Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

SZEPTEMBERI kedvencek / ősz

2018. október 03. - Antalfy Krisztina

Miközben sokan úgy örültek a hosszúra nyúlt nyárnak, én már alig vártam, hogy beköszöntsön a valódi ősz, sült-alma illatával, a lehulló falevelek színeivel, csöndjével és a kötött pulóveres időszakával. Nem tehetek róla, imádom az őszt! Furcsa, de ilyenkor még szívesebben mozdulok ki otthonról, és igyekszek még kevesebb időt tölteni a social media vonzásában. Ha tehetem kihasználom a hétvégék adta szabadságot, és begyűjtök néhány új emléket, amiket aztán a hideg, téli estéken örömmel pörgetek majd vissza az Instámon.  

blue_circle_sunflowers_spring_instagram_post_3.jpg

Nekem valami oknál fogva mindig is a szeptember volt az az időszak, amikor új dolgokat hoztam be az életembe, amikor új fogadalmakat tettem, és persze ilyenkor vágtam bele mindig a nagy őszi rendrakásba, lomtalanításba is. Így most igyekeztem megtisztítani a körülöttem lévő dolgokat, rendet rakni az életemben, szortírozni az otthonomban, és úgy általában a környezetemben. Nekem úgy nem megy a munka és nem tudok teljesíteni az életem egyik területén sem, ha nem teszek rendet a fejemben, a lelkemben és nem adok pár boldog, örömteli pillanatot önmagamnak.

na_vegre_johet_egy_kis_alvasolvasaspiacozasujabb_lustalkodas.jpg

...10 perc frissítő mozgás, frissítő reggeli zuhany kedvenc tusfürdőmmel, hidratálás legújabb testápolómmal, egy nagy bögre finom kávé, pár falat reggeli, végül egy gyors smink és még indulás előtt egy kedves szó önmagamhoz, - mert bizony az ember lelkének kell néha a pep-talk - főleg nehezebb, motiválatlan napokon. Ezzel nem azt mondom, hogy smink nélkül nincs élet, de nekem ezek az apróságok igen is fontosak, valahogy komfortosabban és jobban érzem tőlük magam.

giphy_110.gifkép

A finom kávé ízlik a testemnek, a szép smink jót tesz a külsőmnek, míg a mozgás energiával tölt fel. A jól megválasztott ruhában pedig nem csak jól érzem magam, de önbizalmat is ad egész napra, ami gyakran pozitív irányba tereli a dolgaimat.  Nem mondom, hogy könnyű, de a szép smink, a parfüm illata, a hidratált bőr érzete megéri azt a kis plusz "melót" reggelente. Számomra a testem ápolása legalább olyan élvezet, mint egy illatgyertya meggyújtása a szobámban, vagy narancs illatú forró tea elkortyolgatása a nap végén, amihez persze dukál a csönd és egy jó könyv, vagy magazin. Lehet most ez a bevezető kissé hosszúra nyúlt, de a havi kedvences posztokkal az a célom, hogy ÉNIDŐRE buzdítsalak, s ha nem is kapsz rá azonnal az ízére, legalább ültessem el benned a késztetést, hogy tegyél végre valami örömteli dolgot önmagadért.

Lássuk is a SZEPTEMBERI kedvenceimet!

Hétköznapi pillanatok

♥ Egészséges, tápláló finomságok

Nem lehet elég gyakran kihangsúlyozni, mennyire fontos, hogy minden napunk reggelivel induljon, és az ne  csak finom, de ha lehetséges, tartalmas is legyen. S mivel egy ideje már mellőzöm a háztartásomból a tehéntejet, találnom kellett egy jobb megoldást a reggeli kávémhoz! Így jött képbe a gazdag ásványi anyag, vitamin, aminosav és növényi rostanyag tartalma miatt a zabital. A zab ugyanis tele van B1-, B2-, B3-, B6-, és K-vitaminokkal. Ráadásul a Biopont kínálatában most megtaláljuk a 200 ml-es, praktikus, szívószállal ellátott kivitelben kakaós és vaníliás változatban is. Ha pedig megéhezek két étkezés között, vagy csak nassolnék valamit, akkor csak eszek pár szem kölesgolyót, kukoricasnacket, vagy gluténmentes ropit. Lehet, hogy nem néz ki olyan jól, mint egy nagy tábla mogyorós csoki, de nagyon finom és egészséges.
Még több tipp itt: https://biopont.hu/

40721976_1729602427159340_5574721932556534285_n.jpg

Szépség tippek

♥ Reggeli készülődéshez 

Tudom, hogy ahány ember, annyi szokás, de a reggelek a legtöbbünk számra hasonló. Én pl. szeretem a rendszerességet az életemben, így vannak megszokott, jól bevált rituálék is, amik nélkül nem indulna jól a napom. Ilyen a reggeli kávém, a 3 tojásból készült rántottám, a napi teendők listájának megírása és a zuhanyzás utáni arcápolás. Őszi reggeleken az én személyes kedvenceim a Douglas arctisztítója, tonikja, nappali arckrémje és nagy kedvencem, a Foreo Luna vibrációs arctisztítója.
Itt olvashatsz
róla! 

40092149_2079126015439593_2063962446993970021_n.jpg

Smink, rohanós reggelekhez

Imádom az új sminktermékeket kipróbálni, magamra kenni. Legutóbbi szerzeményeim az ARTISTRY termékcsalád legújabb kollekciója, mely szenvedélyeink megragadásáról szól: a teljes életről, melynek élvezése közben csodásan nézünk ki. A színek mellett meg kell említenem a New York által ihletett, önkifejezés előtt tisztelgő sminkcsalád és a helyi utcafestő művész, Lady JDay által kreált csomagolást is, mely a város fényeit, színeit és életörömét ragadja meg. Egyszerű, mégis ragyogó sminket tudok velük készíteni. Próbáld ki, végtére is az élet túl rövid az unalmas sminkekhez! 
További információ itt!

41192704_1112997758859317_4694260224153598421_n.jpg

Méregtelenítés, regenerálás

A hatékony, reggeli arcápolásra sajnos nem mindig jut időm, és mivel kozmetikushoz is csak havonta egyszer jutok el, ezért ahogy időm engedi, szakítok egy-egy órát a hetemből - inkább hétvégémből,- amikor kényeztetem egy kicsit önmagam. Legújabb kedvenceim a Biola gyógynövényekből készült termékei: Alga & Spa maszk, Kökény arctej, illetve a Kávé & Goji sampon.
További termékek itt! 41052514_2168733816739371_4379241997993141383_n.jpg

Divat pillanatok

Fényűző megnyitó egy szürke hétköznap

Sajnos az utóbbi időben egyre kevesebb eseményre és sajtótájékoztatóra jutok el, de mikor meghívást kaptam kedves ismerősömtől, Radics Gigi menedzserétől, Rabócsi Renáta ruhatervező budapesti szalonjának megnyitójára, nem volt kérdés, hogy elmegyek. Reni munkáját már régóta követem a közösségi médiában, így külön öröm volt számomra, hogy végre Pesten is elérhetőek és megcsodálhatóak álomszép alkotásai.

40021414_314436052622964_4054495439363142765_n.jpg

Nem hiába nevezik őt a sztárok tervezőjének. Ő készíti Radics Gigi énekesnő fellépő ruháit, de a Luxusfeleségek és az X-Faktor tehetségei is gyakran megfordultak már nála. Aki találkozni akart a tervezővel személyes, az bizony eddig egészen Nyíregyházáig kellett utazzon, de szeptemberben végre a fővárosban is megnyitott az első Rabócsi üzlet. A megnyitón koccinthattam a tervezővel és a hazai sztárvilág néhány ismert arcaival is: Radics Gigi, Gáspár Evelyn és Megyeri Csilla.
További információ itt! 

rr_megnyito.jpg

Kocsikázzunk! �

♥ Nőies megjelenés a volánnál

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy szerelem volt első látásra, de ahogy teltek a napok és az együtt töltött kilométerek, úgy ismertem ki és szerettem meg ezt a Lexus szépséget. Minden vele töltött nap egy külön történet, egy különleges utazás volt.

40925756_2294723943876010_289591996897874112_n.jpg

Legjobb sajtóesemény a hónapban

♥ Az a bizonyos ARANYÉLET 

Azért azon jót mosolyogtam, hogy a 13-as a szerencseszámom, erre a 13. sor, 13-as székére kaptam jegyet az Aranyélet díszbemutatójának estjét. És kövezzetek meg, de sokáig zsigerből elítéltem a magyar filmeket, nem szerettem őket. 

41453190_145732076371015_590041302124826468_n.jpg

Aztán megnéztem az Aranyélet első évadát az HBO Go-nés ledöbbentem: van JÓ MAGYAR film! És nem csak jó, de színvonalas is. Azóta imádom ezt a sorozatot, így óriási öröm v olt számomra, hogy ott lehettem a 3. évad, első részének a díszbemutatóján. Ha te is nézted, tudod miről beszélek, ha nem, akkor azonnal kattanj rá! 
További információ: HBO Magyarország / Aranyélet

42514404_874477899422571_4769521616969269248_n.jpg

Kikapcsolódás

♥ Kiállítás

A Sofitel Szálloda csapatának köszönhetően nekem is volt szerencsém megcsodálni a világhírű festőnő kiállítását.  Nekem igai OUUU ÉLMÉNY volt! Frida Kahlo egyszerre divat, kultusz, és a 20. századi Mexikó egyik legemblematikusabb alakja. A válogatáson – melyben a művész védjegyévé vált önarcképei mellett szerepelnek olyan jelentős művek is, mint az első vászonfestményeinek egyike 1927-ből, valamint életrajzi ihletésű képek, portrék, szimbolikus tartalommal telített alkotások, rajzok, illetve fotók – betekintést enged Frida Kahlo szuggesztív, ám testi és lelki gyötrelmekkel teli belső világába, valamint az általa megélt és újrateremtett, mitikus valóságba.Semmiképp se hagyd ki ezt a lenyűgöző kiállítást! 
Látogatható még november 4-ig! 
További információ itt!  

kahlo1944_600_781.jpg

Könyv

Szeptember első napján belekezdtem Ruth Hogan első regényébe, Az elveszett tárgyak őrzője című regénybe. Ami a könyveket illeti,  gyakran engem először a borító fog meg, mint pl. most is. Elsőre elvarázsolt ez a szemet gyönyörködtető, színes, virágos borító, mely egy könnyed, bájos szerelmi történetet takar. Hamarosan bővebben is írok róla, de eddig tetszik.
További könyvek: Generalpress

38532835_1056172527883874_1543908367724969984_n.jpg

♥ Film

Imádom az olyan csajos filmeket, melyek csak távolról tűnnek csajos filmnek, mert valójában kőkemény thriller. Ilyen nagy kedvenc most számomra az Egy kis szívesség.

1-990x556.jpgkép

Történet:

Stephanie (Anna Kendrick), az egyedülálló blogger anyuka nyugodt, kisvárosi élete egy csapásra megváltozik, mikor megismerkedik a gyönyörű és titokzatos Emilyvel (Blake Lively). Egy nap Stephanie-t felhívja újdonsült barátnője és egy kis szívességre kéri, ami váratlan események sorozatát indítja el. Emily rejtélyes módon eltűnik és az aggódó Stephanie blogja olvasóihoz valamint Emily jóképű férjéhez, Seanhoz (Henry Golding) fordul segítségért. Az eltűnt nő utáni nyomozás során sötét titkok kerülnek a felszínre, ami meghökkentő fordulatot hoz mindenki életébe. 

♥ Zene

Neked hogy telt a szeptember?

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2014272771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása