Támogasd Te is a jövő generációját!
Ebben a hónapban folytatódik a Pandora és az UNICEF együttműködése, melynek célja, hogy több, mint 10 millió gyermek és fiatal számára biztosítsanak lehetőséget a tanulásra, önkifejezésre és arra, hogy a jövőben munkát találjanak. Napjainkban világszerte a 15-24 évesek 22%-a nem vesz részt semmilyen oktatásban, munkában vagy gyakornoki programban, 68%-uk lány vagy fiatal nő. 2019 óta a Pandora a Charmokkal a változásért kezdeményezésével támogatja az UNICEF munkáját, hogy biztosítsák, hogy a gyermekek ne csak túléljenek, de gyarapodjanak is.
A program egyik kulcsterülete a minőségi oktatási lehetőségekhez való hozzáférés javítása, beleértve az UPSHIFT megközelítést alkalmazó projekteket a fiatalok és serdülők támogatására, annak érdekében, hogy magabiztos társadalmi vállalkozókká érhessenek.
Az olyan helyi UNICEF projektekben mutatkozik meg igazán az UPSHIFT megközelítés előnye, mint a guatemalai “Dreamcather” avagy “Álomcsapda” program. A program segít a perifériára szorult fiataloknak (beleértve az őslakosokat és elmaradott vidéki területeken élőket) visszatérni az iskolába és fejleszteni azokat a képességeiket, amelyekre szükségük lesz ahhoz, megvalósíthassák a jövőt, amire vágynak. A diákokat a program által nyújtott középfokú oktatás során végig támogatják, és szakmai gyakornoki helyeket is biztosítanak számukra.
“A Pandora 2019 óta büszke támogatója az UNICEF erőfeszítéseinek, hogy erőt adjanak a fiataloknak az oktatás és készségfejlesztés támogatásán, valamint a jogtudatosság és nemek közti egyenlőség fejlesztését célzó tevékenységein keresztül a világ számos országában” mondta Marissa Saretsky, a Pandora fenntarthatósági vezetője. “Az UNICEF Álomcsapda programja Guatemalában segít megnyitni az ajtókat a fiatal fiúk és lányok előtt azzal, hogy átsegíti a diákokat a létfontosságú alap középfokú oktatáson.”
A PANDORA VILÁGÁRÓL
A Pandora kézzel megmunkált és modern ékszereket tervez, készít és forgalmaz kizárólag magas minőségű alapanyagokból, elérhető áron. A Pandora egyedülálló ékszerei a világ több, mint 100 országában, hat kontinensen és több, mint 7 000 értékesítési ponton, köztük nagyjából 2 700 márkaüzletben találhatóak meg. A Pandora székhelye a dániai Koppenhágában található, és világszerte több, mint 26 000 munkavállalót alkalmaz. Ékszereit két thaiföldi, LEED tanúsítvánnyal rendelkező létesítményben gyártja, főleg újrahasznosított ezüst és arany felhasználásával. A cég azt tervezi, hogy 2025-re karbonsemleges lesz és csatlakozott a Science Based Targets kezdeményezéshez annak érdekében, hogy csökkentse a károsanyag-kibocsátást a teljes értékláncában. A Pandora a koppenhágai Nasdaq értéktőzsdén nyilvánosan bejegyzett cég, összesített árbevétele 2020-ban megközelítőleg 2,5 milliárd EUR volt.Azért, hogy támogassák a gyermekek és fiatalok pozitív álmait és reményeit, a Pandora módosította a már létező Álomfogó charmját, hozzáadva a kék színt a designhoz, hogy egy új, limitált kiadású darabot hozzanak létre. Az álomcsapda egy szimbolikus talizmán, ami az amerikai őslakos közösségektől ered, akik úgy vélik, hogy megvédi az embereket a rossz álmoktól azzal, hogy csak a jó álmokat hagyja áthaladni.
A charm megvásárlásával a Pandora vásárlók valódi változást hozhatnak: a márka minden vásárlás után 15€-val támogatja az UNICEF-et, így közösen támogathatják a sebezhető gyermekeket és fiatalokat, beleértve azokat is, akik marginalizált és őslakos közösségekben élnek, hogy elérhessék a valódi potenciáljukat.
Az adományokkal olyan alapvető eszközöket is támogatnak, mint például a tankönyvek, melyek segítik a következő generációkat a tanulásban.
Csatlakozz a párbeszédhez és fejezd ki támogatásodat:
#PandoraforUNICEF #CharmsforChange
A limitált Charmokkal a változásért Kék álomfogó charm
17 900 Ft-os fogyasztói áron kapható június 4-ig az üzletekben.
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina