery - folytatódik a varázslat
A THOMAS SABO és Rita Ora folytatja két éves együttműködését, melynek témája a “The Magic of Jewellery” kampány, azaz továbbra is az ékszerek ragyogó világába kalauzolnak el minket. 2020 tavaszán egy elbűvölő kert felfedezésére csábít el minket a márka és az énekesnő.
“A tavasz ébredése mindig újdonságot és frissességet rejt! Az aktuális ékszer trendeket most a csillogó, nőies, nyári kertek inspirálták. Ne feledd, légy bátran önmagad, fedezd fel azt a stílust, mely tökéletesen illik hozzád!” – mondja a világsztár a kollekcióról és az egyedi stílusról.
Tökéletes ajándék ötletek Valentin napra!
A THOMAS SABO márka életében a február a szerelemről szól. Valentin napra idén is tökéletes ajándékokkal készült a nemzetközi ékszer -és óramárka. A 925-ös sterling ezüst, illetve aranyozott ékszereket az időtlen és örökké tartó szerelem ihlették. A kollekcióban több gravírozható darab is elérhető - legyen szó szimbólumról, dátumról vagy rövid üzenetről - a márka ingyenes szolgáltatásával igazán egyedi és személyes ajándékkal lephetjük meg a hozzánk legközelebb állókat.
A THOMAS SABO márkáról
A THOMAS SABO a világ egyik vezető ékszer-, óra- és szépségmárkája, amely lifestyle-termékeket tervez és értékesít nők és férfiak számára. A vállalatot Thomas Sabo 1984-ben, Lauf an der Pegnitz-ben, Dél-Németországban alapította, amely jelenleg közel 300 saját üzletet működtet öt kontinensen, összesen közel 1860 munkavállalóval. A Thomas Sabo központjában közel 490 főt foglalkoztat. A Thomas Sabo világszerte körülbelül 2800 kereskedelmi partnerrel dolgozik, emellett együttműködik vezető légitársaságokkal és hajózási társaságokkal is.
További információ:
THOMAS SABO
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode