Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Hogyan lehet humorosan felfogni életünk megpróbáltatásait?

2021. július 14. - Antalfy Krisztina

Nagy Eszter „Naugye” című naplóregénye ad választ a kérdésre

Nagy Eszter elmúlt éveinek megpróbáltatásait írta le „Naugye” című naplóregényében. Csupa olyan élethelyzet és kérdés, ami saját életünkből is ismerős lehet, hiszen a könyv szól magánéleti nehézségeiről, három gyermeke nevelésének kihívásairól, álláskeresése hosszú és bizonytalan időszakáról is. Ennek ellenére a nevetés nem marad el, hiszen minderről a szerző rendkívül szórakoztatóan, szarkasztikus humorral ír.pexels-photo-8506600_1.jpeg

„Öt éve nagyjából egyszerre omlott össze az életem minden fontos tartópillére. Ilyenkor van, aki pszichológushoz jár, vagy elkezd sportolni, én önterápiás célzattal naplóírásba fogtam. Aztán egy barátnőm – akinek megmutattam egy-két írásom – javasolta, hogy indítsak egy blogot. Ezt meg is tettem, és miután eléggé sikeres volt, ezután jött a könyv ötlete, felkerestem egy elsőkönyvesekkel foglalkozó kiadót, akik meglátták benne a fantáziát” – meséli a szerző, Nagy Eszter.nagy_eszter_konyv_2.jpgNagy Eszter naplóregénye egy könnyű nyári olvasmány, amelyben elkísérhetjük őt például egy-egy állásinterjúra, amelyről a sokunk által jól ismert, esetlen és komikus szituációknak görbe tükröt állítva ír a szerző. Ezen persze jókat derülhetünk, épp úgy, mint egy Balaton-parti sétáján, ami végül is a békafóbiája miatt szakadt félbe. De átélhetjük vele, hogy milyen az, amikor csőtörés miatt úszik a fürdőszoba – ő persze romokban –, vagy amikor szakítás után „antiszexi pizsamában alszik, és zokniban”. Ám a szerző könyvében olyan komolyabb kérdéseket is feszeget, mint például, hogy mit várnak el egy mai nőtől. Legyen erős és önálló? Vagy ez elijeszti a férfiakat és jobb, ha megteremti az otthon melegét és elhessegeti az önmegvalósítás gondolatát? Az biztos, hogy akár fajsúlyosabb, akár könnyedebb téma kerül terítékre, a szarkasztikus humor végigkíséri írásait.nagy_eszter.jpg„A könyvajánlóban a magyar Bridget Jonesként emlegetnek. Bár annyiban van hasonlóság, hogy valóban naplóból született a könyv és vannak benne klasszikus szingli életérzések, és ezek ugyanúgy mulatságosak, viszont lúzernek soha nem éreztem magam. Írok például arról is, hogy a szakításom után néha felnéztem csajos fórumokra önbizalom-építés gyanánt, hogy megnyugtassam magam, nem én vagyok a leghülyébb a világon. Emiatt tutira a pokolra jutok, de közben azért én tudtam röhögni a saját nyomoromon is” – mondja Eszter.

A folytatás pedig már készül, hiszen az élet megy tovább, ami a szerzőnek újabb okokat ad az írásra. Természetesen csakis a humor jegyében!

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

file_c0992f9536_original.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7216627460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása