Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

TESZT // Maybelline The 24 karat nudes szemfesték paletta

2017. július 02. - Antalfy Krisztina

Aki követi a blogot, már biztos találkozott itt az oldalamon a Maybelline termékeivel, szeretem őket, legyen szó spirálról, szájfényről, vagy egy szép palettáról. Legutóbb a Maybelline The 24 karat nudes szemfesték palettája érkezett meg hozzám, amire nagyon vártam, ugyanis már találkoztam vele külföldi bloggereknél. A szemhéjfesték paletta 12 magas pigmentáltságú árnyalata már első ránézése nagyon megtetszett, így kíváncsian vágtam bele a tesztelésbe.

photocat_79.jpg

Termékről:

maybelline-the-24-karat-nudes-palette-96-gr-1.jpg

Külcsín:

A Maybelline The 24 karat nudes szemfesték palettájának csomagolása nem sokban tér el elődeihez képest – legfeljebb színében. A paletta 12 színe egy műanyag palettában kaptak helyet. A szép árnyalatok mellett a tokban találunk még egy kétvégű ecset is, ami szerintem simán kimaradhatna a csomagból. A fedél átlátszó, aminek előnye, hogy még vásárlás előtt lecsekkolhatjuk a színeket, hátránya viszont, hogy így nem került már bele tükör.

photocat_80.jpg

Belbecs:

A 12 szín szerintem csodásan lett összeválogatva – 3 matt, 9 fényes -,  remekül helyt állnak önmagukban is, de egymással is jól kijönnek – legyen szó rohanós reggelekről, vagy nyár esti összejövetelekről. A 12 árnyalat között találunk igazán szolid, klasszikus színeket, melyekkel visszafogott, hétköznapi sminket varázsolhatunk magunknak, illetve vannak mélyebb, sötétebb színek, amivel igazán drámai hatást érhetünk el. Személyes nagy kedvencem az arany és a zöld szemfesték.   
photocat_81.jpgSzerintem:

A szép külső csodás színeket rejt magában, azonban a gyönyörűen összeválogatott színek sem jelentik a tökéletességet. A festékek textúrájával nem vagyok annyira elégedett, mint a színek harmóniájával. kevésbé vagyok elégedett. Bár felvitelük könnyed, gyors és egyszerű, egyes színek eléggé széthullanak és porolnak, ami elég zavaró tud lenni a smink elkészítésénél – emiatt gyakran kellett javítanom a szemem alatti részt korrektorral és alapozóval.
photocat_82.jpg

Ennek ellenére a használatát nem teszi lehetetlenné, ha kellően odafigyelünk, gyakorlottak vagyunk, akkor lehet vele szépen sminkelni – én pl. benedvesítem az applikátor fejét, és úgy viszem fel a színeket a szemhéjamra. Így sokkal szebb, látványosabb lesz a végeredmény.

Összességében:

Az érzéseim ezzel a palettával kapcsolatban továbbra is nagyon vegyesek. Bár egy fontosabb eseményre nem ezt a palettát választom elsőre, de egyéb napokon, rohanós reggeleken simán előveszem, hisz  jól kombinálható, izgalmas színek vannak benne, csak tudni kell velük bánni.

photocat_83.jpg

Neked hogy tetszik ez a paletta?

További információ:
Maybelline Hungary

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a 
VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1712637875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása