Zord téli környezet néhány kilométerre az északi sarktól. Teljesen fehér terület, ahol a helyi kultúrában mintegy 200 szó van a hó leírására, ahol a hőmérséklet eléri a mínusz 30 fokot, és egy 6 km2-es pálya van a befagyott tó jegén. A CUPRA mérnökei két évet töltöttek az autó tesztelésével ebben a zord környezetben annak érdekében, hogy az élenjáró technológiával a CUPRA Born fejlesztését a legmagasabb szintre emeljék. Most, a bevezetése előtti utolsó teszt-szakaszban a mérnökök a márka első, 100% -ban elektromos autóját a legnehezebb körülmények között tesztelik.
Elektromos teljesítmény a szélsőséges hidegben
Ez döntő szakasz a CUPRA Born fejlesztésében. A CUPRA csapata, a Föld leghidegebb részén több mint 1.000 tesztnek vetette alá az elektromos autót A tartóssági teszt 30.000 kilométer megtételét jelenti éjjel és nappal. A cél annak biztosítása, hogy a CUPRA Born bármilyen körülmények között a legjobb teljesítményt nyújtsa.
100%-os CUPRA adrenalin
Az első, 100% -ban elektromos CUPRA dinamizmusa kulcsfontosságú szempont volt a fejlesztésben. A dinamikus futómű vezérlést és a lengéscsillapító különböző erősségű beállításait egy befagyott tavon lévő pályán tesztelik. A pálya belső része kicsit simább, a külső része már kevésbé, így a csúszási helyzetek jól tesztelhetők, és a mérnökök a sportosságot a környezetre gyakorolt negatív hatás nélkül ellenőrizhetik.
A fékezés pontossága
A CUPRA Born tesztje olyan pályákon történt, ahol váltakoznak a jeges és aszfaltos felületek, amelyek így eltérő tapadási körülményeket jelentenek. A CUPRA csapata a legnehezebb körülményeket teremti meg újra és újra. Az érzékelők mind a négy keréken elemzik az egyes tereptípusokat, hogy megtalálják a legstabilabb fékezést biztosító egyensúlyt.
Konstans kényelem
Mivel a gépkocsi teljesen elektromos, a CUPRA Born klímaberendezésének hatása azonnal érezhető. Az autó még mínusz 30 fokos hidegben is a legelső másodperctől biztosítja a maximális fűtési teljesítményt. Annak ellenére, hogy csaknem 4.000 km-re voltak a martorelli műszaki központtól, a mérnökök a legmodernebb technológiát, például 3D nyomtatókat használtak a légkondicionáló rendszer fejlesztésére. Több kihívást is leküzdöttek: létre kellett hozni egyrészt egy csendes, másrészt egy hatékony rendszert annak érdekében, hogy a lehető legjobb kényelmi érzetet érjék el a legmagasabb szintű autonómia megtartásával.Hamarosan érkezik a CUPRA Born
A CUPRA első, 100% -ban elektromos autója sikeresen teljesítette a több, mint 1.000 extrém teszt programot. Technológiája, teljesítménye, dinamizmusa, a fékezés pontossága és a kényelem érzete a legzordabb éghajlati viszonyok között is megállja a helyét.
A CUPRA első ,100% -ban elektromos modelljének világpremierjére május elején kerül sor.
A CUPRA egy különleges márka, amely a feltűnő dizájnra és az elektromos teljesítményre épül, és a SEAT-ot a sportosság új értelmezésével a következő szintre emeli. Második működési évében a CUPRA értékesítése 2019-ben 71,8% -kal növekedett, megközelítve a 24 700 darabot, a CUPRA Ateca sikerének köszönhetően. Az új székhely megnyitásával együtt a CUPRA 2020-ban termékoffenzívát fog végrehajtani a CUPRA Leon és a CUPRA Formentor megjelenésével. Amellett, hogy globális szövetséget kötött az FC Barcelona-val, és annak kizárólagos hivatalos autóipari és mobilitási partnerévé vált, a CUPRA elit bajnokcsapatot hozott létre, mint például a német kapus Marc ter Stegen vagy a svéd autóversenyző, Mattias Ekström, aki részt vesz a PURE ETCR sorozatban a CUPRA e-Racerrel. A CUPRA világ él és készen áll arra, hogy meghódítsa az autózás szerelmeseinek szívét, közel 250 CUPRA szakemberrel szerte a világon.
További információ:
CUPRA Hungary
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina