Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta pillanatok az életemből…

2014. május 12. - Antalfy Krisztina

My Week On Instagram

Íme a lány, aki akkor is mosolyog, amikor gyakran beborul felette az ég, aki akkor is lelkiismeretesen elvégzi a munkáját, amikor nem fizetik meg érte, aki néha lelassul, ebben az őrülten rohanó világban, és a legapróbb dolgok is épp olyan boldoggá teszik, mintha épp valóra vált volna egy nagy álma. Néha csak leülök a Marina Part egyik üresen hagyott padjára, és órákig nézem a dunai panorámát, ilyenkor nem figyelek senkire, nem gondolok semmire, egyszerűen feltöltődök egy újabb hét, újabb kihívásai előtt.

jjcollage_photocat

1. Imádom, amikor édesanyám hazajön Erdélyből, mert ilyenkor tuti mindig hoz valami apróságot nekem…

925822_555987497848273_140942416_n2. Köszönöm Nefrit! Mert egy divatbolond bloggernek, nem hiányozhat egy ilyen póló a gardróbjából…

3. Micsoda nap! A Kempinski Hotel jóvoltából én is kipróbálhattam a Breakfast Like Tiffany’s luxus reggelijét….

4. Csonkahét letudva, két újabb bögre a konyhában kipipálva…

5. A mi kis Rézink felpakolva, bőröndjeink teletömve, és máris készen állunk a hosszú hétvégére. Mit nekünk dugó, és útlezárás, ha vár ránk a Balaton?

86. Röpke 3 óra alatt le is értünk, én, Ő, Rézi, a bőröndök és a kedvenc Marcha balerinám

7. Egy ilyen reggeli miatt érdemes kivackolódni a jó meleg ágyból….

8. A finomságok után sem feledkeztem el a balatoni hattyúkról

9. A hideg és a vihar azonban hazaűzött minket, de így is feltöltődve vágtam bele májusi hosszúnak tűnő hetébe…

10. Rég tartottunk ilyen szuper, anya-lánya napot. Mozi, kávézó, séta a Váci utcán, este pedig belemélyültünk a régi családi fotók emlékeibe…

10261063_1465735446996213_588605276_n11. Egy kedves meghívásnak tettem eleget, amikor ellátogattam a Coty főhadiszállására

Coty12. A hely, ahol minden a csillogásról szól, ez a Budapest Couture. Egy újabb kedves e-mail a postaládámban, melynek köszönhetően élőben is megcsodálhattam ezeket a mesés darabokat.

13. Mohácsi busójárás és a Segafredo… Hosszú, fárasztó nap, melynek végén nincs is jobb, mint egy adag finom koffein

14. Tütük, csajok, Cosmo-koktélok. Bár barotosném nem tartott velem a Szex és New York estre, én azért elugrottam a Pink Lemon és a Dolly by Le Petit Tom közös bulijára, melyet ChocolArt Bar & Shop csokibirodalmában tartottak…

15. Végre péntek, itt az ideje, hogy lenyuszuljunk és kipihenjük az elmúlt hetet. Hamarosan úgy is egy újabb hét, újabb hétfő veszi kezdetét…

10354527_767754149924943_2082831203_n16. Csodás hetet Szépségek!

11lhiHa tetszett a poszt, gyertek a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhettek: @maymonroe13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8912473923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása