Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. július 07. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Végre itt a hétvége! Július második hétvégéje, forróbb, mint az eddigi összes hétvégém, persze lehet csak én érzem így, de egyre nehezebben viselem ezt a nagy meleget. Sose gondoltam volna, hogy valaha is hiányozni fog a hófedte tél, na meg az eső áztatta, szeles ősz, de most mégis vágyom rá, vagy legalább is maximum 25 fokra. A hét közepén még nagyon aktív voltam, meg merem kockáztatni, hogy a hét első napjain én voltam a munka hőse. Ez viszont csak nézőpont kérdése, hisz szerda este máris csütörtöki hangulatba zuhantam, csütörtökön meg már alig vártam hogy beköszöntsön a péntek, így tehát a munkaórák csökkenésével, a hét végére csökken a munkamorálom is.
untitled_collage_1.jpg
Kép1/2/3/4

És, ha már így véget ért ez a hét, jöjjön gyorsan az eheti boldogság posztom, amivel bízom benne, hogy Neked is adhatok egy kis inspirációt, és ezt olvasva rádöbbensz, az élet telis-tele van apró, ám annál örömtelibb pillanatokkal, melyek átlendíthetnek a sors legnehezebb időszakain is, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod majd saját kis ötös listádat…
giphy_80.gif

♥ Hétfő

Remek nappal indítani a hetet! A hét első napja most nem volt undok, fárasztó és utálatos. Ez a hétfő kifejezetten remek volt: reggel volt időm a finom reggelire és kedvenc jegeskávémra, nem kellett a buszhoz rohanjak, mert kedves elvitt autóval a találkozómra, a megbeszélés remekül végződött, otthon pedig több csomag is várt rám, hogy kicsomagoljam. Ilyenkor érzem, hogy milyen hálás is vagyok, hogy a munkám a hobbim is egyben.

 ♥ Kedd

Letesztelni a Foreo Luna 2 artisztító készülékét. Sok jót hallottam erről a termékről, így szinte rávetettem magam, amikor hozzám is elküldte a Douglas Magyarország csapata. Nagyon szeretem, nekem nagyon bevált! De nem szeretnék most ódákat zengeni róla, bővebben itt olvashatsz róla.

♥ Szerda

Elugrani ebédidőben egy sajtótájékoztatóra. Bár sok kedvem nem volt, mégis erőt vettem magamon a nagy melegben, és elrongyoltam a Pandora őszi/téli kollekciójának a bemutatójára. Nem bántam meg, az ékszerek ismét gyönyörűek voltak, a helyszínként szolgáló Pavillon de Paris, pedig egyszerűen káprázatos volt. 

#pandora #press #pressevent

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

♥ Csütörtök

Micsoda nap, micsoda élmények! Bár hajnali 5 órakor keltem, hogy 6 órakor valóban el tudjunk indulni Kedvessel, minden percét megérte, hogy testközelből élvezhettem a 49. Kékszalag rajtját Balatonfüreden. Fantasztikus érzés volt ennyi hajót és katamaránt egyszerre látni a vízen. 

Ha már ott voltunk, bejártuk Balatonfüred kikötőjét, beültünk kávézni a Karolina Kávéházba, és indulás lőtt még vásároltunk pár apró szuvenírt. 

Coffee Time �☕

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

�� #ootd #outfitoftheday #fashion #streetstyle #fashionblogger #blogger #summer #sun #sunshine #dress #enihorn @enihorn �

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

�� #ootd #outfitoftheday #fashion #streetstyle #fashionblogger #blogger #summer #sun #sunshine #dress #enihorn @enihorn �

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

♥ Péntek

Új kedvenc zenére bukkanni a Youtube dzsungelében. Ok, nem tehetek róla, ez a dal beleivódott a bőröm alá. Ezt hallgatom éjjel nappal, reggel erre kelek, erre mosok fogat, ez megy a kocsiban is a dugóban, és akkor is, ha a főnök elugrik ebédelni... :)

 Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8612657321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása