Csodás, mint mindig
Megszületett a kollekció, amiben igazán nőies önmagad lehetsz! A Sugarbird Shape & Basic Collection teljes mértékben rád bízza a fazonok összeállítását, hiszen minden darabja párosítható. A designer márka 15 éves fennállása óta soha nem volt még példa arra, hogy ilyen alacsony árakon dobjanak piacra egy kollekciót.
A döntés azonban abszolút tudatos, hiszen Jagasics v. Csonka Hedvig a Z generáció számára is szeretné elérhetővé tenni a fazonokat, mégpedig azért, hogy magyar tervezői ruhákban ismerhessék meg nőies oldalukat. A bevezető kampányban Gesztesi Panka mellett még négy fiatal szépség bukkan fel.
Nyári színekkel és a kötelező fazonokkal debütál az idei nyár egyik kedvenc kollekciója. A Sugarbird Shape & Basic Collection tehát egyaránt célozza meg a tinédzsereket és az idősebb korosztályt. Lézervágott széleket és minimál varrást láthatunk, a tökéletes alakformálásért pedig a dupla és tripla anyagok felelnek. A magyar márka hosszú hónapokon át dolgozott a kollekció főszerepelőjén, ami az ideális „kis ruha” valódi megtestesítője. Gesztesi Panka is modellt állt ebben a kampányruhában, amiben azonnal magabiztos nőként pózolt.
„Fontos szempont volt a Shape & Basic kollekció tervezésénél, hogy olyan darabokkal jöjjünk ki, amikkel nem csak a megszokott vásárlóink tudnak azonosulni, hanem a lányom korosztálya is. Maja idén töltötte be a 18. életévét, rendszeresen kikérem egyébként a véleményét, legyen szó bármelyik kollekciónkról. A lányok szemmel láthatóan élvezték legújabb kampányunk fotózását, izgatottan válogatták össze a hozzájuk legjobban passzoló fazonokat. Pont ez is a kollekció célja, hogy mindenki megtalálja a saját színét és stílusához illő összeállításokat, mindezt pedig a designer márkáktól megszokott árakon alul.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird és alapítója és tulajdonosa.
A 21 színből és 21 fazonból álló kollekció május 10-től már elérhető a www.sugarbird.com Online Shop-ban.
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!