Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Kipróbáltam // Breakfast like Tiffany’s

2014. április 29. - Antalfy Krisztina

így válik valóra egy álom

A Kempinski Hotel jóvoltából fantasztikusan indult a vasárnapom, meghívott vendégként azon szerencsés helyzetben részesültem, hogy én is kipróbálhattam a Breakfast Like Tiffany’s luxus reggelijét. És higgyétek el nem túlzok, ha azt állítom, hogy álomba illő környezetben, 5 csillagos kiszolgálásban és a legfinomabb ételekben volt részem azalatt a röpke három óra alatt, amit a szálloda Living Room termében tölthettem.

giphy

Úgy gondolom Audrey Hepburn kultikussá vált Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany’s) című filmjét senkinek sem kell bemutassam. A főhősnőhöz hasonlóan biztos Ti is álmodoztatok már valami különleges, lenyűgöző pillanatról, amely örömteli emlékként végigkíséri az életeteket.

hiuhiMég kislány voltam, amikor először láttam a ’60-as évekbeli klasszikus filmet a csodás Audrey főszereplésével. Alig voltam 6 éves, de tisztán emlékszem, hogy titokban kivettem anyu selyempapírba csomagolt fekete estélyi ruháját, 10 centis tűsarkúját, és mindig azzal nyúztam a környezetemet, hogy egyszer eljutok New York-ba, ahol Holly Golightly-hez hasonlóan én is valóra váltom az álmomat, hajnalban kiszállok egy sárga taxiból, és az 5. sugárúton megreggelizek a Tiffany csillogó ékszerüzlet kirakata előtt.

giphy.gifknjiIgaz New York-ba még azóta sem jutottam el, de legnagyobb örömömre mégis belekóstolhattam egy csipet luxusba, a Kempinski Hotelnek köszönhetőn. A Breakfast like Tiffany gasztronómiai élményreggeli a Kempinski Hotel Corvinus egyedülálló kezdeményezése, melyre vasárnaponként kerül sor 10-től 13 óráig.

A bejáratnál végtelenül kedves felszolgáló lányok fogadnak, akik stílusosan balerina cipőben, a színésznőre oly jellemző ruhában és pliszésen berakott konttyal lesik a vendégek minden egyes kívánságát, így valóban úgy érezheted magad, minta Audrey Hepburn is jelen lenne.

Kényelmes fotelek, csendesen lobogó kandalló, behűtött pezsgő. Miután elfoglalod az ízlésesen megterített asztalt, kézhez kapod a menüt, majd érkeznek az istenien finom falatok. A reggeli ideje alatt a Living Room-ban Audrey Hepburn dalai szólnak, köszönhetően a Music Sommelier-nek a pult mögött, és ha esetleg kifogynál a szavakból, akkor egyszerűn nézd újra az Álom luxuskivitelben című filmet, amely a bejáratnál egy óriási plazmatévén megy.

Én picit távolabb foglaltam helyet a bejárattól, így a filmből nem sokat láttam, a felszolgálónk azonban volt olyan kedves, és egy szuper csajos táblagépet hozott az asztalomhoz, így nem csak közelről élvezhettem a filmet, de kedvemre meg is állíthattam, vagy akár vissza is tekerhettem egy-egy kedvenc részletet belőle.

A menüről:
1 pohár Moët & Chandon Rosé Imperial, frissen facsart gyümölcslevek, kávéspecialitások, minôségi teák és gyógyteák, füstölt lazacos blini, crème fraiche-sel és kaviárral, garnélarák ropogós kenyéren, joghurttal és uborkasalátával, sonka ízelítő, buggyantott tojás pirítóssal, szarvasgombás parajjal és hollandi mártással, házi almás rózsaszirom lekvár, csokoládés cup cake fondanttal, friss gyümölcsök és bogyós gyümölcsök, málnás joghurt roppanós gabonapehellyel, mini croissant, ekler, fánk és péksütemények.

Ohh, és ha mindezzel még nem laktunk volna jól, akkor gyorsan kapjuk fel a fejünket, mert  a reggeli ideje alatt fel-felbukkan két gyönyörű modell is, akik kávéval és péksütivel a kezükben (a színésznőt idézve) bemutatják Léber Barbara divattervező ruháit és a Royal Diamonds káprázatos ékszereit… mert hát ugye, a gyémánt a lányok legjobb barátja!

Észre sem vettem és máris elrepült az idő, csillogó szemekkel, mérhetetlenül boldogan és egy örök emlékkel álltam fel az asztaltól. Szóval így vált valóra egy régóta dédelgetett álom…

largeMert az álmok arra vannak, hogy valóra váltsuk őket, és bár gyakran nagyon nehéz olyanra költeni, ami nem létszükség, egy ilyen különleges gasztró túrára érdemes befizetnünk. A Breakfast like Tiffany’s reggelijét ugyanis bárki igénybe veheti, nem csupán a Kempinski Hotel vendégei. A pazar villásreggeli tökéletes ajándék lehet születésnapra, nőnapra, a közelgő anyák napjára, egy csajos összejövetelre, romantikus randevúra, vagy csak úgy, ha egy hosszú és fárasztó hét után meglepnénk magunkat valami igazán exkluzív, nem mindennapi élménnyel.

Foglalj hát helyet Budapest legszebb nappalijában, zárd ki a külvilágot, lassan, élvezettel kortyolgass el egy pohár Moët & Chandon Rosé Imperial pezsgőt, csipegess a friss gyümölcsök, a ropogós péksütemények, és a lazacfilék ínycsiklandozó kínálatából, miközben a háttérben a 60-as éveket idéző jazz dallamok szólnak és a tévében Audrey Hepburn filmje megy. Ilyen egy tökéletes reggeli.

Tehát, ha vasárnap, akkor Hotel Kempinski, Breakfast Like Tiffany’s.
További információt itt találtok!

További képek:
hdrhdrhdrhdrhdrhdr

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5912367551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása