Stella McCartney bemutatta fenntartható őszi kollekcióját
Our time has come - vagyis Eljött a mi időnk! - nevet kapta Stella McCartney legújabb kollekciója, amihez ezúttal is egy igazán egyedülálló kampánnyal rukkolt elő a híres, angol divattervező. A videóban állatok építik újjá Londont, és szabadon, gondtalanul élnek az emberek között, miközben fenntartható luxusdarabokat viselnek. A kollekció nyolcvan százalékban környezetbarát anyagokból készült, vagyis ez a márka eddigi leginkább fenntartható kollekciója.
Az elmúlt évben, részben a korona vírusnak köszönhetően, miközben mi emberek visszahúzódtunk az otthonainkba, a szabadon élő állatok szép lassan visszatértek a kiürült városokba. Ez a példátlan esemény keltette életre Stella McCartney őszi kampányát: melyben ezek a rég látott fajok szabadon élnek, és visszaszerzik élőhelyüket az emberek között, bátran kijelentve: "Eljött a mi időnk!"
„Bár ez a kampány könnyed, én mégis egy komoly kérdéssel akartam foglalkozni: a szőrme használatának megszüntetésével – nyilatkozta a tervező. – Akár itt, az Egyesült Királyságban értékesítik, akár globálisan használják, a barbárság nem ismer határokat, mindez kulcsfontosságú kérdés életem azon küldetéséhez, hogy lelkiismeretet vigyek a divatiparba.” Az Adidasszal is együttműködő Stella McCartney termékeiben 2001 óta nem használ bőrt, tollat vagy szőrmét.
A kollekció 80% -ban környezetbarát anyagokból készül, ami a brit divatház eddigi legfenntarthatóbb kollekciója lett.
Itt Te is beszerezheted online a kollekció darabjait.
Forrás: Fashion United
Fotó: Stella McCartney
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!