Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

Ide érdemes elvonulni, ha eleged van a világból!

2017. január 10. - Antalfy Krisztina

Irány a Danubius Health Spa Resort Bük!

Nem kell messzire utaznod, hogy olyan különleges wellness élményben legyen részed, ahol pihentető percekkel, az otthon legjobb ízeivel, romantikus sétákkal, tematikus napi programokkal és all inclusive élményekkel töltődhetsz fel. De természetesen a családosan érkezők is felejthetetlen élményekkel gazdagodhatnak az izgalmas gyermekprogramoknak, a kalandparknak és a szállodában élő kis sárkányoknak köszönhetően.

A fővárostól nem messze bukkantam rá a hangulatos Danubius Health Spa Resort Bük all inclusive szállodára, mely az Alpok lábánál fekszik, csodás természeti környezetben, 25 km-re az osztrák határtól, 220 km-re Budapesttől.

Szükségem volt egy hosszú hétvégére, távol a várostól, a hétköznapoktól. Kellett egy hely, ahol bűntudat nélkül kikapcsolhatom a mobilom, olvashatok és sétálhatok, ahol feltöltődhetek, és újra boldognak érezhetem magam.

Megérkezésünk

Alig vártam, hogy bekanyarodjunk a szálloda elé, ahol ingyenes parkolási lehetőség várt ránk a szálloda saját, kamerával megfigyelt parkolójában. Gyorsan kikapkodtuk a bőröndjeinket, majd siettünk a recepcióra, hogy minél előbb átvehessük a szobánk kulcsait.

Mihelyt beléptem a hotel bejáratán, rögtön ünnepi hangulatba kerültem – lévén Halloween volt - és azonnal elfeledkeztem minden gondomról, bajomról. Sietve becsekkoltunk, megkaptuk a szobakulcsként szolgáló mágneskártyákat, és mentünk is kipakolni a hatodik emeleti superior szobánkba, ami az otthonunk lett 3 napig.

Élmények, pihentető emlékek

1. nap

Mi eleve azért jöttünk ide, mert ki akartunk kapcsolódni, miközben csináljuk a nagy semmit. Így bár volt lehetőségünk az első emeleti fitness teremben edzeni, mi meg sem közelítettük a súlyzókat és a futópadokat, helyette már első nap belevetettük magunkat a szálloda élménymedencéibe. Áztattuk magunkat a fedett medencében, a pezsgőfürdőben, majd kiúsztunk a kültéri termálfürdőbe, ahol a hideg idő ellenére is élveztük a masszázsfúvókák és légbefúvókák adta élményeket. Itt gyermeki lelkesedéssel újra felszabadultan élvezhettük az örömteli pillanatokat.

Gasztronómia

A több órás úszkálás, a gyógyvíz és a szaunázás kellően meghozta az étvágyunkat, így már alig vártuk, hogy bevessük magunkat a szálloda kínált gasztronómiai élményekbe. Mivel kellően megéheztünk a vacsorához – amit 18-22 óráig szolgáltak fel - szinte mindent végig kóstoltunk, amit csak lehetett. Isteni volt minden, nem kellett csalódnunk, a konyha nagyon változatos és ízletes, a személyzet pedig rendkívül kedves és segítőkész volt. Még jó, hogy most nem számoltuk a felszedett kilókat, csak élveztük az isteni ízeket!

2. nap

Mindig én kelek előbb, Kedves egyszerűen szeret tovább aludni. De én mindig korán ébredek, éppen ezért volt lehetőségem megcsodálni a napfelkeltét a szobánk teraszáról. Ez a mesés látvány szinte beleégett a retinámba, szerintem ezt mindenkinek látnia kell!

Miután mindketten elkészültünk, lementünk reggelizni, ahol a vacsorához hasonlóan ismét hatalmas kínálat fogadott. Reggel 7-10 óráig lehet megreggelizni, de a későn kelők sem kell aggódjanak, mert 10 óra után a szálloda vendégeit várják a finom kávék, teák, péksütemények, joghurtok és gyümölcsök óriási választéka.  Itt valóban megtapasztalhattuk milyen is a Danubius Health Spa Resort Bük szálloda All Inclusive kínálata.

Mesés környék természeti szépségekkel

Reggeli után nyakunkba vettük a környéket, azonban már a szálloda bejáratánál leragadtam. Imádom a cicákat, így csak hosszas nyüstölés után sikerült csak elinduljak az aznapi túrára, ugyanis már az elején magával ragadott a szálloda cicaházikója, ahol mondanom sem kell, hogy jó soruk van a környék nyávogó szőrmókjainak.

Végül magam mögött hagytam a kis dorombolókat, és elindultunk a szálloda mögötti parkba, ahol rábukkantunk a környék különleges pihenőhelyére, Nagy Csaba, büki képzőművész által megálmodott Organikus Pontra. A fémvázból készített műalkotás az alkotó elképzelése szerint a természettel, a vízzel és a környezettel harmonizál. A különleges alkotással nem csak a harmonizációt kívánta megmutatni a művész, hanem a környékünkön pár évtizeddel ezelőtt még oly nagy becsben tartott kosárfonást is. Kihagyhatatlan élmény volt!

Ezután bementünk Bük városkájába, ahol belecsöppentünk a hagyományos vidéki élet bájos forgatagába. Itt érezni lehetett a gyógyvíz illatát, gyönyörködni az Alpok meredek szikláiban, és elveszni a természet csodáiban: gólyafészkek, vadludak - ugyanakkor úgy éreztem, mintha egy német kisfaluban sétálgatnék, köszönhetően az osztrák ajkú lakóknak, turistáknak.

A város legfőbb látnivalói

Szent Kelemen plébániatemplom (Petőfi Sándor utca 29.), Evangélikus templom (Jókai Mór utca 4.), Ökumenikus Kápolna (Bükfürdő, Európa út), Szapáry- kastély (Gyár utca 29.).

A kis kiruccanásuk után, na meg néhány apró szuvenírrel gazdagodva visszatértünk a szállásunkra, ahol már várt ránk a szombat esti vacsora bőséges kínálata és a remek élő zene a szálloda Nils Holgersson Étermében, a vacsora után pedig a végtelenül kényelmes francia ágyunk.

3. nap

Kiruccanásunk utolsó napján mindketten korán keltünk, hogy a 10 órai kicsekkolásunk előtt még legyen időnk bőségesen megreggelizni és még egy jót sétálni a szálloda gyönyörű parkjában. A nagy csésze latte elkortyolása után komótosan felmentünk a szobánkba és elbúcsúztunk a szállótól. Fájó szívvel ültünk be az autóba, hisz imádtunk itt lenni. Bízom benne, hogy lesz még lehetőségem eljönni ide.

Összességében

El sem akartunk jönni, imádtuk minden percét, amit ott tölthettünk! Kedves, udvarias személyzet, szép, tiszta szobák rálátással a parkra. Az ételek finomak, a kínálat bőséges. Minden egy helyen, ami a kikapcsolódáshoz szükséges, remek animátorok a kicsiknek, szuper programok a nagyoknak.

ui.

Bár mi gyerkőcök nélkül, kettesben érkeztünk a szállodába, meg kell említenem, hogy a Danubius Health Spa Resort Bük valódi gyerekbarát szálloda. Míg a felnőttek lazulhatnak és pihenve kikapcsolódhatnak, addig a kicsik teret engedhetnek olthatatlan vágyaiknak. Profi animátorok irányításával pedig önfeledten játszhatnak, és még a Danubius Bubbles Club híres sárkányaival is találkozhatnak!

Gratulálok a szálloda vezetőségének és valamennyi munkatársának!
nevtelen_3_82.pngTovábbi információ:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.