Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Tomor Anita: Sugar Daddy // KÖNYVAJÁNLÓ

2020. november 16. - Antalfy Krisztina

Ingyenes koncertközvetítések, Tik-Tokon szavaló színészek, otthonról játszó zenészek, online táncórák, szabadon elérhető online előadások: ahogy elkezdődött a karantén, életünk pillanatok alatt átkerült az online térbe, mi pedig egyre jobban elmerülünk az internet  világában.  Egyesek új hobbit találtak maguknak, mások belevágtak otthonuk már régóta halogatott felújításába, én pedig végre egy kis plusz szabadidőhöz jutottam, amit szerettem volna hasznosan eltölteni. Így hát letettem a telefont, kikapcsoltam a tévét és elolvastam Tomor Anita erotikától fűtött regényét, a Sugar Daddyt.
konyvajanlo_87.jpg

Legfrissebb olvasmányélményem: Tomor Anita Sugar Daddy

Őszintén szólva kicsit elfogult vagyok a könyvvel kapcsolatban, egyrészt mert Anita előző könyve - a Helló újra, kedves exem! - is nagyon tetszett, másrészt a személyes ismeretség miatt. A Sugar Daddy egy szuper kis csajos könyv, tökéletes olvasmány hideg, téli estékre, amikor csak arra vágysz, hogy az adott könyv kicsit kizökkentsen a szürke hétköznapokból, elragadja a képzeleted és beindítsa a fantáziád.

photo-1596612730959-22db66b66a72.jpg

A Sugar Daddy borítója szerintem gyönyörű, sejtet valami izgalmas erotikát, de közben nem fed fel semmit, engem első pillantásra megfogott. Majd ahogy elmerültem a történetben, és egyre jobban megismertem a szereplőket, úgy bolondított szép lassan magába a könyv. Egy hosszú és fárasztó nap végén szinte vágytam olvasni, mert amíg olvastam, kiléptem kicsit a saját életemből, megfeledkeztem a külvilágról, a gondokról, és csak a Sugar Daddy álomvilága létezett. Olvasása közben szinte átéreztem a főszereplő, Lily karakterét, átéltem a vágyat, a bizsergést és közben jókat mosolyogtam a két főhős macska-egér játékain is.       

Azért szeretünk olvasni, mert olyan szereplőkre vágyunk, akik bátrabbak, mint mi, és akik olyan dolgokat is megtesznek, amiről mi csak álmodozunk...

sd.jpg

A Sugar Daddy nem tipikus erotikus regény, amelyből megismerhetnénk a sugar babyk és sugar daddyk szexualitással átitatott különleges világát, inkább egy gazdag üzletember és egy fiatal egyetemista lány között kialakult szerelemről szól. Adott Logan, a gazdag, jóképű nőcsábász, aki csak akkor találja vonzónak a nőt, ha megküzdhet érte, hajtja a vetélkedés izgalma és imádja megízlelni a vadászat utáni győzelem mámoros ízét.

És Lily a határozott, okos, független lány, aki nem túl kihívó, de nem is annyira visszafogott, hűvös jégkirálynő, hogy egy ilyen Logan féle ne merje megközelíteni. Bár az elején a férfi talán túlságosan tolakodó, olykor kissé erőszakos is, hamar megtalálja a nyomulás és a csábítás közötti vékony határvonalat, amivel szép lassan közel kerülhet a lányhoz. És, hogy mi a történet vége? Ajánlom, olvasd el mielőbb!

photo-1583138115679-1aa084ed01bd.jpgFülszöveg:

Lily egyetemre jár. Semmi más vágya nincs, csak az, hogy lediplomázzon végre és elkezdjen dolgozni. A lakbéren túl nem futja neki másra, nem költ luxusra, sem Louis Vuitton táskákra. Lottit, a barátnőjét viszont csak a Louis Vuitton táskák érdeklik. A régi pasija visszament Ausztráliába, ezért most új Sugar Daddyre vadászik, aki némi viszonzásért cserébe biztosít neki lakást és drága holmikat.

Ki ne szeretne kellemes társasággal utazgatni, kikapcsolódni, gyertyafényes vacsorára járni?

Lilytől idegen ez az életforma, kirázza a hideg attól, hogy pusztán érdekből legyen együtt valakivel. Lottinak mégis sikerül valahogy rábeszélnie, hogy menjen el vele a bárba, ahol a potenciális jelöltekkel találkozik. Logan az a típusú pasi, aki tudja, mit akar. Ez azon a napon is így van, amikor ebédelni megy, és a mögötte lévő asztalnál fültanúja lesz két barátnő beszélgetésének. Gazdag, nagyon gazdag, és piszkosul jóképű. Épp olyan pasi, akit az egyikük keres. Neki viszont a másik lány kell. Ajánlatot tesz Lilynek, felkínálja, hogy lesz a Sugar Daddyje, ha beleegyezik, hogy lefekszik vele. Nem egyszer, hanem rendszeresen. A szabály egyszerű: megkap mindent, amíg vele van, de más pasival nem jöhet össze. Lily legszívesebben visszautasítaná, de Logan nem hagyja, hogy nemet mondjon.

Vajon meddig tartható fenn egy üzleti ajánlat? És mi van, ha közben beleszeretsz a másikba?

Köszönöm a könyvet és az élményt Tomor Anitának! Alig várom a további műveit!

További információ:
http://www.tomoranita.hu/
https://alomgyar.hu/konyvek

Kiadó: Pyrus
Év: 2019
Oldalszám: 384 oldal
Műfaj: életmód
Megrendelheted: itt

  

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_5_2.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5716280500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása