Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. szeptember 16. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Hajnalban ébredtem, még a mindig éber kutyám is lábakkal égnek meredve horpasztott, a család többi tagjáról már nem is beszélve. Esett, és én még köntösben is fáztam, ahogy kiléptem a verandára, sajnos véglegesen véget ért a nyár, totálisan ősz vesz körül.  Bár talán annyira nem bánom, nincs már az az elviselhetetlen 40 fok, de ezt a nyirkos, esős időt sem szeretem. Mégis valami semmihez sem hasonlítható, borzongatóan jó érzés kerített hatalmába, ahogy reggeli kávémmal a kezemben álltam ott a sáros lábtörlőn, talán nem ez a legszebb évszak az évben, én mégis jól érzem benne magam.

untitled_collage_61.jpgKép1/2/3/4

A kávé után éreztem, hogy ennem is kéne valamit, irtózatosan éhes voltam, tudtam, hogy azonnal reggelizem kell! Nagyon elszántnak éreztem magam: szombat reggel volt, és most nem hagytam, hogy bármi is eltereljen a napindító reggelizéstől, így benyúltam a hűtőbe, és gyorsan kikapkodtam mindazt, ami egy hagymás rántottához szükséges. Felvágtam a paradicsomot, uborkát, kicsomagoltam kedvenc Kométa sonkámat, és pár gerezd fokhagymát is mellé helyeztem – imádom vele megvakargatni a pirítósomat. Aztán szépen megterítettem, hogy magamnak is meghozzam az étvágyat, na nem azért mert nem volt ízléses a reggeli, hanem mert ritkán van alkalmam itthon, nyugiban megreggelezni Kedvessel – hétköznap csak egy kávé csúszik le bennem, és már indulok is.

original.gif

A reggeli után mindenki visszafeküdt még kicsit lustálkodni, én pedig bevackolódtam a fotelbe, frissen mosott pokrócom alá, hogy összeszedjem az ehavi örömteli pillanatokat, amivel bízom benne. hogy neked is adhatok egy kis löketet a nehezebb napokra, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod majd saját kis ötös listád, csak úgy örömből, vagy spontán…

♥ Hétfő
untitled_collage_56.jpg
Kép
♥ Kedd
untitled_collage_57.jpg
Kép

♥ Szerda
untitled_collage_58.jpg
Kép

♥ Csütörtök
untitled_collage_59.jpg
♥ Péntek
untitled_collage_60.jpg


Neked mi tette boldoggá a hetedet?

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

cameff_1501848501721.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8212870712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása