Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta-pillanatok // Január

2017. február 01. - Antalfy Krisztina

Minden, amit szerettem benne...

Az év első hónapja nem tartozik a kedvenc hónapjaim közé, de szerencsére Kedves születésnapjának, és a szlovákiai hosszú hétvégének köszönhetően szinte pillanatok alatt elrepült. És amíg a gyönyörű rózsahegyi kiruccanásunkról mindent fotóval dokumentáltam, addig szerelmem szülinapját most kivételesen nem örökítettem meg, egyszerűen csak élveztem a vele töltött pillanatokat és a szívembe elraktároztam minden boldogságot.

photocat_33.jpg

Nem mondhatnám, hogy hét ágra süt a nap, amikor épp ezt a bejegyzést írom. A jó meleg pokrócom alatt ülök, kedvenc forró Ukko teám társaságában és lélekben már a tavaszra hangolódok. De addig is, amíg elolvad a jég, és kivirágzik kint a kert, összeszedtem az elmúlt hónap legemlékezetesebb instagram pillanatait, melyek jövő hónapban már csak nosztalgikus emlékek lesznek.

fotorcreated_267.jpg
fotorcreated_268.jpg

fotorcreated_269.jpg

fotorcreated_270.jpg

fotorcreated_271.jpg

fotorcreated_272.jpg

fotorcreated_273.jpg

fotorcreated_274.jpg

fotorcreated_275.jpg

fotorcreated_276.jpg

fotorcreated_277.jpg

fotorcreated_278.jpg

fotorcreated_279.jpg

Neked hogy telt a Január?
nevtelen_3_34.png
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a
VoilaMode Facebook oldalához, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7412172536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása