Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta-pillanatok az életemből // Január

2016. február 01. - Antalfy Krisztina

…amit igazán szerettem benne

Amikor körülöttem már mindenkit ledöntött a nátha, tudtam, hogy itt az ideje feltuningolni a gyenge lábakon álló immunrendszeremet, de mire eljutottam a gyógyszertárba, túl késő volt, másnapra én is torokfájással ébredtem. Így a kedvenc frappémat lecseréltem citromos hársfateára, a rántottámat fokhagymával megszórt pirítósra, és rájöttem, hogy januárban volt értelme felhalmozni papír zsebkendő készleteimet.

Insta-pillanatok az életemből #Január

A remény mosolyogva lépi át az új év küszöbét, miközben az suttogja: Ez az év boldogabb lesz!

 Bár a 2016-os év januárja nem indult a legboldogabban, a sok örömteli apróság erőt adott a hétköznapokhoz…

Január

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor jót nevettem a 73. Golden Globe-gála legnépszerűbb pillanatán….

Kép: giphy

♥ A nap, amikor belevetettem magam A Divat című gyönyörű könyvbe,amit még az Alexandra kiadótól kaptam ajándékba…

Január

Kép: Instagram

♥  A nap, amikor az idei év legjobb hírére ébredtem, én lettem a Deichmann idei év Divatbloggere…

Január

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor kézhez kaptam a #L’oréal  legújabb termékeit. Készülhetett a reggeli smink, melynek alapja a minőségi kozmetikum és tiszta arcbőr…

Január

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor végre volt időm kényelmesen megreggelizni és kávézni. Mert egy finom kévé megérdemli pihentető nyugalmat…

♥  A nap, amikor bekukkanthattam #Suttogó kollekciójának fotózására…

Január

Kép: Instagram

♥  A nap, amikor a Triumph meglepett néhány valódi szépséggel, hogy beleadjak mindent a blogger versenybe…

Január

Kép: Instagram

♥  A nap, amikor belekóstolhattam az Ape Regina isteni olasz fogásaiba…

Január

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor újra felkérést kaptam a Rúzs és Selyem műsorába, melynek témája a januári lerázások voltak…

 ----

♥ A nap, amikor Kedvessel ellátogattam A Dal legelső adására, mely igazán fantasztikus élmény volt…

Január

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor  a szükséges szeretet adagot ettől a csöpp kis nyúltól kaptam meg…

Kép: Instagram

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor egy teljes délutánt tölthettem a Continental Hotel Budapest ****superior elnöki lakosztályában, ahol befotózhattam az ENIHORN gyönyörű ruháját….

Kép: Instagram

Kép: Instagram

♥ És ha már egy ilyen káprázatos helyen voltam, befotóztam a Triumph blogger versenyére is a képeket…

Kép: Instagram

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor a Cappy sajtóreggelijével indítottam a napot, mely kellő erővel és energiával töltött fel…

Kép: Instagram

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor a Nespresso jóvoltából ellátogathattam a Széchenyi Gyógyfürdő Pálmaházába, ahol a legfinomabb kávék társaságában megismerkedhettem a mexikói kávétermelők világával…

Kép: Instagram

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor a gyönyörű Continental Hotel Budapest történelmi falai között indítottam a hónap utolsó péntekét, és távozáskor még én kaptam ajándékot…

Kép: Instagram

Kép: Instagram

♥ A nap, amikor engem is utolért az influenza járvány, ezért a mézet is macis mézzel ettem…

Kép: Instagram

Kép: Instagram

Neked hogy telt a Január?

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4613648572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása