Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így frissülj fel alig 5 nap alatt!

2017. április 01. - Antalfy Krisztina

Elég sok időt töltök számítógép előtt, és az ülőmunkával eltöltött idő még véletlenül sincs arányban a mozgásra fordított órák számával. Ennek hátrányát leginkább tavasszal érzem meg, amikor az ébredő természet feltöltene energiával, én mégis ezekben a kora tavaszias napokon vagyok a legfáradtabb, legaluszékonyabb és ingerlékenyebb. Ennek leküzdése érdekében – amellett, hogy elkezdtem mozogni, és elhagytam a csokoládét – beiktattam az étrendembe Dr. Steinberger 5 napos méregtelenítő kúráját.

fotorcreated_431.jpg

Sajnos nem épp úgy élem a hétköznapjaimat, ahogy azt a szervezetem megkívánná: későn fekszek, korán kelek, keveset alszok, rohanok, stresszelek, a reggelit gyakran kihagyom, ha megéhezek csak befalok pár falatot, este viszont kieszem a hűtő tartalmát. Ez a fajta életmód, a hosszú tél, a vitamin és napsütés-mentes életmód pedig érezhetően kiszívta minden életerőmet. Ezért elhatároztam, hogy ha még sokáig akarok ebben a testben tenni-venni, akkor itt az ideje, hogy belevágjak egy rövid, de annál hatásosabb léböjt-kúrába.

giphy_60.gif

És ekkor jött a lehetőség, hogy kipróbálhatom Dr. Steinberger 5 napos Fitness programját, ami 5 darab (750-ml/ db) különböző ízesítésű gyümölcs és zöldséglevet rejt magában. Az elején én is kicsit szkeptikus voltam, ugyanis soha nem hittem az ilyen lébőjtkúrák ígérte változásokba, de adtam neki egy lehetőséget – max ha más nem történik, legalább kitisztítom magam.

Termékről:

A Dr. Steinberger termékek nyersen préselt gyümölcsök és zöldségek levéből készülnek. Nem tartalmaznak káros anyagokat, tartósítószereket, színezéket. A kiváló minőség az ellenőrzött termesztés mellett az optimális időben történő betakarításnak, és a kíméletes feldolgozásnak köszönhető.

drsteinberger_meregtelenito_karton_f8cfb1b6cec8f4b34c8b9263b2b29a60.jpg
A csomag tartalma:

1 üveg Bio Zöldbúzafű koktél 
1 üveg Bio Zöldséglé 
1 üveg Ananászlé 
1 üveg Céklalé (bio) 
1 üveg Sárgarépalé (bio)

A megfizethető böjtkúra

Az az igazság, hogy imádom a tejszínhabos jeges kávét, ami mellé mindig lecsúszik egy sajtos pogácsa, vagy cukros fánk. Így ezektől a bio levektől tartottam egy kicsit, de szerencsére nem olyan rossz az ízük, mint azt elsőre gondoltam. Az 5 üvegből nekem a sárgarépalé, a zöldséglé és az ananászlé ízlett a legjobban, a zöldbúzafű koktélt megittam, a céklalevet viszont épp, hogy elkortyoltam – és ez nem a termék hibája, egyszerűen nem szeretem a céklát.

green-smoothie.gif

Mivel nagyon sok hasznos vitamint és ásványi anyagot tartalmaz végig vittem az 5 napos kúrát, mert hittem benne, hogy nagyon jót teszek vele a szervezetemnek, és bár a célom nem a fogyás volt, a "tavaszi nagytakaritás" mellett még 2 kg-tól sikerült is megszabaduljak, ami azért így a bikiniszezon előtt még jól is jött.  

Emellett az 5 napos kúra után sokkal energikusabbnak, frissebbnek éreztem, és sokkal jobb volt tőle a közérzetem, kevésbé voltam fáradt, dühös, ingerlékeny. Ajánlom Mindenkinek!

A program megkezdése előtt (betegség esetén) ajánlott háziorvosával vagy gyógyszerészével konzultálni! Nagyon fontos! A méregtelenítő kúra folyamán naponta 3 l víz elfogyasztása javasolt!

best-beet-juice-recipe.jpg

Az öt ajánlott zöldség-, illetve gyümölcslé: (sorrendjük is betartandó!)
1. nap: Zöldbúzafű koktél 
2. nap: Zöldséglé 
3. nap: Ananászlé 
4. nap: Céklalé 
5. nap: Sárgarépalé

Napi elosztás:

Reggeli: 1,5 dl Dr. Steinberger lé + 2 szelet rozsos kenyér.
Tízórai: 1,5 dl Dr. Steinberger lé + 1 szelet rozsos kenyér.
Ebéd: 1,5 dl Dr. Steinberger lé + 2 szelet rozsos kenyér.
Uzsonna: 1,5 dl Dr. Steinberger lé + 1 szelet rozsos kenyér.
Vacsora: 1,5 dl Dr. Steinberger lé + 1 szelet rozsos kenyér.

img_1087.jpg
A kúra alatt fontos naponta 2,5-3 liter víz elfogyasztása!

Fontos!

Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére sem megelőzésére. Az étrend-kiegészítők élelmiszerek, így a jelölésükre (címke feliratok, a címkén, csomagoláson található bármely jel, ábra stb.) és reklámozásukra az élelmiszereknél megfogalmazott általános előírásokat kell alkalmazni. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe!

További információ:
Dr Steinberger

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8812399825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása