Húsz év után először vendégek által alkotott mintákkal díszíti ikonikus piros poharait a Starbucks. Az Instagramról kiválasztott pohártervekkel a kávézólánc világszerte a karácsony közös szellemiségét ünnepli. A 13-féle pohárból Magyarországon 8 elérhető.
A Starbucks-rajongóknak 1997 óta a piros poharak érkezése jelzi az ünnepi szezon kezdetét. Az évek során a poharak díszítése a klasszikus, aprólékosan kidolgozott karácsonyi motívumoktól az elnagyolt modern vonalakig váltakozott, de megjelenésüket minden évben óriási várakozás előzte meg. A tavaly megjelent díszítés nélküli változat világszerte rajongók ezreit ihlette meg, hogy tollat ragadva saját ízlésük szerint varázsolják ünnepivé a poharaikat.
A múlt év decemberében a Starbucks megkérte vendégeit, hogy #RedCupArt hashtaggel osszák meg az általuk díszített poharak képeit az Instagramon. Mindössze nyolc nap alatt 13 országból több mint 1200 pohárterv érkezett. Sok közülük ma is megtekinthető a RedCupCollection.com weboldalon.
„Meglepő és rendkívül inspiráló volt az a rengeteg művészi alkotás, amelyet a vendégeinktől kaptunk” – nyilatkozta Dena Blevins, a Starbucks kreatív igazgatója. „Már az elején arra gondoltunk, hogy ezeket az alkotásokat kellene használnunk az ünnepi poharainkon.”
A Starbucks csapata a legjobbnak ítélt kétszáz terv készítőjétől elkérte alkotásaikat, hogy megvizsgálhassák, melyek lehetnek alkalmasak a gyártásra. Végül tizenhárom tervet választottak ki, amelyek ma 74 ország több mint 23 ezer Starbucks kávézójában elérhetőek.
A nosztalgikus karácsonyi mintákkal, téli tájjal és vidám motívumokkal dekorált poharakat az ünnep szellemisége inspirálta, amelyben mindannyian osztozunk, bárhol is élünk a világon. Ezt az érzést szeretné a Starbucks megosztani idén a vendégek által díszített karácsonyi piros poharaival.
További információ:
Starbucks Magyarország