Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Esküvői frizuratrend a természetesség jegyében

2020. július 24. - Antalfy Krisztina

Az alábbi posztban egy autentikus inspirációs fotózás képeit hoztam el számodra, melyeken a Daalarna Folk kollekciójának különleges csipkeruháit láthatod. Zsuga Gabriella fodrász „Authentic Bride” fantázianévvel álmodta meg a sorozatot, amelyben a természetes, önazonos és hiteles hívószavak mentén alkotta meg a frizurákat.
unnamed_2_28.jpg

„Merd felvállalni önmagad –mondja Gabi, aki számára a fotózás helyszíne, Mátranovák szolgált fő ihletforrásként a koncepció megálmodásakor.

eskuvoi-frizuratrend-29-1160x773.jpg

Az Authentic Bride, azaz autentikus menyasszony az én fantáziámban egy olyan nő, akinek lételeme a természetesség. Élvezi, hogy laza fürtjeibe belekap a szél, akinek minimális sminkben is emlékezetes a kisugárzása, és aki kerüli a város zaját, mert rabul ejtette a vidéki élet hangulata.

Célom nem a szakmai zsönglőrködés volt. Egyszerű, hullámos hajakat szerettem volna, szöszös, szinte anyagmentes felületeket. Mozgásban lévő frizurákat álmodtam meg pici, jelzésértékű, izgalmas elemekkel.

unnamed_1_45.jpg

Szerintem nincs annál szebb, mint amikor valaki megmutatja a valódi arcát.

unnamed_6_10.jpg

„A pillanat, amikor összeállt a kép bennem, az volt, amikor a helyszínre (Faluhely Major, Mátranovák) bukkantam. Tökéletes nyugalma rabul ejtett. Ahogy megláttam, azonnal tudtam, mit szeretnék viszontlátni a képeken. Az egész stábnak végtelenül hálás vagyok, hogy segítettek megvalósítani azt, amit megálmodtam.”

eskuvoi-frizuratrend-14b-1160x1740.jpg

A fotók

Török-Bognár Reni így emlékszik vissza a fotózásra:  „Amikor a stáb beavatott a részletekbe, már csak a ruhák hiányoztak, én pedig nem tudtam szabadulni a Daalarna FOLK kollekciójának gondolatától. Úgy éreztem, hogy a képhez, ami a fejemben már körvonalazódott, illetve a helyszínhez és a hangulathoz egyszerűen nem passzol más.

fotojet_314.jpg

Bevallom őszintén, hogy az én inspirációm közel sem olyan romantikus, mint amilyennek a képek alapján gondolná az ember. Szeretem a szépen fényképezett filmeket, és az én becsípődésem  a Midsommar (Fehér éjszakák) című műalkotás volt, áldozatbemutatás, szerelmi bájital és varázsgombák nélkül. Tehát jóval visszafogottabb verzióban, mint ahogy a mozivásznon láthattuk.

unnamed_5_12.jpg

Amikor elkészült a lányok sminkje, frizurája és belebújtak a ruhákba, olyan összhangba került minden részlet egymással, hogy nekem már tényleg csak le kellett kattintanom azt, amit láttam.”

unnamed_4_16.jpg

Frizura: Zsuga Gabriella (HEDGE HAIR Fodrászat), Smink: Galgóczy Vanda, Fotó: Török-Bognár Reni, Film: Plus Wedding Films, Modellek: Egri Panna, Tóth Panna, Varga Klaudia, Ruha: Daalarna – Benes Anita, Fejdíszek: Ginappi – Molnár Gina, Helyszín: Faluhely Major, Mátranovák

További információ:
Secretstories.hu

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_5_2.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7916047910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása